מוצקים

פצלוחה10

New member
מוצקים

טוב אז יש לכם הצעות איך פחות ללכלך ולעשות את זה עם קצת יותר פאסון ?
עד כה כבר חודשיים שאחרי כל ארוחה אני מכבסת את הבגדים שלה, שלי ושל מי שנמצא בסביבה(היא אוכלת על הידיים , עוד לא יושבת בכיסא...)
וכמובן שמקלחת אחרי ארוחה ונקיון של הסביבה... שזה פחות מפריע לי...
 
לאמץ כלב

וברצינות - מעבר למוצקים זה דבר מלכלך ודורש מאיתנו לשחרר די הרבה שליטה. בקיץ זה קל כי אפשר להושיב בחיתול, בחורף זה לא קל.
את יכולה להיעזר בסינר עם שרוולים עבורה, למרות שזה לא תמיד נוח להם, או להלביש אותה בחולצה גדולה שתכסה הכל ותשמש כסינר. על עצמך לשים טטרה \ מגבת שלא אכפת לך להקריב.
 

פצלוחה10

New member
חחח הכלב מבסוט

מלקק לה גם תידיים כשאני לא שמה לב :/
אני אנסה תסינר שרוולים והטטרה אני משתמשת... אבל איכשהו בסוף זה גם הטטרה וגם אני חחח
מה שכן ביממה האחרונה קלטתי שאם אני מרטיבה טטרה אחד שיהיה לידי ומנגבת מדי פעם זה דווקא ממש עוזר , אבל גם בגלל שקר אז גם הרטוב לא נעים על הפנים...
תודה :)
 
אני הייתי מאכילה בטרמפולינה כשעוד לא אכלו יציב
בטרמפולינה יש אפשרות לייצב אותה למצב שאינו מתנדנד - וככה הייתי מאכילה אותם בתנוחה שהיא גם נכונה להם ולא מחייבת אותם לישיבה שהם לא מסוגלים לה, ומצד שני היא מספיק זקופה ומאפשרת אכילה.
 

פצלוחה10

New member
תודה

זהו שהיא לא התלהבה מטרמפולינות בכללי אז אנחנו לא משתמשים , היא ישר נאבקת לצאת ממנה... וגם היא כאילו רוכנת קדימה כל הזמן... אז זה פחות יתאים. בכל אופן תודה... אולי בקרוב אפשר יהיה לנסות כיסא אוכל...
 

הייבי

New member
בת כמה היא?

אצלי עד שישב יציב אכל בטרמפולינה כשאני מאכילה כדי להקטין את הקטסטרופה. עכשיו בן 9 חודשים יושב בכיסא ואוכל עם הידיים. אני ממליצה בחום על סינר עם שרוולים בעיני הכי טובים ואמידים הם אלו של איקאה. ניסיתי להזמין מאלי אקספרס אבל הם ממש דקים וכל הנוזלים עוברים דרכם ומרטיבים את הבגדים. אפשר להניח מתחת לכיסא/טרמפולינה עיתון שיאסוף את כל הלכלוך וייזרק לפח או לקנות שטיח pvc שאפשר בקלות לנקות. תנסי לתת לה כפית ביד. לפעמים זה מספק את הצורך שלהם להתעסק וחוסך דחיפת אצבעות לאוכל וזריקתו. ולנשום עמוק. זה עובר.
 

פצלוחה10

New member
חחחח

תודהההה!!
היא בת 8 חודשים, אני משערת שבקרוב כבר אפשר יהיה להושיב... מראה סימנים של התייצבות בישיבה.
בטרמפולינה זה נוח? אפילו כשהיא עלי ניא כאילו נוטה קדימה... לא מוכנה להשען אחורה...
אני אנסה את הסינר זה נשמע טוב!
היא ממש מתלהבת מהאוכל אז יש תמיד 2 או אפילו 3 כפיות והיא ישר תופסת ודוחפת לפה (תכפית עם האוכל) כאילו לא נותנת שאני אשים לה כפית בפה... חחח שזה מגניב מאוד אבל את יודעת בדרך דוחפת תכפית לאף, לעין, לאוזן, עושה סיבוב מצח - סנטר ואת השארית דואגת להשליך עלי... ואם מזדמן אז גם לתפוס תשיער שלי עם היד שבדיוק טבלה באבוקדו ...
בכל אופן כשאני לבד במיוחד עכשיו כשקר אני לא יודעת מה לעשות קודם... אני כולי מרוחה, היא כולה מרוחה... הסביבה כמובן אבל פחות מפריע לי כי כשהיא נקייה אני יכולה לפחות לשים אותה איפשהו... וגם יש באמת כלב ו3 חתולים על הדרך שמנקים לא רק את הסביבה אלא גם את הכלים... אבל מה, עדיין לא עוזרים עם הכביסה , בשבועות האחרונים אני כל יום מפעילה מכונה ...
קיצור אני אנסה את הסינר שרוולים זה נשמע ממש מוצלח!!!
 
מבינה אותך לגמרי

לפעמים זה מרגיש כמו שדה קרב, במיוחד שהקטנה שלי מאוד אוהבת להעיף לריצפה כל דבר שמונח על המגש אז זו מלחמה איתה כי יש דברים שחייבת שיהיו לי נגישים כמו המגבונים היבשים שהרטבתי לנקות לה את הפנים וכו'.
&nbsp
אני משתדלת תמיד להכין הכל לפני שמושיבה אותה בכיסא וככה הכל נגיש וקרוב לי. היא תמיד עם סינר ודואגת שהוא סגור היטב כך שעיקר הלכלוך יגיע לכיס הסינר.
&nbsp
בגדול משתדלת לא להעמיס בכפית אלא לתת מדוד וככה פחות יוצא החוצה.
&nbsp
לדעתי מאוד חשוב להושיב בכיסא -גם אם לא יושבת, יש כיסאות עם שיפוע.
לכיסא של איקיאה אגב אין שיפוע אבל יש אפשרות לקנות כרית מתנפחת וזה ממש נוח והכיסא מעולה.
 
למעלה