מוצקים

מוצקים

אז חשבתי שלי זה לא יקרה אבל הקטנה פיתחה העדפה ברורה לפירות.
איך אני גורמת לה לחבב גם את הירקות? כרגע אוכלת כמה ביסים ואז נהנית יותר להכניס אצבעות/רגליים/סינר לפה ולעשות בלגן כתום...

וגם... מאיזה גיל מותר לתת אפרסק ומנגו?

תודה לכל מי שיענה...
 

פצלוחה10

New member
לא מנסיון

אנחנו גם בשלב הזה ואין לי מושג
אבל אולי אפשר לערבב ירק עם דייסת סולת...? אולי זה יהיה לה טעים יותר
או לערבב נגיד תפוח עם סלק... (יש שייק כזה...) אולי יזרום...
בהצלחה
 
ההנחיה המעודכנת של משרד הבריאות היא שאפשר לתת הכל

מגיל חצי שנה.
לגבי ירקות - את נותנת ירקות טריים? מבושלים? באיזו צורה? אצלנו היא דחתה ירקות מבושלים, אבל ברגע שנתנו לה לטעום מהירקות שהכנו לעצמנו - אפויים בתנור עם שמן זית ומרווה - היא התלהבה. תמשיכי להציע ירקות שונים, בכל מיני צורות ולא לפחד מתיבול כמו שאת שמה לעצמך באוכל.
 
מותר הכל, אבל במידה

אוכל בלי מלח טעים לך? סביר להניח שלא, וגם הקטנה שלך בטח לא משתגעת על זה. אל תגזימי, כדי לא להרגיל אותה לכמויות מלח גדולות וטעמים קיצוניים מדי, אבל גם אל תפחדי מלתבל.
אני נתתי אוכל מתובל מההתחלה והקטנה מתה על זה. היא אוכלת גספצ'ו חריף (חריף מדי בשביל אבא שלה), חרדל, עשבי תיבול... זה נהדר שאני לא צריכה לבשל לה במיוחד.
 
הפירות מתוקים- אצלי היא גם אוכלת בכיף את הפירות

ולוקח לה שנה לאכול את הירקות כי היא מאבדת סבלנות ואז אני במקביל גם מתפקדת כליצן החצר כדי לעודד אותה לאכול

&nbsp
מתי בד"כ את נותנת לה לאכול- קרוב לבקבוק שאכלה/ינקה?בת כמה היא? אם היא מעל 6 חודשים אפשר לפעול לפי הגישה של הבייבילד שהילד אוכל מה שהמבוגרים אוכלים למעט חלב ניגר ודבש.
 

הייבי

New member
אפרסק ומנגו מגיל חצי שנה

בעיקרון כמעט הכל אפשר מגיל זה. שימי לב שהמנגו הוא מאוד סיבי אז לא להגזים עם הכמות שלא יכביד להם על מערכת העיכול. לגבי הירקות- באיזו שעה את נותנת? אצלי מאוד עזר להעביר את הירקות לאחרי השנת צהריים. הוא קם רעב ועירני ואוכל בשמחה. מיד לפני השינה היה עייף מדיי ורק עשה לכלוך ושיחק. להקדים יצא לנו קרוב מדי לפירות של הבוקר ולא היה מספיק רעב.
 
למעלה