חיים ללא הפסקה

חיים ללא הפסקה


חלקנו עובדות מחוץ לבית במקביל לגידול הקטנטנים, חלקנו במשרה מלאה וחלקנו במשרה חלקית.
חלקנו עובדות מהבית וחלקנו המשכנו בחופשת הלידה.

מניחה שההרגשה שיש לי לאחרונה היא משהו שכולנו או רובנו מרגישות:
אני ממש מרגישה שאין לי שנייה לנשום.

בגלל שאני הקמתי עסק לאחרונה- כל שניה שיש לי שאני לא עם הקטנה, אני מתעסקת עם העסק.

בגלל שהיא לא ממש מאפשרת לי לעבוד יותר מידי ולהכין דברים לפעילויות- נוצר מצב שאני עושה הכל בערבים ובמה שנשאר בסופ"ש (שרובו אני גם עובדת) ואין לי שנייה לנשום...

כל כך זקוקה לאיזה יום שקט ורגוע כזה בלי מטלות, בלי להתעורר בלילה, בלי לדאוג לקטנה לאוכל... מרגישה שאני חיה חיים ללא הפסקה.

התחלתי ללכת לחד"כ שאפשר להכניס את הילדה לחדר משחקים עם ביייביסיטר וזה באמת קצת מקל אבל עדיין כל הזמן בחרדות שכל שנייה יקראו לי כי קשה לה שם אז לא באמת נהנית.
 
לאמא אין תנאים סוציאליים....

אין שעות עבודה מסודרות הפסקות קבועות ימי חופשה/הבראה יש בנזוג שיכול גם להחזיר מוצץ, להכין אוכל, לקחת לטיול. המועקה תשתפר, הזמן הפנוי יגדל, השקט הנפשי יתרחב. היא ממש קטנטונת. בפרספקטיבה רחבה יותר מבינים עד כמה הינקות קצרה. תכף היא פעוטה, ודי מהר אח"כ תהיה לך ילדה בבית. על בת השבע שלי, הגבוהה והמוכשרת, שכבר כותבת סיפורים בעצמה, הינקות היא רק אוסף סיפורים. על בן החמש שלא היה ישן (בכלל) עד גיל 8 חודשים.... גם. ואפילו לגבי הקטנה יש הרבה פרטים שאני כבר לא זוכרת במדויק. והיא נולדה לא מזמן.
 
וואו, מה ז"א לא ישן בכלל?

לא ידעתי שיכול להיות כזה דבר...או שלא התכוונת לזה מילולית?
 

הייבי

New member
סביר להניח שלא מילולית

כל תינוק ישן. רק שיש תינוקות שישנים לפי הספר. הרדמה קלה. שינה ממושכת עם פערים סבירים ויש תינוקות שלא קראו את הספר. הם מנמנמים קצת. ערים הרבה. כל הרדמה לוקחת נצח וכו.. לאמא העייפה זה מרגיש כאילו הם לא ישנים בכלל
 
לא מילולית

אי אפשר לשרוד בלי שינה, כל שכן לגדול ולהתפתח. השני שלי סבל מאד מגזים, היה ישן פרקי זמן קצרים, ובזמני הערות היה מיוסר. לא ישנו הרבה בחודשים הראשונים לחייו. גם עכשיו אני מרגישה שאני לא ישנה, כי לא ישנתי לילה שלם מאז שהפיצית נולדה, ויקח לי עוד כמה וכמה חודשים טובים להגיע ללילה מלא - והיא מין מלאכית מתוקה ורגועה - כשאני ממש עייפה אני מזכירה לעצמי שהתקופה הזו סופית.
 
כן, בגלל זה התפלאתי

שאלתי כי את הוספת בסוגריים "בכלל" אז רציתי לודא במה מדובר...
 

mikmik291

New member
מזדהה מאוד

התחלתי קורס בשעות הבוקר ואני מרגישה שאני במירוץ תמידי ולא מספיקה כלום, כמו שעון חול שלא עוצר לרגע, אני כל יום בחרדה שאולי יקראו לי מהמשפחתון.
אבל, מה שלמדתי בתקופה האחרונה זה שהיא לא מפסיקה להפתיע, המטפלות במשפחתון מתות עליה, כשאני מתחילה להיות מודאגת שהיא עדיין לא התהפכה, שניה אח"כ היא התהפכה.

אני משתדלת לקבל את זה באהבה ולהנות מהעובדה שיש לי תינוקת בריאה, חלמתי המון על הרגע הזה ואנחנו רק בהתחלה, מצפים לנו עוד המון קשיים ומשברים בדרך. צריך לזכור שהכל עובר ולהנות מזה.

ולעניין חוסר הזמן הפנוי, ממליצה בחום למצוא אפילו שעה פנויה שהיא רק לעצמך ושמישהו אחר ישמור על הבת שלך כשאת יודעת שהיא כן נהנת ולא סובלת.
 
אני עוד בחופשת לידה

אבל גם לי בא הפסקה של לילה או שניים לישון בהם לילה שלם, או בכלל יום חופש...
 
למעלה