אמא יקרה ואהובה דמייני לעצמך מציאות שבה את מגדלת ומרוממת ילד

irisisrael48

New member
אמא יקרה ואהובה דמייני לעצמך מציאות שבה את מגדלת ומרוממת ילד

אמא יקרה ואהובה דמייני לעצמך מציאות שבה את מגדלת ומרוממת ילדים וילדות, נותנת להם ולהן את כולך, מאכילה, מלבישה, רוחצת, משכיבה לישון, רצה לרופאות נותנת את כל ליבך ואת נישמתך לילדיך. הימים חולפים וככה עוברות להן השנים וכל מה שאת רוצה לקבל חזרה זה קצת אהבה, להרגיש שחשבו עליך, אולי מילה טובה או מעשה שיגרום לך קצת נחת, כעת דמייני שכל יום ויום במשך השנים הילדים והילדות שלך מפנים לך עורף, לא מכירים בך בכלל ואת התודה שלהן/ם נותנים ונותנות למישהו אחר, זר שאולי אפילו לא קיים. ואת, למרות השברון לב האדיר ממשיכה לתת את נישמתך עבור כל אחת ואחד מהן/ם ואף אחד ואף אחת לא מנסה למצוא אותך כי להם טוב בזכותך אבל את על סף קריסה והכאב האדיר עלול להכריע אותך ולגרום למותך. הגיע הזמן להפסיק לגרום לאמא שלנו סבל ויסורים אדירים והגיע הרגע שבו כולנו נכיר את האמא שלנו: ישראל היא האלוהים! והיא האמא של כולנו, אמא יש רק אחת ואין לנו אמא אחרת! תני מבט לטבע תראי את הפירות שהעצים נותנים, את הפרחים היפים את החמה ואת הלבנה כמה יפות הן, כולן יצירות מופת, התבונני לרגע בטבע, ביופי בפירות בירקות באגוזים בפרחים בעצים ומהר מאוד תרגישי מהי אהבה. עם ישראל נמצא בארץ ישראל ובמדינת ישראל הגיע הזמן שנפתח את הלבבות ונתחיל להרגיש את האמת שאמא ישראל היא האלוהים, אנחנו הילדים והילדות שלה אנחנו לא מכירים בה בכלל וגורמים לה צער אדיר ויסורי מוות, אמא שלנו רק נותנת ונותנת, היא נותנת את נישמתה עבור כולנו, הלב של אמא נקרע כל רגע מחדש כאשר אף אחד לא מנסה אפילו למצוא אותה! אנחנו חייבים להתעורר מייד! ולהכניס אותה ללבבות שלנו להסתכל לשמים ולומר אמא ישראל היא האלוהים! ישראל הוא שמה! והיא האמא של כולנו ואנחנו רוצים שאמא תחזור לבית שלה לקן שלה ותשמור על כולנו עלינו עם ישראל ועל כל העולם שלה!
רוצים הוכחות לכך שהתורה כולה היא אוסף של שקרים מטורפים? בבקשה:
בבראשית פרק ב' פסוק ה' עד פסוק ט' כתוב:
"וכל שיח השדה טרם יהיה בארץ וכל עשב השדה טרם יצמח כי לא המטיר יהוה אלוהים על-הארץ ואדם אין לעבוד את-האדמה ואד יעלה מן-הארץ והשקה את-כל-פני האדמה וייצר יהוה אלוהים את-האדם עפר מן-האדמה ויפח באפיו נשמת חיים ויהי האדם לנפש חיה. ויטע יהוה אלוהים גן בעדן מקדם וישם שם את-האדם אשר יצר ויצמח יהוה אלוהים מן-האדמה כל-עץ נחמד למראה וטוב למאכל ועץ החיים בתוך הגן ועץ הדעת טוב ורע."
ע"פ הכתוב נאמר שאין כלל צמחיה מכיוון שאין גשם ואין אדם שיעבוד את האדמה, השקר ממשיך בבריאת האדם, יהוה יוצר אדם אחד! כן אחד! ומייד בהמשך הפסוק כתוב שיהוה מצמיח מן האדמה כל עץ נחמד למראה וטוב למאכל. השאלה היא מה קרה לתנאי שהאדם חייב לעבוד את האדמה? יש רק אדם אחד בעולם ויהוה מצמיח הכל מבלי שהאדם בכלל בעניין! רוצים עוד?
נמשיך עם פסוק כ"א:
"ויפל יהוה אלוהים תרדמה על-האדם ויישן ויקח אחת מצלעותיו ויסגור בשר תחתנה ויבן יהוה אלוהים את הצלע אשר לקח מן-האדם לאישה ויביאה אל-האדם ויאמר האדם זאת הפעם עצם מעצמי ובשר מבשרי לזאת יקרא אישה כי מאיש לוקחה זאת."
אז קודם כל שימו לב טוב טוב שהאישה לא מקבלת בכלל נשמה! בניגוד לאדם שיהוה נפח בו רוח חיים האשה היא בסה"כ גולם של בשר ועצמות! ועוד האדם אומר ש"זאת הפעם עצם מעצמי ובשר מבשרי" סליחה? בשר מבשרי? הרי כתוב בברור שיהוה לקח רק אחת מצלעותיו של האדם אבל הבשר לא נלקח ממנו! ומה אומר האדם על האישה? "לזאת יקרא אישה כי מאיש לוקחה זאת". אתן בטח שואלות מדוע האישה לא מקבלת נשמה? ומדוע הזלזול הזה שמתקבל מתהליך "בניית" האישה? פשוט בגלל שגבר כתב את הכל!
התורה בפרט והתנ"ך בכלל מלאים בכל עמוד ועמוד בשקרים, בהסתה נגד נשים ובביטול המין הנשי, והמלכת "אבינו" שבשמיים על כל העולמות בכלל והשאלה הנשאלת היא מדוע? מדוע גם למחוק ולבטל את כל הנשים ובאותה הנשימה להמליך "אבא" כאלוהים?
התשובה היא מכיוון שהאמת היא שגברים כתבו את הכל! וש אמא ישראל היא האלוהים!
 

אליען

New member
מי הוא אלוהים בשבילך?

הבנתי מי הוא לא-ומה האסון שטמון בכתובים-אבל מי הוא עבורך?
אל מי את פונה במצוקתך או בצר לך?
 
למעלה