טיסה לאילת עם תינוק בן 8 חודשים

בלונד23

New member
טיסה לאילת עם תינוק בן 8 חודשים

אנא רעננו את זכרוני רווי הטמטמת.
מה צריך לקחת? יש לכן רשימה?
מה הכרחי ב3 ימים באילת?
ועל מה אפשר לוותר?
במלון יהיה אוכל טחון (מרק טחון, ונראה לי שגם יש שם גרבר).
זו נסיעת בזק שאני לא רוצה לסחוב סתם דברים.

איך עושים סטריליזציה במלון? מה, אני אסחוב קערת ענק או סיר?...

האם מותר להכניס תינוק כה קטן לבריכה?
אולי לא מומלץ?
הוא מידה 5 בחיתולים, איזה מין חיתול ים מומלץ?
אני לא זוכרת כלום מהגדולה, רק שלקחנו אותה לאילת פעמיים כתינוקת ומאוד נהנינו, בלי עין הרע. זוכרת גלגל ים כזה שקנינו באילת, אבל היא היתה מעל גיל שנה...
 

Cuenquitta

New member
אנחנו טסנו עם גוזל קצת קטן יותר אבל...

אני הכנסתי לבריכה גם בגיל 3 חודשים, לא לזמן ממושך ולאחר מכן מיד שטיף במים נקיים אבל לא נמנעתי. קניתי לו בגד ים רב פעמי (היינו גם ככה בחוג שחיית תינוקת ) שהוא דומה לחיתול בד במראה ומאוד מוצלח במניעת זליגת קקי לבריכה . לגבי סטריליזציה אני לא יודעת כי הנקתי ולא לקחנו בקבוקים אבל לכל הפחות בטוח שאפשר לקבל מים רותחים לשטיפת הבקבוקים. מה עוד כדאי לקחת? אנחנו טסנו עם מזוודה גדולה לתינוק וקטנה לשני ההורים אבל כנראה שדי נסחפנו ולמשל טרמפולינה שלקחנו לא ממש היתה הכרחית ובטח בגיל 8 חודשים הייתי מוותרת. כן לקחנו עגלה ומנשא שהיו יעילים. סהכ הכל אפשר גם להשיג שם אז אם שוכחים לא קרה כלום. תהנו!!!
 

לולי283

New member
דבר ראשון בלי לחץ

כל דבר, אבל הכככלללל יש גם באילת ואפילו יותר זול אז אם שכחת משהו- לא נורא בכלל (אולי אפילו "תשכחי" קצת בכוונה כי שופינג זה כיף!!!) אז ככה- לגבי סטריליזציה בדרך כלל יש קומקום בחדר המלון אבל תוודאי מולם שאם אין אז שיביאו לך במיוחד. זה מכסה את עניין הסטריליזציה. תביאי חיתול טטרה ספייר או גליל נייר מגבת לפרוס כדי לשים את הבקבוקים לייבוש. טיטול ים יש את ליטל סוימרס ובעצם כל הסוגים סבבה....מה זה משנה? מה שכן כדאי גם בגד ים (או חולצת ים), כובע וקרם הגנה לקטנטנים כי באילת השמש שורפת ולתינוקות יש עור עדין. בטח שלהכניס לברכה!!! כמובן מוצצים אם לוקח, חוץ מבגדים קצרים גם ארוכים דקים לשינה במזגן בחדר/ במרכז קניות ממוזג, כנל לגבי שמיכת עגלה טובה למקומות ממוזגים או אם הסקביאס במלון מגעיל אותך כמוני... סינר לחדר אוכל, כמה משטחי החתלה חד"פים, סבון תינוקות למקלחת, סבון בקבוקים ומברשת, מטרנה ומחלק מנות אם משתמשת בתמל (ואם לא אז סינר הנקה), כמה צעצועים קטנים שיהיה לו לעגלה או לשעשע את עצמו במלון, חטיפי תינוקות באריזות קטנות שיהיה אם נתקעים כמה דקות איפשהו והתינוק מורעב. כמובן חבילת טיטולים, שתי חבילות מגבונים וג'ל מחטא בבקבוקון קטן למקרה שתחתלי בתנאי שטח....או שתקחי רק כמה טיטולים לדרך ותצטיידי כבר שם....(אני תמיד מגיעה עם רשימת ציוד חסר להשלמה באילת והמגבונים תמיד מככבים) אוח...אני מקנאה!! תעשו חיים...
 

בלונד23

New member
מעדכנת איך היה

הטיסות היו נחמדות וכיפיות לילדה
לא יכלה להיכנס לבריכה בגלל הפציעה (פתחה בגן את הסנטר יום לפני הנסיעה) ולא לים, אבל שכשכנו רגליים
לקחתי חצי בית (כולל קערה לסטריליזציה לתינוק)
ביום הראשון היה מזעזע ולא כיף - קיבלנו חדר לא טוב, פרקתי הכול ואז נאלצנו לעבור חדר ולארוז הכול שחשבתי שאני מתה מעצבים. ליטרלי בכיתי.
ביום השני התחיל רע והמשיך בסדר, אפילו נחמד
עשיתי קצת שופינג, הלכנו למצפה התת ימי, ראינו איזה הופעה יפה, היה סביר.
הילדה בסך הכל נהנתה, התינוק לא יותר מדי התלונן, בעלי היה די בסבבה ואני היחידה שלא ממש נהניתי, כי הרגשתי שזו עבדוה קשה מדי ואין לי רגע מנוחה.
רציתי לעשות מסז' או ציפורניים וגם זה לא יצא... נו טוב. אני אנוח כבר בקבר.
 
למעלה