סרבנות אוכל

mikmik291

New member
סרבנות אוכל

הקטנטונת בת 3 חודשים, מאתמול מסרבת לאכול וצורחת בכל פעם שאני מקרבת את הבקבוק לפה. החלפתי לה תמ"ל אבל זה התחיל עוד לפני כן, אז לא נראה לי שזו הסיבה. עד עכשיו למרות הרפלוקס הייתה טורפת בקבוקים והייתה לה תחושת רעב נהדרת. זה נראה שהיא לא רעבה ומעדיפה לישון.
שללתי חום והיא ישנה מצויין אז לא נראה לי שכואב לה משהו...
הבוקר האכלתי אותה עם מזרק (הארוחה האחרונה שלה אתמול הייתה ב-16:00 ועד שעה 6:00 היא ישנה וגם כשהתעוררה לא התעוררה בבכי ורעב, ניסיתי לתת לה את התמל הישן וגם אותו היא לא הסכימה לאכול.

זה נורמלי? לרוץ בשביל זה לרופא?
 

הייבי

New member
אני הייתי ניגשת לרופא

מדובר בתינוקת ממש קטנה. בגיל הזה בקבוקים זו כל התזונה שלהם והייתי חוששת שתתייבש. בנוסף שווה לגשת לרופא שישלול דלקת אזניים.
 
בגיל כזה הייתי לוקחת לרופא

אולי יש לה פצעים בפה (אפטות)או משהו שמפריע. מקווה שיסתדר במהרה. אנא עדכני.
 

mikmik291

New member
הלכנו לרופא

כנראה שמתפתחת לה דלקת אזניים, נתתי לה אקמולי והחלפתי לה בקבוק לפטמה רחבה יותר והיא מתחילה לחזור לעצמה. אם זה יחזור על עצמו אני אגש שוב לרופא כמובן.

על איזה בקבוק אתן ממליצות? קניתי לה את שלב 2 של אוונט והיא גמרה את הבקבוק בשתי שניות ואח"כ סבלה מכאבי בטן.

תודה
 

הייבי

New member
למה להחליף פטמה?

פטמה 2 ברוב החברות מאפשרת זרימה מאוד מהירה. אנחנו עברנו אליה רק לקראת גיל 8 חודשים. אצל תינוקות יונקים הציצי לא משתנה לאורך ההנקה כך גם אין סיבה אמיתית להחליף פטמה בבקבוק (בטח אם אתם עדיין עם פורמולה שלב 1). לדעתי תנסי לחזור לפטמה 1. אם את בכל זאת רוצה להשתמש בפטמה 2 תאכילי במנח שהראש מוגבה והבקבוק מקביל לרצפה ככה שרק חצי מהפטמה מלאה והזרימה איטית יותר. תרגישו טוב
 

fialka3

New member
על הפטמה מספר 2 של אוונט כתוב שהיא מגיל חודש

אני קניתי לאחת מתאומות שלי בקבוק עם פטמה כזו, כי היא כבר גומרת בקבוק שלם עם פטמה מגיל 0 ועכשיו אני מתלבטת האם לתת עם פטמה חדשה או עם ישנה. היא בת 7 שבועות.
 
למעלה