מי מההורים מרגיש שהזוגיות שלו בקצב טוב?

אליען

New member
מי מההורים מרגיש שהזוגיות שלו בקצב טוב?

אנחנו הורים לשני צמודים הגדול בן 3 והקטן בן 2..
רק מתאוששים קלות מהמציאות האינטסיבית.
מי מכם מרגיש שיכול לשקף לי מציאות זוגית טובה ומלאה שמשלימה את ההורות ולא באה על חשבון הילדים במידה רבה..?
איך עושים את זה?
איפה למצוא את הבלאנס?
 
כותבת לא מניסיון, כי אנחנו די נכשלים לעשות את זה למרות שממש

רוצים אבל לצאת לדייטים, רק אתם בלי הילדים.
ארוחת ערב משותפת- לנו זה ממש עוזר. כל פעם מישהו אחר מכין סלט ואז אוכלים ביחד ורואים סדרה משותפת.
&nbsp
והכי חשוב- לדבר על הכל בצורה פתוחה וכנה.
 
יש כל מיני תקופות

לפעמים ההורות יותר אינטנסיבית מהזוגיות (למי יש כוח לצאת כשכולם קצת חולים + לא ישנים? רק המחשבה לעלות על עקבים במקום נעלי בית עושה לי רע בתקופות כאלה). גם אצלנו הם צפופים. למדנו ליהנות גם מדברים יותר קטנים מפעם. בעבר "יציאה" כללה סרט ולרוב גם מסעדה. היום גם חצי שעה רגועה עם קפה ועוגה ביתית נותנים לנו אנרגיה.
לאחרונה התחלנו לנסוע לטיולים עם הילדים (גדולה בת 7 ורבע, אמצעי בן חמש וחצי, קטנה בת כמעט 4 ותינוקת בת חצי שנה) ואנחנו מאד מאד נהנים, מה שלא יכולנו לעשות איתם כשהיו פעוטות. כך שהיום יש לנו זמנים של 'זוג', זמנים של 'הורים וילדים', וגם זמנים של 'משפחה'.
בבסיס הזוגיות שלנו יציבה ואינטימית, וגם בתקופות מאד עמוסות בהורות אנחנו משתדלים לשמור על הגחלת. אנחנו אף פעם לא עושים דברים בכוח (יוצאים כשאנחנו ממש גמורים / שוכבים באמצע הלילה עם שעון מעורר), אבל אני מכירה גם זוגות שכן עושים כך וזה מה שמשמר להם את הזוגיות. בסופו של דבר כל זוג מוצא את שביל הזהב שלו.
 

הייבי

New member
זה בא בגלים

אומנם אין לי פער צפוף אלא 3.5 שנים אז אנחנו כבר היינו בבאלאנס וחזרנו אחורה עם לידת השני. אנחנו משתדלים לשבת לאכול ארוחת ערב ביחד מול סדרה משותפת בטלוויזיה. בשישי בבוקר כשהגדול בגן אנחנו משתדלים מעבר לסידורים גם לצאת לקפה/ארוחת בוקר מדי פעם. כשהקטן יתחיל ללכת לגן אז שישי בבוקר זה גם זמן טוב לסקס וקפה במיטה. כשהגדול קצת גדל וחזרנו לישון לילה שלם אז גם חזרנו לצאת מדי פעם. ולדבר על זה. לאתר מה חסר לכם ולנסות לפנות לזה זמן.
 

בייבה7

New member
עונה

הילדים שלכם מאוד קטנים ודורשים המון המון תשומת לב, וזה בא על חשבון הזוגיות.
זמן איכות אחד עם השני מעלה את הזוגיות בכמה רמות בתקופה הזאת.
יש הורים שמאוד משחררים בכל גיל ושולחים את הילדים לישון אצל סבא וסבתא סופ"ש/אמצ"ש ומנכסים לעצמם זמן פנוי, שינה טובה והזוגיות מתחזקת. יש כאלה שסבא וסבתא לא בנמצא ומביאים בייביסיטר ויוצאים לפחות פעם בשבוע.
אם אתם מהזוג שמשחרר, אז זאת הנוסחא :)
אם לא (כמוני), אז הדברים הקטנים הם אלו שמחזקים את הזוגיות, אם זה להפתיע אחד את השני בכל הזדמנות (ארוחת ערב טובה, חטיף אנרגיה בתיק). עצם העובדה שחושבים אחד על השני ומראים זאת מאוד תורמת. אפשר גם להביא את הסבא והסבתא לשמור לכם איזה ערב פעם ב.. ולצאת ביחד.

בשני המקרים, גם הזמן עושה את שלו, הילדים קצת גדלים ומתפנה המון זמן לזוגיות :)
 
למעלה