בייביסיטר- בואו נדבר על זה רגע

בייביסיטר- בואו נדבר על זה רגע


זה נושא מאוד חזק אצלי כי הקמתי עסק קטן ובגלל שעדיין לא מכניסה את הקטנה לגן- בשעות שאני לא בבית, היא עם בייביסיטר ויצא לי להחליף כבר כמה כי כל רגע היה להן שינויים או למשל עם האחרונה- פשוט לא התחברתי אליה והיא לא הצליחה להרדים בשום מצב את הקטנה (שבמהלך היום זה דווקא ממש קל וכל האחרות הצליחו בלי בעיה).

בכל מקרה, נראה שמצאתי מישהי טובה ומקווה שמעכשיו זה יזרום על הצד הטוב ביותר


האם אתם מביאים בייביסיטר לשמור על הקטנים?
מאיזה גיל? כמה אתם משלמים?
האם השארתם את הקטנים עם בייביסיטר בשעות של השכבה לשינת לילה?
מה הצפי שלכם מבייביסיטר?
בייביסיטר צעירה או מבוגרת- מה עדיף לדעתכם?
 

מ י כ ל10

New member
בייביסיטר

הילדים שלי כבר בני שש וחצי וכמעט תשע, ואפשר לספור על יד אחת את הפעמים שנשארו עם בייביסיטר.
לגדולה הייתה מטפלת מגיל חצי שנה ועד גיל שנה וחודשיים בערך, ולשניהם ביחד הייתה מטפלת לחודש אחד כשהצעיר היה בן חמישה חודשים.
התחלנו עם בייביסיטר רק בשנה האחרונה, וגם אז - היא מגיעה רק כשהם כבר במיטות לשנת הלילה (עדיין ערים, אבל לא צריך לעשות כלום). כלומר, היא על תקן אדם מבוגר בבית (היא נערה). הם לא מבסוטים בכלל מעניין הבייביסיטר.
משלמים כמו שמקובל (20-25 ש"ח לנערות).
 

בלונד23

New member
בייביסיטר - גילאים וניסיון

נושא חשוב מאוד!
יש הבדל מהותי בין שמירה על ילדים גדולים לשמירה על תינוקות רכים.
כשיואב היה מאוד קטן (כמה חודשים) שכרתי מפעם לפעם שתיים מבוגרות ממש. אמהות לכמה וכמה ילדים ומקצועיות. זה עלה כסף רב אבל ידעתי שמאה אחוז הן טובות ומומלצות והעיקר בעלות ניסיון ואחראיות. הן היו שומרות עליו למשל במהלך היום אם הייתי צריכה לעבוד.
ואז שתיהן התחילו לעבוד כמטפלות או מדריכות של התפתחות ולא היו זמינות יותר.
הכרתי בחורה כבת 22 או 24 שהייתה ממונעת, עם כיסא לילד ותינוק ברכב ומיומנת בשמירה על ילדים, אבל ממש מעולה בזה. עם כולן התחלתי כשאני איתן בבית ומראה להן את סדר היום ואופן הטיפול. אחרי כמה פעמים הבחורה הצעירה לקחה את שני הילדים שלי לפעמים לגינה, לפעמים אליה, ואני ארזתי כי עברנו דירה, זה מאוד עזר, במיוחד בסופי שבוע. היא מההתחלה היתה מאכילה ומשכיבה לישון ואפילו מקלחת (עם עזרה ממני). זה היה הסיכום שלנו.
אחכ היא באה לעזור לי בבית החדש לפעמים. ואז היא התחילה להבריז ומפה לשם הודיעה שהיא מפסיקה.
אז כיום אני צריכה להתחיל לחפש שוב.
אבל השורה התחתונה היא שלעולם אני לא אשאיר תינוק קטן עם ילדה בת 15, או אפילו 18. אני לא חושבת שהן מספיק בוגרות כדי באמת לטפל בכל בעיה שיכולה לצוץ עם תינוק קטן, החל מנפילה קשה וכלה בחום או בכי ממושך וכולי.
רק מגיל 20 ומשהו, לדעתי, ועדיף יותר.
&nbsp
היה לנו ניסיון נפל עם בחורה בת 15 שהיתה באה לעזור לי עם הגדולה בלבד, ולא היתה לעניין - לא היתה עושה כלום חוץ מלשחקר ותכלס כסף מבוזבז. אני יודעת שהרבה אמהות אוהבות לקחת ילדה ולשלם לה גרושים אבל אני לא חושבת שזה רעיון טוב.
 

בלונד23

New member
אגב הילדה

הזו בת ה15 שהיתה עצלנית (למשל סירבה להכין חביתה...) חייבת לי כסף עד היום היא לא החזירה לי. וזה אומר הכול.
&nbsp
 
למעלה