גן חדש?

momo123410

New member
גן חדש?

שלום לכולם,
הילדה שלנו (בת כשנתיים) נמצאת במעון ולא היינו כ"כ מרוצים מהיחס כשהיא הייתה בקבוצה הכי קטנה (פעוטות). מאז השתנה היחס והילדה נכנסת עם חיוך ודי מבסוטה. יש לנו עוד ילדה (בת כשנה) ורשמנו את שתיהן לגן אחר עם המלצות טובות, כיוון שאנו לא מעוניינים להכניס את השנייה לאותו הגן, לקבוצת הפעוטות. לאחרונה, אנו מתלבטים האם להשאיר את הילדה הגדולה בגן ההוא ולהכניס את הקטנה לגן השני. האם זה לא מצחיק קצת? האם זה נורמלי? חוששני שלילדה הגדולה יהיו קשיי הסתגלות חדשים, שכן היא עוזבת את כל החברים שלי בגן ההוא ואת אנשי הסגל שהיא כן מכירה. כמו כן, אין ערובה ששם כן יהיה לה טוב ופה אנו רואים שדי טוב לה. אשמח להמלצות!
 
כמה הלוגיסטיקה מסוכבת?

איסוף ופיזור מאותה נקודה חוסך המון טררם, אם אין לכם בעיה עם הלוגיסטיקה לא הייתי מעבירה, תמיד העדפתי גן צומח כשהתאפשר לי, וזה היה טוב לילדים שלי.
 
מסכימה


 
בגיל הזה תוך זמן קצר

היא תשכח את כל הילדים מהגן הקודם. לא בטוח שהיא תזכור אותם אפילו כשהיא תחזור משבועיים חופשה.
 

iameden

New member
אם זה לא קשה לכם הייתי משאירה

אבל אם זה מסובך הייתי מעבירה.
לי אישית נראה קשה להוריד ולאסוף מ 2 גנים כל יום ובסופו של דבר ילדים מסתגלים ואני משערת שיהיה לה טוב גם בגן השני.
אבל מצד שני, אם זה לא קשה לכם וטוב לה והיא הסתגלה טוב, חבל להעביר אותה עכשיו שוב.
 

momo123410

New member
טרם התקבלה החלטה

תודה על התגובות אבל עדיין טרם התקבלה החלטה. לא מצליחים להגיע להחלטה? מצד אחד יש את עניין האיסוף/פיזור ומצד שני יש את הילדה ואת ההסתגלות שלה מחדש לגן. יש לציין שהילדה כבר בטוחה בטריטוריה שלה ומכירה את כל הצוות ואנו פוחדים שהמעבר יפגע בביטחון שלה.
 
בעיני טובת הילד קודמת

את הבכורה הכנסתי לגן מרוחק יחסית שדרש לוגיסטיקה מורכבת, ולא התחרטתי. היו גנים טובים קרובים יותר, אבל הגן אליו הלכה היה בתחושת הבטן שלי הטוב ביותר עבורה. כל זאת כמובן בהנחה שאתם מסוגלים טכנית להתמודד עם הפיזורים והאיסופים. בהצלחה בהחלטה!
 
למעלה