אני יודעת שכבר דיברנו על זה אבל...

אני יודעת שכבר דיברנו על זה אבל...

עבר זמן והיא כבר בת שלושה חודשים ועדיין אני לא חושבת שהיא מספיק על הבטן וכנראה לא מספיק מרימה את הראש... מרימה אבל מתעייפת מהר...

ומה הבעיה? שימי על הבטן.
הבעיה שתמיד כשהיא על הבטן היא פולטת לא מעט ואני שואלת את עצמי, ולמעשה אתכן, האם להתעלם מזה ולהשאיר על הבטן? כאילו לנגב ולהחזיר לבטן?
נראה לי שגם אם מחזיקה אותה מורמת הרבה אחרי האוכל זה לא משנה...
 

הייבי

New member
בגדול- כן

תשתדלי לא לשים על הבטן מיד אחרי האוכל אלא לחכות כחצי שעה לפחות אבל חוץ מזה, לדעתי כן. הקטן שלי פולט על הבטן/על הגב/על הידיים. כל עוד הוא עולה תקין במשקל אנחנו לא נמנעים משום פעילות. וכן- פולטת אז תנגבי ותחזירי לבטן. תקפידי להשכיב אותה על טטרה אז לפחות יחסך לך לנקות את האוניברסיטה/משטח פעילות.
 
כן
כן הייתי מנגבת ומחזירה לבטן.
אבל לא הייתי מניחה מיד אחרי האוכל. גם לנו לא נעים ללכת לשכב על הבטן מיד שאנחנו מסיימים ארוחה מלאה. תני לה קצת מנוחה אחרי האוכל ורק אח"כ תניחי אותה על הבטן.
ואם אפשר להניח אותה על הבטן לא דווקא אחרי האוכל - אז זה אפילו עדיף

&nbsp
ובלכ מקרה - אם נראה לך שיש צורך אז גם ללכת לרופא מומחה שיוודא שאין בעיה שבגללה פולטת.
&nbsp
 
אני משתדלת להניח על הבטן רק כשזה רחוק מזמן ההאכלה

לפחות שעה שעה וחצי אחרי אוכל. במידה והיא פולטת- אני מנקה ומרימה אותה קצת אליי ואז כשרואה שהיא בסדר- שוב מחזירה לעל הבטן.
&nbsp
אצלי היא מרימה את הראש ממש ממש טוב כבר מההתחלה (ברמה שקצת נלחצנו אפילו) אבל שונאת לשכב על הבטן. צריך למצוא נקודת זמן שהיא רגועה ממש כדי לשים אותה שם וזה לא פשוט.
 
הבעיה אצלי עם זה

ששעה ורבע אחרי ההתעוררות היא כבר עייפה ורוצה לישון... האכלה לוקחת בערך חצי שעה אחרי זה רבע שעה מינימום גרעפסים וכו... לא נשאר עוד הרבה זמן לעשות משהו אחר
 

הייבי

New member
זמנים קצרים

לא צריך לחכות שעה/שעה וחצי. מספיק חצי שעה אחרי האוכל, במיוחד אם את מניקה (חלב אם מתעכל מהר). ולא צריך שעות בשביל לשים על הבטן. ממילא בהתחלה הם מצליחים להישאר רק דקות בודדות. תנסי למצוא מרווחים קצרים- כל פעם כמה דקות. אפילו רגע לפני החלפת חיתול, דקה לפני/אחרי האמבטיה, כמה דקות בסוף הזמן משחק וכו'. צוברים מקטעים קצרים במשך היום ככה שבסוף מצטבר זמן בטן משמעותי.
 
מסכימה עם הייבי
הרבה רגעים קצרים עדיפים על פני הניסיון למצוא פרק זמן ארוך ומשמעותי במהלך היום...
 
האמת שעברו ארבעה ימים

שבהם ניסיתי להקפיד על זה יותר וגם לא לפחד מפליטות וממש רואים התפתחות ביכולת שלה להיות על הבטן ולהרים את הראש, מדהימים האנשים הקטנים האלה כמה שהם משתנים מהר :)
 
הקצב שלהם מדהים!
באמת, אני עד היום כל פעם נדהמת מחדש מהמהירות שבה הידע והיכולות שלהם מתפתחים.
 
למעלה