גן לתינוק לשנה הבאה בתל אביב

elishela

New member
גן לתינוק לשנה הבאה בתל אביב

שלום רב,
אני חדש בפורום

יש לי בן בן חודש ימים, ואנחנו כבר כבר חושבים על רישום לגן לשנה הבאה. אנחנו גרים לא רחוק מאוניברסיטת תל אביב, העניין הוא שהמחירים מטורפים (לא שלא ידענו את זה לפני כן)
השאלה שלי האם יש אלטרנטיבות זולות יותר מ3500 שח בחודש. אנחנו זוג שמשתכר כ 26 ברוטו בחודש.
חשבנו על הכיוון של ויצ"ו או נעמת אבל לא בטוח שנעמוד בדרישות

תודה לכל העונים
 

הייבי

New member
לא יודעת לגבי תל אביב אבל

א. אלה גם מחירי הגנים הפרטיים בהרצליה אז לא הייתי בונה על למצוא משהו זול יותר בתל אביב. ב. תסתובבו באזור שלכם, בגני שעשועים דברו עם אימהות.. ככה מוצאים גן. עוד אפשרות לחפש את דף הפייסבוק המקומי של האימהות באזורכם ולבקש שם המלצות
 
יכולה לענות לגבי ויצ"ו

כן, זו אלטרנטיבה זולה הרבה יותר וגם בפיקוח משרד התמ"ת כך שהטיפול והמתקנים שם מעולים. בהתאם, אלו גנים סופר-מבוקשים ולכל גן יש רשימת המתנה של מאות ילדים.
יש 2 שלבים בקבלה לויצ"ו - הראשון הוא הרישום עצמו, שנפתח בד"כ באפריל. הוא נעשה באתר ויצ"ו תמורת דמי הרשמה, ובסביבות יולי יש ועדות קבלה. אפשר להגיש בקשה להתקבל לכמה מעונות (ולשלם דמי הרשמה עבור כל אחד מהם). העדיפות היא לילדים שבאמת זקוקים לסבסוד, אבל לא רק - בת"א הקבלה נעשית מתוך מחשבה על ההטרוגניות של הגן (כלומר, יהיו X מקומות לילדים ממשפחות חד הוריות, X מקומות למשפחות להט"ביות, X מקומות למשפחות "רגילות" וכו'), אבל בואי רק נגיד שאם אתם לא נשואים או ידועים בציבור זה ממש עוזר.
אם תתקבלו, השלב הבא הוא קביעת דרגת הסבסוד בהתאם להכנסה שלכם. שכר הלימוד הוא בין 2600-870 שקל לתינוק (מתחת לשנה בזמן פתיחת שנה"ל) ו-2000-670 שקל לפעוט. על זה יש לעיתים תוספות למעון עצמו (חוגים, שמירה וכו'). גם פה - מגישים מסמכים באתר ומקבלים דרגה תוך שבועיים-שלושה.
תנסו להתקבל, אין לכם מה להפסיד, אבל תשיירנו מקום גם בגן פרטי ליתר בטחון כי הסיכויים נמוכים.
 

בלונד23

New member
מזל טוב!

בשעה טובה.
הוצאה חודשית של 3500 היא הכי נורמלית על גן באזור זה וגם במעגל רחוק יותר. אלה המחירים.
לא הבנתי איפה הבעיה - אתם מרוויחים מספיק כסף, הרבה יותר מאחרים שמשלמים לגנים את הסכום הזה.
למה לא להשקיע את הכסף בילד?
על אחת כמה וכמה, אם זהו שכרכם, כדאי לכם לשכור מטפלת. הוא כל כך קטן וזה הטיפול הטוב ביותר עבורו לפחות עד גיל שנה.
 
למעלה