שרשור טיפים להרדמת תינוקות

שרשור טיפים להרדמת תינוקות


מה עובד הכי טוב עבורכם בהרדמת התינוקות

מה כוללת שגרת ההרדמה שלכם


בברכת לילות רבים מלאים בשינה ורוגע
 
עיסוי

כשהיא הייתה קטנטונת עיסוי היה חלק משגרת הערב שלנו, אחרי האמבטיה. היום היא פחות זורמת, אבל גיליתי שעיסוי בכפות הרגליים ממש עוזר לה להרדם במהלך היום. ברגע שאני קולטת שהיא עייפה אבל לא תרדם לבד במיטה - מושיבה אותה על הברכיים שלי עם הרגליים אלי וקצת מעסה את הרגליים, בד"כ תוך 5 דקות היא נרדמת.
בלילה היא לרוב נרדמת לבד אחרי אמבטיה ובקבוק. בשלב כלשהו מוציאה את הבקבוק, מכניסה מוצץ ונשענת לכיוון המיטה כדי שאעביר אותה לשם.
 
מההתחלה

עשינו סדנת עיסוי תינוקות בגיל 3 שבועות אם אני זוכרת נכון, אבל כבר מההתחלה אפשר להקדיש מדי יום זמן שהוא נטו למגע. זה מרגיע ונוסך בטחון גם בקטנטנים וגם בהורים

לגבי הקילופים - לכולם יש. אני עיסיתי את הקטנה בשמן שקדים, בהמשך עברנו לשמן קוקוס (שאני מורחת לה עד עכשיו אחרי מקלחת כשהיא יושבת מול הראי ומשחקת) ובימים של יובש קיצוני - חמאת שיאה טהורה, זה חומר קסם. אני משתמשת בזה גם במקום משחת החתלה.
 

הייבי

New member
מגיל אפס

אבל לא כל התינוקות אוהבים להיות ערומים בהתחלה. אצלי תחושת העירום הכניסה את שניהם להיסטריה עד גיל חודש בערך. לקילופים ההמלצה היא להוסיף למי האמבטיה שמן בלנאום ולא לרחוץ בסבון שמייבש יותר את העור. לרוב עד גיל חודש זה עובר.
 
תודה
נתחיל הערב כחלק משגרת טרום השינה.

נקווה שתאהב ושזה ירגיע אותה. היה לנו כמה לילות ממש קשים.
 

בלונד23

New member
לפי איכילוב אסור לעסות עד גיל חודשיים או שלושה

בהדרכה שעשו לנו אמרו ככה. התפלאתי, אבל כן, אסור. אולי הנחיה חדשה.
&nbsp
&nbsp
 

michal@gal

Active member
מנהל
זה ככה מאז ומתמיד

לא מעסים לפני גיל חודשיים.
 

הייבי

New member
ערסול

אני מערסלת את הקטן על הידיים. אם הוא ממש לא רגוע מוסיפה טפיחות קלות על הישבן רק עד שנרגע. לרוב בישיבה הזו תוך כמה דקות הוא עוצם עיניים ונרדם. אחר כך אני מעבירה לעריסה. כשממש קרוב להירדם אבל לא עוצם עיניים עד הסוף - מעין ישן בעיניים פקוחות- עוזר להעביר בעדינות אצבע על גשר האף כדי שיעצום את העיניים.
 
אני מאד אהבתי את העיסוי
אבל דווקא בערב הרבה פעמים הרגשתי שהם עייפים מדי לעיסוי אחרי האמבטיה (שהיא כשלעצמה מאד מעייפת), והעברתי אותו לשעות אחרות ביום.
אצלנו ההרדמה תמיד כללה בקבוק בידיים שלנו (אף פעם לא לבד במיטה), סיפור קצר או ארוך יותר בהתאם לגיל, דקלום קבוע של כמה איחולים קבועים ללילה ("לילה טוב, חלומות פז........ ") שאני הנחלתי אצלנו בבית - אותו דקלום שבתור ילדה ההורים שלי היו אומרים לי ולאחותי כשאנחנו הלכנו לישון, חיבוקים ונשיקות ושיר ערש.
אגב, גם אחותי, שילדה לפני שנה - מדקלמת לבן שלה לפני השינה את אותו דקלום

&nbsp
 
לא משתגעת על זה, זה גירוי מעורר

וזה ההיפך ממה שרוצים כשמנסים להשכיב ילד לישון

אצלנו היה בהתחלה מובייל רק בעריסה ורק בזמן היום כי היא נורא אהבה להסתכל עליו, הייתה ממש מנסה "לדבר" איתו. בלילה היינו מורידים כדי שלא יפריע לה להרדם.
היום יש מובייל במיטה, וכשהיא מתעוררת בבוקר היא מסתכלת עליו ומפטפטת עם עצמה וזה נותן לנו עוד כמה דקות של שקט. זה לא מפריע לה להרדם, אבל אם זה היה מפריע היינו מורידים.
 

בלונד23

New member
מוסיקה!

בגיל של בתך זה הרדמה רק על הידיים.
מגיל ככה חצי שנה הוא נרדם לבד במיטה פעמים רבות עם מוזיקה נעימה של המובייל. כמו קסם, בלי עין הרע.
 
למעלה