כמה שאלות

mikmik291

New member
כמה שאלות

הקטנה בת חודשיים ומסרבת להיות על הבטן (סובלת מריפלוקוס), כשאני מניחה על הבטן זה מלווה בצרחות היסטריות, הדרך היחידה שאני מצליחה זה להניח אותה על הבטן זה עם כדור פיזו ובטן על בטן איתי או עם בעלי.
מה עושים? איך גורמים לה להיות יותר על הבטן ופחות על הגב?

כשהתחלתי לשקול לעשות לה סדר יום שמתי לב שהיא סיגלה לעצמה סדר יום, היא ישנה כמעט כל הלילה ופותחת יותר זמני עירות ביום, אני רוצה להתחיל לעשות לה טקס שינה ותוהה איך לעשות את זה, אתמול ניסיתי לספר לה סיפור והיא דווקא נהנתה מזה מאוד, הקשיבה וחייכה לאורך כל הסיפור. אשמח לעוד רעיונות.

אנחנו עומדים לטוס איתה לארץ, משך הטיסה זה 4 שעות, מה אפשר לעשות כדי שהטיסה לא תהיה מלווה בצרחות?

תודה
 
4 שעות זה כיף- לא הרבה! לי מחכה עוד כמה חודשים טיסה

של יותר מ-10 שעות... כבר לא בא לי חח

מה שנקרא- הכל יחסי

&nbsp
לגבי השינה- אני בעד סדר יום ובמיוחד בעד טקס שינה- לקטנה שלנו אנחנו עושים טקס שינה של אמבטיה, בקבוק ולישון. סיפור בד"כ מספרים לפני האמבטיה עד שבעלי/אני מסדרים את האמבטיה ומכינים אותה.
&nbsp
לגבי הטיסה עצמה-היא קטנה אז בעיקר פשוט שתהיה עליכם, לדאוג מראש לשריין בסינט ולדאוג למנשא זמין.
 

mikmik291

New member
שרדתי את הטיסה כדי לספר...

דבר ראשון, בשביל עריסה צריך לשבת בשורה הראשונה, כדי לחבר אותה לקיר, בחברה שאיתה טסנו דרשו על הסיפור 120 יורו אז ויתרנו על התענוג. ההמראה לא הייתה נוראית בכלל ובעזרת מוצץ זה עבר. בנחיתה זה היה די סיוטי למרות שניסיתי להאכיל אותה תוך כדי. בשאר הזמן היא הייתה הרבה במנשא וקצת על הידיים ואיכשהו זה עבר, בסיכום הכללי זה היה הרבה פחות נורא ממה שחשבתי
 
מה שלי הציעו
כדי לעודד זמן בטן:
קודם כל לא להתעקש שזה יהיה ברצף. גם אם מדובר כל פעם בכמה דקות בודדות, אבל הרבה פעמים במשך היום - זה מצטבר. אגב, שינה על הבטן לא נחשבת כ"זמן בטן".
עוד תנוחה שאצלנו עבדה טוב היא כשאת יושבת ונשענת עם הגב על משהו (ספה, קיר...) כדי שלא יכאב לך הגב, ומכופפת את הברכיים אליך כשכפות הרגליים מונחות על הרצפה ואז מניחה אותה על הירכיים שלך, כשהראש שלה מעבר לברכיים שלך - פונה כלפי חוץ וממולה יש משהו אטרקטיבי (מובייל, צעצוע כלשהו, אבא... )
&nbsp
לעניין טקס שינה - סיפור קצר זה מעולה. אני הייתי מוסיפה בערב גם את המקלחת והבקבוק /הנקה ואיזה שיר/דקלום/משפט קבוע שאומרים לפני שהולכים לישון (לילה טוב, חלומות פז... בלה בלה בלה....) . לנו יש משפט שההורים שלי היו אומרים לי ולאחותי לפני שאנחנו הלכנו לישון, ושתינו המשכנו אותו גם בבתים שלנו היום.
&nbsp
לעניין הטיסה - אין לי הרבה עצות מעשיות כי אני לא טסתי איתם בגיל הזה, אבל 4 שעות זה זמן סביר. תדאגי שיהיה לך מלאי זמין של בקבוקים/מוצצים/בגדי החלפה/חיתולים לכל צרה שלא תהיה, מנשא שנוח גם לך וגם להם, בגדים חמים ושמיכה נוספת כי ממש קר במטוס, ותשרייני מראש עריסה. נסי לתזמן את הארוחות כך שיהיו בזמן המראה/נחיתה כיוון שהיניקה מקילה על הלחץ באזניים.
 
למעלה