שינה במהלך היום וריבוי התעוררויות בלילה

שינה במהלך היום וריבוי התעוררויות בלילה


חזרנו מנסיעה של כמה ימים, הפרש שעות לא גדול- רק 3 שעות.
כבר שבועיים מאז החזרה כך שאי אפשר להאשים את הג'ט לג אבל מאז שחזרנו -כל עניין השינה פשוט נהרס


היא כיום כמעט בת שנה.
עד גיל 8 חודשים נרדמה על הידיים ואז העברתי. מאז עברנו תהליך של הרדמה במיטה כשאני פשוט יושבת לידה על כורסא ומתעסקת בענייני עד שהיא נרדמת, היא פשוט הייתה צריכה לדעת שאני שם כדי להירדם אבל לא רצתה שאגע בה, אלטף וכו'- זה רק הפריע לה.

עכשיו היא פשוט מסרבת להירדם. תופסת אותה בזמן מבחינת חלונות שינה.
מנסה להשכיב ברגע שרואה סימן ראשון/לחכות קצת עד שממש תיראה עייפה/כל ורסיה אחרת שקיימת כבר נוסתה.

היא מוכנה להירדם רק על הידיים וגם זה לא, לתת בקבוק עבד פעם אחת (ובאופן אישי מעדיפה שלא, כי היא אוכלת ממש טוב).

בלילה היא נרדמת בקלות אבל עם בקבוק לפני השינה ועליי ואז מעבירה אותה אבל בערך כל מחזור שינה שלה היא מתעוררת כי המוצץ נפל וממש מחזיקה אותו ביד ונותנת לי שאכניס לה לפה ואם לא- מתעוררת לגמרי ונכנסת להיסטריה של בכי וצרחות.
היא בד"כ מתעוררת פעם אחת ממש לאוכל ואין מצב להרגיע אותה עם מוצץ/מים. רק אוכל ירגיע אותה.

השיניים מאוד מציקות לה וכשרואה שזה ממש חמור אני נותנת לה טיילנול בהמלצת הרופאה אבל נראה לי מוגזם לתת כל לילה.
מנסה לתת נשכנים, מוצץ קר מהמקפיא/מקרר ומאכלים שמגרדים את החניכיים כמו מקלות מלפפון/תפוח.

רעיונות?כיווני חשיבה?
לא מעוניינת בייעוץ שינה.
 
אצלי

בקיעת השיניים לוותה בלילות בלי שינה, עם כל הילדים. לרוב גם העלו חום. אצל הבכורה, שהיתה ממש מלאכית, וישנה לילות, אמא שלי לא האמינה לי כמה המצב חמור (בימים זה היה הרבה פחות גרוע) עד שנשארה פעם עד מאוחר ונתתי לה לגשת ולנסות להרגיע אותה בעצמה.... אז בתקופה של שיניים - לנשום עמוק, זה זמני.
 
היא "מוציאה שיניים" כבר חצי שנה כשבפועל אין שיניים

אפילו ביקשתי מהרופאה שלה שתבדוק שאולי אני מפספסת משהו.
דברים אחרים כמו דלקת אוזניים נשללו כבר כמה פעמים

הקטע שהיא ממש מחכה לי עם המוצץ ביד ונותנת לי שאכניס לה לפה

&nbsp
 
2 עצות למקרה שזה לא שיניים

המצב כרגע הוא שהיא לא יודעת להירדם חזרה לבד כשהיא מתעוררת כל מחזור שינה, והיא תלויה במוצץ כדי להירדם. תאמני אותה במהלך היום, בתוך המיטה שלה, בהכנסת המוצץ לפה. אחרי שהיא תלמד - קני 10 מוצצים ופזרי אותם במיטה לקראת השכבת הלילה. נסי להפחית במשך הזמן את התלות שלה בנוכחות הפיזית שלך. אחותי עדיין שוכבת ליד האחיין שלי (בקרוב בן 4.5) - תרחיקי קצת את הכסא מהמיטה כל יומיים, עד שתגיעי לדלת. בסוף תשבי דקות בודדות מחוץ לחדר אבל בטווח ראייה. מכאן כבר קל לגמול לגמרי ולהרדים עם שיר/סיפור ונשיקה וחיבוק.
 
אין לה בעיה להכניס בעצמה את המוצץ והקטע שהיא כן יודעת להירדם

לבד. יש לה הרבה התעוררויות קטנות כאלה שהיא נרדמת לבד.
היום תודה לאל היה יותר טוב- הצלחתי להרדים לשינת בוקר והצלחתי להרדים עכשיו לשינה של הצהריים (הכוונה שישבתי לידה בזמן שהיא ניסתה להירדם).
&nbsp
מה שעבד בשינה של הבוקר היה שהיא הייתה גמורה ולא ויתרתי לה ולקח שעה אבל בסוף היא נרדמה (אבל כלל הרבה בכי וזריקה של מוצצים) ועכשיו נתתי לה חיתול בד כזה נעימי שהרבה זמן היא לא התעניינה בו והיא כמעט ישר נרדמה איתו.
&nbsp
מקווה שזה יעזור וישפיע לטובה על השינה בלילה.
&nbsp
אני יושבת על הכורסא ולא מדברת אליה , ממש מתעסקת בענייני בפלאפון... פחות מפריע לי. היא בעצמה לא רוצה שאגע בה או אלטף- פחות אוהבת.
 

mikmik291

New member
לגבי השיניים

אנחנו התחלנו עכשיו עם השיניים (עוד אין שיניים בפועל), החניכיים מאוד נפוחות, אני מורחת משחה שנקראת TEEJEL וזה מאוד מרגיע ומקל.

בעניין השינה, אני מקפידה לעשות לה טקס שינה קצר לפני כל הרדמה. אני מניחה במיטה ושרה לה שיר או מספרת סיפור (תלוי בזמן שיש לי), נותנת נשיקה ומוצץ ויוצאת מהחדר, לפעמים אם היא מתחילה לבכות אז אני חוזרת ומחזירה את המוצץ למרות שהיא כבר יודעת להחזיר בעצמה וזה לרוב עובד.

בהצלחה!
 
הלילה היה מוצלח ביותר! התעוררה רק פעם אחת


התעוררה פעמיים עד שהלכתי לישון אבל הכניסה לעצמה את המוצץ ואפילו לא ניגשתי אליה (הסתכלתי עליה במוניטור) ואז ישנה רצוף עד 3 לפנות בוקר, אכלה בקבוק, לקח לה זמן להירדם אבל סביב רבע לארבע נרדמה והתעוררה ברבע לשבע.
&nbsp
אני מבסוטית פה!
&nbsp
מה שעבד לדעתי היה ההתעקשות שלי שהיא תישן בוקר וצהריים-ממש לא ויתרתי לה והיא נרדמה. ישנה בבוקר 40 דקות בערך ובצהריים שעה ועשר דקות ובנוסף גם הוספתי לה דייסה לבקבוק של לפני השינה. הייתי מוסיפה בעבר וזה לא שינה כלום אז הפסקתי אבל אמרתי ננסה... אולי זה השילוב הקסום לעת עתה. נראה הלילה
 
למעלה