בעיות שינה לחמוד שלנו

ori 6

New member
בעיות שינה לחמוד שלנו

מבקש את מחשבותיכם ו/או דעתכם.

יש לנו "קצת" בעיות שינה עם הקטנצ'יק שלנו (בן 10 חודשים וקצת).

בקצרה - בהרדמה בערב מתעורר כל 20-30 דקות, מרימים, כמה דקות ידיים או הנקה ומחזירים. באחת ההתעוררויות אשתי כבר לוקחת אותו אלינו למיטה ואז ישן איתנו במיטה ומתעורר כל שעה-שעה וחצי ולרוב ישר יונק. כרגע, במהלך היום, הוא במעין סוג של חרדת נטישה ומאוד needי לידיים.

היינו אצל יועצת שינה. השורה התחתונה - להעביר לחדר משלו. בימים הראשונים לשים אותו וכשיתחיל לבכות להיכנס כל 2-3 דקות, ללטף 10 פעמים (הזוי כמה שזה 'מדוד') וכך הלאה, עד שיירדם (גם אם זה ייקח שעתיים בימים הראשונים).

אני שואב עידוד מזה שלאחרונה הוא נרדם לבד לגמרי בנסיעות וגם הייתה איזו פעם אחת בעגלה. ניסינו להחליף לבקבוק במקום הנקה (עבד ל-2 לילות); ניסינו לבדוק עם הרופאת משפחה והיא אמרה ללכת לייעוץ שינה ולא ראתה שמשהו מפריע לו;

אני לחלוטין חושב שצריך לנתק את ההרדמה וההנקה ושהוא צריך וחייב ללמוד להירדם לבד. אני גם עוד יותר חושב שהוא צריך לא לישון איתנו אלא במיטה שלו. יחד עם זאת, יש קצת חששות מכל זה, בעיקר במיוחד שהוא בשלב כזה של חרדת נטישה ואיך הוא "יקבל" את זה, כך שסתם רציתי לשמוע עוד קולות.

תודה ושבוע טוב.
 

mikmik291

New member
מניסיוני הדל

שלי בת 7 חודשים ולצערי איבדנו את היכולת שלה להירדם לבד ולאחרונה נרדמת רק עם בקבוק והתחילה לפתח גם חרדת נטישה.
לא היינו אצל יועצת שינה אבל מה שנשמע לי נכון לעשות זה כן להעביר אותו לחדר משלו, להקפיד להשאיר אותו במיטה ולא להעביר אותו למיטה שלכם, להקפיד על טקס שינה לפני כל הרדמה, אני שרה לבת שלי מאז שנולדה את אותו השיר לפני כל הרדמה כך שהיא מקשרת בין השיר להירדמות ולפעמים אם יש בעיות שינה אני שרה לה את השיר כמה פעמים ברצף וזה מרגיע ומרדים.
הוא נרדם עם מוצץ? מוצץ זה כלי נהדר להרגעה והירדמות.
אני מניחה שאם תבחרו במשהו אחד שיעזור להרדים ותתמידו בו לאורך זמן זה יעזור.
 

roro41

New member
אאצלנו

בת שנה והיא כל שעה שעתיים מתעוררת בוכה מרימים אותה ואז שמים אותה במיטתה ואם היא בינינו במיטה שלנו לוקח לה יותר זמן עד שתתעורר היא בוכה כי היא רוצה לישון במיטתננו לא במיטה שלה זאת התחושה שלי. ולאחרונה גם פתחה פחד נטישה לפי דעתי כי היא יותר גדולה ואז מבחינה בין זרים להורים וזה משהו מאוד טבעי .
העיקר ללכת לפי הרגשות זה לא מדע מדויק הם תינקות מאוד קשה עניין ההרדמה בגיל זה
 

a morph

New member
לדעתי

אם כל 20-30 דקות כשהוא מתעורר מרימים אותו, ועוד מתחילים להניק, בוודאי שהוא ימשיך להתעורר, גם כי עצם ההרמה לא תורמת לשימור השינה וגם כי נוצרת תלות בהנקה. אין בעיה להניק לפני השינה ואפילו שיירדם תוך כדי (שלי תמ״לניק והרבה פעמים מתנמנם על הבקבוק). אבל אם הוא מתעורר אחרי חצי שעה, והתעוררויות כאלה יכולות לקרות מאלף ואחת סיבות, אין שום סיבה לדחוף לו ציצי, הרי ברור שהוא לא רעב. לדעתי תנסו להרגיע ולהחזיר לישון עם מוצץ וליטופים. לא צריך למדוד ולספור ליטופים, פשוט לגשת, לתת מוצץ, ללטף וללחוש ששששש. לא צריך שום יועצת שינה, רק הקשבה לאיתותים של התינוק, לאינטואיציה שלכם כהורים והתמדה.
 
למעלה