כיסא אוכל

כיסא אוכל


אומנם הקטנה שלי עדיין לא בשלב של טעימות ועדיין לא יושבת, אבל התחלתי לחשוב על איזה כיסא אוכל אנחנו נרצה לקנות (קיבלנו 160 דולר מתנה והחלטנו להשתמש בזה לכיסא אוכל).
מחפשים כיסא אוכל עומד, שמתאים לכמה מצבים אפילו לטרום ישיבה (הבנתי שיש דבר כזה) ועד השלב שהם כבר גדולים יותר.

באיזה כיסא אוכל אתם משתמשים? מה הפלוסים והמינוסים שלו?
 
אני מאוד אוהבת את זה של איקאה

בטיחותי (אי אפשר להחליק מלמטה), יציב, לא גדול ולא צעקני, נוח לקטנה וקל לניקוי (שזה פלוס ענק לעומת כיסאות מרופדים או עם חריצים למיניהם). אמנם מתאים רק לתינוקות שיושבים יציב, אבל לפני זה פשוט השתמשנו בטרמפולינה של טייני לאב שיש לה מצב חצי ישיבה. שלב הטעימות שבו הם לא יושבים באופן יציב הוא יחסית קצר, כך שאני לא רואה צורך להשקיע בכסא עם כמה מצבים.
באוטו יש לי עוד כסא של babymoov שאפשר לשים אותו על כיסא רגיל ומשמש אותנו לנסיעות למשפחה, לימים שהיא באה איתי למשרד או למסעדות בלי כסא תינוק, ובתיק ההחתלה יש לי מין רתמת בד שמתלבשת על המשענת של כסא רגיל, גם עבור מסעדות (כשאני בלי האוטו). את שני האחרונים קיבלנו יד שנייה מחברים, לא חושבת שהייתי משקיעה בזה כסף.
 

בלונד23

New member
יש גם תינוקות שלא יושבים בגיל 9 חודשים ויותר

ולהם הכיסא הזה לא מתאים
 
יש להם גם כרית לתמיכה שמקטינה את הכסא ותומכת בתינוק

השתמשתי בה בהתחלה, נוחה מאוד בעיני.
 
של איזו חברה הרתמת בד?

חשבתי לקנות כזה בעתיד שיהיה לנו למסעדות- מודה שקצת נגעלת מהכיסאות שיש במסעדות...
&nbsp
&nbsp
 
sack'n seat, אבל עוד לא ניסיתי אותה

קחי בחשבון שכשהם אוכלים לבד כל הסביבה אוכלת איתם. במידת האפשר אני מעדיפה שהיא תטנף כסא במסעדה (ואני אעבור עליו עם מגבון כי אני פולניה ולא רוצה להשאיר את הג'יפה למלצרית) מאשר לקחת הביתה רתמת בד מלאה בשאריות אוכל.
 

בלונד23

New member
קניתי במוצצים למרות שיש לי בבית

שימי לב! יש מגוון כיסאות שמתאימים לשלבים שונים בהתפתחות.
יש לנו מהגדולה צ'יקו יפה וטוב אבל ענקי, רחב. מגש רחוק. מאחר שהקטן שלי כבר גדול ולא יושב בכוחות עצמו, בעצת הפיזיו קניתי כיסא אוכל נוסף שמתאים לטרום ישיבה, כלומר קטן, מרופד, תומך (הילד לא גולש למטה, לא יכול לגלוש לצדדים). מתכוונן גם מבחינת זוית ישיבה וגם לגובה 5 מצבים כדי להתאים לגובה שולחנות שונים. והשוס הוא שהמגש קרוב וכך תומך בו אף שאינו יושב.
מעולה!
זה של חברת אינפנטי.
הקודם עומד לי בבית ומחכה אולי אשים אותו אצל סבתא כשהוא יגדל.
 
השנקל שלי בעניין
בלי להיכנס לחברות כאלו ואחרות,
אחרי שניסינו מספר כיסאות - חלקם היו אצלנו בבית והוחלפו, חלקם אצל הסבים, מה שהכי הכי חשוב בעיני הוא כיסא אוכל שיהיה קל לנקות אותו. שהמגש מתפרק בקלות וניתן לשטיפה, שהריפוד הוא לא מבד, אלא ניתן לניגוב ועם כמה שפחות חריצים שהאוכל יכול להיתקע בהם - כי זה תמיד תמיד קורה.
דבר שני - כיסא שמתקפל בקלות ולא ענק. יכול להיות שאצלי זה היה יותר בעייתי כי היו שני כיסאות בו זמנית, אבל כיסא אוכל תופס המון מקום וברגע שמצאנו כיסאות שמתקפלים בצורה נוחה ויכולנו לפתוח אותם רק לזמן הארוחות - התפנה לנו הרבה מקום בבית. ויותר מכך - הבית הפך לבטיחותי יותר עבור 2 זוחלים וכלבה שלפני כן נאלצו לעבור מסלולי מכשולים בין כיסאות שעלולים להתהפך להם על הראש.
המצבים של טרום ישיבה וכו' הם נוחים אבל לא תמיד שימושיים - אני מניחה שכשתתקרבו יותר לשלב הטעימות כבר תראו אם יש לכם בכלל צורך בהם, וכמו שהציעו כבר לפני - במצב של טרום ישיבה ותחילת טעימות הטרמפולינה יכולה להיות פתרון מצויין.
 

הייבי

New member
כסא טרום ישיבה

לנו יש כיסא סטייל הכיסאות של אינפיניטי (לא זוכרת כרגע של החברה והוא מאופסן) כולל מצב טרום ישיבה. טעימות עשיתי בטרמפולינה ולכיסא עברנו רק בשלב שזה הפך לארוחה. ההמלצה שלי היא לחכות לראות אם את זקוקה לשלב טרום ישיבה. אצלנו הגדול שלי התיישב מאוחר יחסית בגלל טורטיקוליס וזה היה חשוב כי רצינו לצרף אותו לשולחן האוכל איתנו. אבל עבור תינוק שמתיישב בזמן הנכון זה דיי מיותר. כשיוצאים מהבית היה לנו כיסא נייד שמתקפל למזוודה שמתחבר עם רצועות לכל כיסא וכולל מגש. זה היה קבוע בבגאז' ושימש אותנו גם במסעדות וגם אצל הסבים. היתרון של המגש הוא שהלכלוך נשאר עליו ואת פחות צריכה להתמודד עם תינוק שמושך הכל מהשולחן.
 

MotheRonit

New member
אני עובדת למשוך בטרמפולינה עד ישיבה עצמאית ואז לעבור

לכיסא שמתלבש על כיסא המשפחה סטייל כתר (אני יודעת שאתם שם אז בטח יש לכם מקביל שלו)
יתרונות רבים מכפי שאוכל לתאר:
שהתינוק גדל המגש נשלף והכיסא הופך בעצם לבוסטר מגביה והילד אוכל ליד שולחן המשפחה כמו כולם
בגלל זה מתפרק ומתקפל לכדי מזוודה אני הייתי לוקחת את זה לפיקניקים וזה להיט אפשר גם כשמתארחים לשנע את זה בקלות
לא תופס הרבה מקום
&nbsp
 
למעלה