מנשאים

מנסה להשתמש, היא פחות אוהבת :p- ב- bktan

זה המקביל של מנשא צמד בארץ- שמלבישים כמו חולצה.
בהמשך אהיה עם הבייביביורן.
 
היום ביקשתי מאחת האמהות בקבוצת האמהות שהולכת אליה

שתראה לי איך היא מלבישה את המנשא כי הייתה לי הרגשה שאני עושה לא נכון למרות שעשיתי לפי סרטון כי הרגיש לי שהיא לא בטוחה שם וממש הרגשתי צורך להחזיק אותה כשהיא על המנשא ומסתבר שבאמת מסבירים שם בצורה לא נכונה. היא הראתה לי דרך ממש פשוטה והייתי ממקודם איתה במנשא כשהיה התקף של גזים וזה היה תענוג- הרגיע אותה, אני הייתי עם ידיים משוחררות והיה לשתינו יותר קל. נראה לי שזו תחילתה של ידידות חדשה!
 
איזה כיף

אני לא הסתדרתי עם מנשא בד מכל מיני סוגים שהביאו לי. וממש מצטערת שלא פשוט חיפשתי וקניתי משהו שנוח לי (ונראה לי שהיא כבר גדולה מדיי בשביל שאקנה סוג אחר), ועכשיו לא מתסתדרת עם בייבי לילי, ובעיקרון מחכה לילדה הבאה כדי לנסות מחדש מנשא בד :)
 

הייבי

New member
למה גדולה מדי?

אם אני זוכרת נכון הבת שלך בת חצי שנה? בהחלט עוד יש לך זמן לסחוב במנשא (אלא אם יש לך בעיות גב/ברכיים/ סיבות אחרות שמונעות ממך פיזית לסחוב אותה). אם חשוב לך מנשא ויש לך נקודות בהן את מרגישה שמנשא היה מקל לך את החיים לדעתי שווה לחפש משהו שיהיה לכן נוח. לא מדדתי את הבייבי לילי אבל אם אני מבינה נכון הוא מאוד דומה לארגו אולי אם תכתבתי מה את מרגישה שלא מסתדר למישהי תהיה עצה/פטנט שיפתור את הבעיה. ותמיד אפשר לחזור לחנות שקנית שיסבירו לך יותר טוב איך ללבוש אותו.
 
אפילו בת שלושה חודשים ;)

פשוט לא נוח לי... וגם מסורבל לי מדיי.
מודה שלא חשבתי ללכת לחנות אלא רק להתבאס ומקסימום להשתמש כשלא נוח :)

פתאום אומרת לעצמי שלא מתאים לי חוסר האונים הזה :)
 

הייבי

New member
אז בכלל

בכל מקרה קחי בחשבון שלא כולם מתחברים למנשא וזה בסדר. את הגדול שלי הייתי לוקחת במנשא רק כשלא היתה ברירה (מרפאות בלי נגישות, ימי גשם היסטריים) . את הקטן לקחתי במנשא בחודשיים הראשונים המון - גם כי הוא זרם על זה יותר טוב מהגדול וגם כי היו לי יותר סיטואציות אין ברירה. עכשיו כשהוא בן 4 חודשים במנשא משמש למקרי קצה. פשוט כי לי פחות נוח ההסחבות והסרבול שהמנשא גורר ולא מפריע לי לפרק ולקפל את העגלה גם מיליון פעם לאוטו.
 
איזה יופי!!
מנשא מוצלח יכול להפוך את החיים בתקופות מסויימות מגיהנום לגן עדן.
שמחה שמסתדר לך
 

הייבי

New member
מנשאים

לי יש מנשא של סימפלי גוד שיש לו גב כמו של בייביביורן עם ריפוד ותמיכה ורצועות קדמיות מבד שיוצרות כמו מנשא בד/כריכה רגיל. אין לי מושג איך קוראים לו אבל הקטן אהב להיות בו מעורסל בשלושה חודשים הראשונים ועכשיו יושב בו עם הפנים אלי בנוחות ואפילו מצליח להירדם. בנוסף יש לי ארגו. עד עכשיו היה פחות שימושי כי בגילאים הקטנים יש כמו שמיכת עיטוף שצריך לשים אותם בתוכה לפני הכנסה למנשא אז גם היה חם מדי איתו וגם פחות נוח ללבוש ביציאה מהאוטו. אוטוטו יהיה מספיק גדול בלי הפנימית ואז נעבור אליו בגלל התמיכה היותר טובה לגב (שלי).
 

לולי283

New member
בייבי ביורן

עם התאומים אני בקושי משתמשת...מה לעשות שאתה עדיין תקוע עם לפחות אחד בוכה אז עדיף כבר שיהיו שניהם בעגלה אבל שתי הגדולות פחות או יותר גרו בבייבי ביורן אורגינל. אם כי בדיעבד היום הייתי קונה את הארגו....
 

מ צ ד ה

New member
שרון דרור (גם הבכור וגם הקטן חיו בו עד גיל

3 ח' בערך. ה צ ל ה!!! עם האמצעית לא היה צורך
).

בהמשך, לטיולים יש את סאפי ילקוט לנשיאה על הגב.

יש לי גם בייביביורן כלשהו (שקיבלתי) שלא הבנתי איך להלביש על עצמי והיה לי גם בבכור דגם כלשהו שלהם שמכרתי כי ממש לא התחברתי אליו.
 
בייבי ביורן VS ארגו

אקדים ואומר שיש לי בעיות גב, קשה לי להסתובב עם מנשא ובנוסף הילדים שלי תמיד שוברים את עקומות המשקל (האחיות בטיפות חלב מרוצות).
&nbsp
ללא ספק הארגו הרבה יותר ארגונומי, אני מסוגלת להסתובב איתו שעה ויותר, ואף לרקוד זומבת מנשאים. נוח זה לא, אבל אפשרי. הרבה יותר נוח לשים את הילד בעגלה
כך שרק אם אין ברירה ואני צריכה ללכת מקום שאינו נגיש לעגלה אני אלך איתו. לדעתי הוא שווה למי שרוצה להסתובב הרבה זמן עם הילד במנשא ויש לה גב טוב.
&nbsp
הבייבי ביורן הרבה פחות ארגונומי, אבל הוא מתחבר בשני קליקים. לעומת הארגו שיש לו חיבור סופר מעצבן לדעתי בגב ולוקח זמן ללבוש אותו. לא שווה לשים את הארגו בשביל קפיצה של חמש דקות.
&nbsp
מבחינתי הבייבי ביורן לוקח. קשה לי גם ככה להסתובב עם מנשא. אני משתמשת במנשא לרוב כדי לאסוף את האח הבוגר מהגן ובשביל חמש דקות לא בא לי להוציא את העגלה מהאוטו (לא יכולה לקחת את התינוקת על הידיים חמש דקות, הגב שלי צורח).
 
מנצלשת לשאלת פוזיציה

אם התינוקת מחזיקה טוב את הראש, אבל רק בת 4 חודשים, האם אפשר לשים אותה במנשא (בייבי ביורן) עם הפנים החוצה?
 
למעלה