שאלת בנים וחיתולים

במבי264

New member
שאלת בנים וחיתולים

שלום לכולן/ם,
מצטרפת מחדש לפורום בסיבוב שני, אחרי 3 ומשהו שנים..
אז הפיצקי שלי בן חמישה ימים, שוקל סביב 3 קילו, וביומיים האחרונים כל הזמן בורח לו פיפי מהחיתול, וממש מרטיב את הבגדים, בעיקר בגב. עם הבכורה שלי זה לא קרה..
אז שמעתי כבר על כך שהפין צריך להיות מכוון למטה - מבוצע. כמו כן ניסיתי לעלות במידה של החיתול כי אולי כבר קטן לו אבל אז החיתול גדול וממש נופל. אתמול אפילו שמתי לו שני חיתולים - של NB וגם מידה 1, אבל שוב הבוקר מצאתי אותו עם בגדים רטובים.
למישהי יש רעיון מה יכול לעזור?
 

במבי264

New member
אני כרגע משתמשת בכל מיני חברות

יש לי כל מיני דוגמיות שהצטברו מחברות שונות, האגיס, פמפרס ואפילו לייף נראה לי. הקטע שנראה לי שהבריחה של הפיפי מתרחשת בכל הסוגים... אני אנסה באמת לבדוק באיזה חיתול לא ברח לו.
 
זה יכול להיות קשור לתדירות ההחלפה...

נניח אם קורה בבוקר - את מחליפה גם בלילה ?
כי ייתכן שעושה המון פיפי במהלך הלילה .
&nbsp
 

במבי264

New member
אני מחליפה לו בכל האכלה

טוב, אולי זה שפשוט לא מצאתי עדיין את המידה והגזרה שמתאימה לו, החלפנו כל כך הרבה סוגי חיתולים שפשוט לא שמתי לב מה מתאים ומה פחות. כמו כן יש מצב שהוא עושה המון פיפי, אוכל יפה טפו טפו...
טוב, נמשיך בניסוי וטעיה עד שנגיע לחיתול המתאים. סתם מרגיז להוציא מלא כסף על חברות שונות, אבל - שאלה יהיו הצרות שלנו
 
לא יודעת אם אפשרי בארץ, אבל אולי לפנות לכל החברות ולבקש

שישלחו דוגמיות או לעקוב אחרי קבוצות שונות של אמהות מהאיזור שלכם ואולי מישהי מוסרת חיתולים מסוג כלשהו במידה הרצויה.
 
כמו שכתבו לפני - לחברות שונות יש ספיגה שונה
נסי בכל זאת לעקוב ולראות אם יש חברות שבהן זה לא קורה.
&nbsp
מעבר לזה - האם במהלך הלילה את מחליפה לו חיתול?
 

במבי264

New member
כן, אני מחליפה לו בכל האכלה, גם בלילה

האמת, בינתיים אנחנו עברנו לפמפרס פרימיום מידה 1, ומשתדלים לסגור טוב את החיתול ונראה שזה עושה את העבודה, בשילוב החלפה תכופה, כי הוא עושה המון פיפי. לפני כמה ימים,כשברח לו בפמפרס, כנראה החיתול לא היה הדוק מספיק.

אז כרגע האתגר הוא לדאוג איך לא יברח לו פיפי בזמן החלפת החיתול עצמה. בינתיים, במהלך הלילה נאלצתי פעמיים להחליף לו את כל הבגדים בגלל שברגע שפתחתי את החיתול הוא השתין. אז בינתיים אני מרגישה כמו אינדיאנה ג'ונס ומנסה בבת אחת לשים עליו חיתול קטן על הפין, להחזיק את המוצץ בפה, לנקות אותו עם מגבונים, ולשים לו חיתול חדש, כל זה תוך כדי השתוללות שלו. מצחיק שעם הגדולה שלי לא היו לי בעיות כאלה.. אז אם למישהי יש רעיונות כיצד למנוע בריחת פיפי בזמן החלפת החיתול אשמח לשמוע..
 
שימי מתחת לטוסיק שלו טטרת פלנל מקופלת ל-4

שתהיה שכבה עבה לספוג. לפני שאת פותחת את החיתול תרימי את החולצה ממש גבוה עד אמצע הבטן והגב. שימי לו כוס חד פעמית על הבולבול ברגע שאת פותחת את החיתול. השתן ייספג בטטרה. תכיני לך 2-3 מגבונים לידך לניגוב מהיר. אישית לא הייתי מנסה גם להחזיק מוצץ בפה תוך כדי..... בהחלט נשמע על גבול הבדיון.
 
מה שאצלנו עבד
מייד כשהורדנו את החיתול שמנו לו טישו שיספוג את הפיפי אם יחליט להפתיע אותנו.
את החולצה/בגד גוף הרמנו כמה שיותר גבוה כדי שאם יהיו נזילות הן לא תיספגנה בבגדים.
ומתחת לטוסיק היו לנו לתקופות משטחי החתלה חד פעמיים ולתקופות חיתולי טטרא - לספיגת הנזילות.
&nbsp
 

הייבי

New member
מידה וגזרה

מניסיון שלי כשהדליפה היא מלמעלה זה לא בגלל שהחיתול מלא מדי אלא משהו במידה/גזרה לא נכון לכם והפיפי לא נספג בכלל. אצל הבנים שלי עד גיל שבועיים השתמשתי בהאגיס ניו בורן שהם חיתולים ממש קטנים ונצמדו אליהם טוב. מגיל שבועיים הכמויות פיפי גדלות ואז ניו בורן לא מספיקים ועברתי למידה הכי קטנה של פמפרס פרימיום. יש אימהות שטוענות שהאגיס עדיפים לבנים בגלל הגזרה, אז שווה לנסות. בנוסף, תקפידי להדק היטב ולוודא שהמאחורה פרוס טוב לפני את מחתלת שלא יתקפל פנימה ויאפשר דליפה. ובגדול זה ניסויי וטעייה וגם אז אחר כך הם עוליםהמקל ומשתנה להם הגזרה ושוב צריך לנסות משהו אחר ולגבי אתגר הפיפי- בנים אוהבים לעשות פיפי בדיוק איך שפותחים להם את החיתול. אני דאגתי להכין מגבונים ולפתוח את החיתול החדש מראש כדי לקצר את הזמן שהבולבול חשוף. אם אין קקי בחיתול את יכולה להניח את החדש מתחת לישבן ורק אז לפתוח את הישן ולהוציא ומיד לכסות עם החדש. תתנחמי שזה משתפר עם הזמן.
 

במבי264

New member
אז זו באמת הייתה בעיה בגזרה או בהידוק החיתול

כי ברח לו פיפי מהצד. בינתיים עם פמפרס פרימיום מידה 1 הולך סבבה, למעט בריחה אחת של פיפי הבוקר שככל הנראה לא הידקתי טוב.
לגבי אתגר הפיפי - בינתיים אני עושה את מה שאת מציעה, מכינה את החיתול החדש מלמטה, המגבונים מוכנים ואם יש קקי, יש חיתול NB שאני מצמידה מלמעלה. עד כה עבד מצוין.
זה מצחיק, כי בעלי חשב שקל יותר להחליף לבנים והיה מסתבך עם הבת הגדולה, ועכשיו הוא מבין שהפרוצדורה של בנים החלפה לבנים לא יותר קלה
 
למעלה