כורסת הנקה

כורסת הנקה

היי לכולם!
אני בהריון, תכף מתחילה תשיעי, ובעיקר עסוקה כרגע במה צריך לקטנה שבדרך...

את הרוב כבר קניתי/קיבלתי, ויש לי התלבטות לגבי כורסת הנקה..
(אני מתכננת להניק, אבל מתארת לעצמי שזה רלוונטי בכלל להאכלה...).
האם היא נחוצה? ועם כן עד כמה? ואיפה מוצאים בזול?

בבית יש לנו ספה שקועה ולא נוחה בעליל, ומצד שני שני כסאות מחשב שכן נוחים לישיבה.

מה דעתכם?
 
אני מאוד רוצה כורסאת הנקה

ורציתי עו לפני ההריון ובגלל שלא קניתי מראש עד עכשיו אין לי (הילדה בת 5 חודשים) ואני ממש מצטערת...

אבללל אסייג ואומר שלכל אחת נוח להניק בתנוחות שונות ומצבים שונים ואני משערת שתקבלי תשובות לכאן ולכאן על הנחיצות של זה.

כפי שהבנת הילדה שלי אוכלת יופי גם בלי כורסאת הנקה אבל אני מרגישה פספוס ויושבת שהיה יכול להיות לי הרבה יותר זורם ונוח ובמיוחד שבילינו לא מעט שעות בחמשת החודשים האחרונים בהנקה.
 

הייבי

New member
לא הכרחי

אני קניתי כורסת הנקה כשהעברתי את הגדול שלי חדר. הוא היה בן 6 חודשים ועדיין התעורר בלילה ולא רציתי להוציא אותו מהחדר המחומם לארוחה לילית. עד היום (כבר ילד שני) אני מעדיפה להניק על הספה בסלון ובכורסה מניקה רק בלילה ורק בחורף (עכשיו כשאין בעיה של חימום חזרתי להניק גם בלילה בסלון). לי אישית זה פחות נוח. הידיות מגבילות את הזווית. השיפוע של המשענת לא יוצר ישיבה זקופה שהיא המומלצת להנקה מיטבית וניתן להניק בה רק בתנוחה קידמית רגילה. המלצתי- תתחילי בלי ותראי מה נוח לך. אולי תגלי שהתנוחה המועדפת עליך היא הנקה בשכיבה במיטה או הקטן שלך יונק רק פוטבול (אותה המלצה תפה גם לכריות הנקה). אם בא לך עכשיו, ויש לך זמן, לכי לחנויות, תשבי ותראי מה נוח לך מבחינת גובה, משענת, ריפוד. כדי שאם תחליטי שאת רוצה תדעי מה לשלוח את החצי לקנות.
 
רק אומר דבר אחד

שאני משערת שישיבה זקופה זו לא תנוחה מיטבית לכל מבנה גוף...
 

הייבי

New member
לגוף לא

ממבפר יועצות הנקה הבנתי שזו הדרך הנכונה להקל עליהם את הזרימה של החלב. אבל, זה לא מאוד נוח ואני חוץ מבהתחלה כשהם קטנים וחלשים עדיין, לא מניקה ככה ביום יום
 
אההה

טוב זה גם תלוי כי יש מי שיש לה זרימה חזקה וצריכה להאט אותה.... אבל זה כבר צרות של עשירים
 
אם יש מקום וזה מחיר סביר בעינייך- הייתי הולכת על זה

בגדול זה לרוב נוח אבל בעיני זה די מיותר.
פה בארה"ב כולן עפות ו"חייבות" את זה. אני העברתי לחדר שלה כורסא מאוד נוחה שהיא לא כורסת הנקה וזה די היה נוח בפעמים שהצלחתי להניק אבל לא הייתי קונה במיוחד כורסא.
&nbsp
המלצה שלי: לכי לחנות שמוכרת דברים של תינוקות ופשוט תשבי ותדמייני את עצמך מחזיקה את התינוק/ת ומניקה ותנסי לראות אם נוח לך ואם זה תורם לך.
&nbsp
&nbsp
 
תודה לכולן!:)

החלטתי באמת ללכת ולהתנסות, לסמן דגם שנראה לי נוח ומוצלח, כך שבמידה ואחרי הלידה לא יהיה לי נוח להניק, אוכל באמת לשלוח את בעלי...:)
 

Cuenquitta

New member
נחוץ לא, מפנק כן

בונוס נחמד אם יש מקום ותקציב. אני מרוצה שקנינו אבל בהחלט לא מאסט.
 
בדרך לילד רביעי - עוד כמה דברים שלא רכשתי ולא הצטערתי

יצא לי להניק על כורסאות הנקה, נוח, אבל לא נפלתי. לי הכי נוח על כסא עם כרית בגב או בשכיבה. את ילדת האביב הנקתי המוןןן מחוץ לבית. יש נטיה לשווק כל מוצר תינוקות כמאסט - דברים שלא קניתי ולא חסרו לי מעולם ------ מייבש בקבוקים (מגבת על השיש) סטריליזטור (מים רותחים) מחמם מגבונים (?!) פח מיוחד לחיתולים (שקית נילון) מתקן שמחזיק תינוק באמבטיה (היד של אמא) טרמפולינה רוקדת (נדמה לי שזה השם, מין כסא שכוב רוטט) - שמיכת פעילות אבקת כביסה לתינוקות (מכבסת בנפרד עם אבקה רגילה) ואני משערת שיש עוד כמה פריטים ששכחתי.....
 

danakama10

New member
מייבש בקבוקים הוא לא יסולא מפז

כשאת שמה את הבקבוקים הפוכים על מגבת, הם לא מתאווררים. ואם את שמה לא הפוכים, נשארים שם מים. מתקן בקבוקים מאפשר לבקבוקים להתייבש ולהתאוורר.
סטרליזטור - זכרי שצריך להרתיח במשך מספר דקות כדי שיהיה סטרילי.
מחמם מגבונים - כמו שלך לא נעים מגבת קרה ולחה על הגוף כשקר, כך גם לתינוק.
אבקת כביסה לתינוקות - יש תינוקות שאלרגים לאבקה רגילה.
 
בהקשר של סטריליזטור

ממליצה בחום על הבקבוקים של מאמ שאפשר לעשות להם סטריליזציה ללא סטריליזטור. נוחים לאללה והתחתית שלהם מתפרקת, אז אפשר לוודא שהמברשת מגיעה לכל הפינות.
כל השאר אכן נע על הגבול שבין nice to have למיותר
 
אנחנו משתמשים בהם וזה ממש נוח

אני אישית עושה סטרליזציה כל פעם אחרי השימוש או אם השתמשתי בחוץ- מתי שחוזרת הבייתה ואז זה נוח לעשות סטרליזציה ככה.
אם יש לי יותר אני עושה בתור סיר. קנינו בהתחלה מתקן סטרליזציה למיקרו ואז התברר שהוא גדול מידי למיקרו שלנו ושכל האחרים גם כנראה גדולים מידי אז מסתפקים בסטרליזציה של המאמ או בתוך סיר.
 
תוציאי את הצלחת מהמיקרו והסטריליזטור ייכנס

טיפ גאוני שלמדתי פה, לא זוכרת ממי
 
החזרנו את זה ממזמן


האמת שזה ממש נוח בצורה שאנחנו עושים עכשיו.
גם אני קצת שרוטה בענייני כלים אז לא יכולה להשאיר כלים בכיור או בקבוקים שיחכו עד שיהיה מספיק לסטרליזציה- אז זה עובד לנו טוב
 
2 אפשרויות

או שאת לא שמה טוב את הגומי בתחתית או שאת לא מבריגה ישר את החלק העליון, אם מבריגים טיפה באלכסון הכל דולף.
 

מ י כ ל10

New member
הייתה לי בילד השני

היה מאוד כיף. לא להנקה (רוב הזמן הנקתי במקומות אחרים), אבל הנדנוד בשעות הקטנות של הלילה הרגיע אותו ואותי. זה בכלל היה רעיון של בן הזוג. הוא רצה אותה לעצמו
 

danakama10

New member
מאוד בעד

לי לא היתה כורסת הנקה ייעודית, אבל היתה לי ספה אחרת מאוד נוחה שהתאימה בול. לולא הספה ההיא אין ספק שהייתי קונה משהו ייעודי. הספה הזו שימשה שנים רבות מאוד, גם להנקה, גם להרדמת העוללים בלילות, גם להתרבצות נוחה כשמקריאים סיפורים, וגם לרביצה נוחה שלי בזמן שאני מתבוננת בפעוט שמשחק לו.
 
למעלה