הרדמות עצמאית - שאלה להורים לילד שני והלאה

הייבי

New member
הרדמות עצמאית - שאלה להורים לילד שני והלאה

אז ככה.. אני בערך זוכרת את הכללים ללימוד הרדמות עצמאית והקטן בן 7 חודשים וקצת אז חשבתי להתחיל לנסות. הבעיה- הקטן ישן באותו חדר עם הגדול (בן 4). הם שניהם הולכים לישון ביחד ב7 בערב כאשר הקטן לרוב נרדם תוך כדי הבקבוק. אני יכולה לנסות להקדים את הבקבוק לשלב הסיפור ולנתק את הקשר בינו לבין ההירדמות אבל אני לא יודעת איך לנהל תהליך של לנמנם על הידיים-להניח במיטה-קטן בוכה וחוזר חלילה בלי להרוס לגדול את שנת הלילה לגמרי. להרדים את הגדול במיטה שלנו זו לא אופציה כי עבדנו מאוד קשה להפסיק את ההרגל שלו לטייל בלילה אלינו למיטה ולא מעוניינים ךחזור אחורה. עצות? טיפים? רעיונות לשיטת לימוד הרדמות עצמאית שונה גם כן יתקבלו בברכה ושנה טובה
 
"אנחנו הולכים ללמד את קטנצ'יק לישון ולך יש תפקיד חשוב!"

"אתה תיתן לו דוגמא איך ישנים.
כל פעם שתתעורר בלילה ותשמע אותו בוכה, תעצום עיניים ותעשה כאילו אתה ישן."

ככה תרתמו אותו למאמץ המלחמתי, תימנעו מקיטורים, ותשמרו על השקט בלילה.
ובנוסף - כשהוא שוכב בשקט ועושה את עצמו ישן הוא ירדם בחזרה יותר מהר.
 

הייבי

New member
תודה. ננסה לשווק לו את התפקיד.

הבעיה שלנו היא בעיקר בתחילת הלילה עד שהוא נרדם. ברגע שהגדול נרדם הוא לעיתים נדירות מתעורר מהבכי של הקטן ויותר מזה, הוא נוחר כל כך חזק שאני חושבת שהבעיה היא לכיוון השני (מעיר את הקטן...)
 

danakama10

New member
היינו בסיטואציה דומה

ואנחנו היינו משכיבים קודם את הבכור. רק אחרי שהוא היה נרדם התינוק היה נכנס לישון.
עוד משהו, לא טוב שהקטן נרדם עם בקבוק. צריך לצחצח לו את הפה עם מטלית אחרי הבקבוק.
 

הייבי

New member
תודה

אין סיכוי להרדים את הבכור קודם. כבר ככה הבכור הולך לישון ב7 בערב כאשר הקטן אמיתית כבר עייף ב8 וחצי- רבע ל7 ואני מחזיקה אותו כי אני לבד איתם ואין לי אפשרות להרדים אותו לפני. לגבי הבקבוק- הוא עוד אוכל פעמיים-שלוש בלילה ואין לו שיניים בכלל אז אני כרגע לא מודאגת מזה.
 
למעלה