נסיעה לאילת עם תינוקת.אשמח לעצה

נסיעה לאילת עם תינוקת.אשמח לעצה

היי לכם
אשמח לדעת האם החשש שלי מוצדק או שלא..
אנחנו מעוניינים לנסוע לאילת, עם הקטנה בת שנה וחצי, ואני חוששת בגלל החום. גם אני כאדם בוגר מרגישה תחושת מחנק באילת בקיץ אז אולי עליה זה ישפיע אפילו יותר גרוע?
וגם לגבי הבריכה, כשיוצאים איתה כשהיא רטובה לגמרי היא לא תתקרר? אולי לשים לה בגדים ארוכים דקים בתוך הבריכה? קבענו לנסוע בסוף חודש יוני אולי כדאי לשנות את התאריך לאמצע חודש מאי?
כמו שאתם מבינים אני אמא בפעם הראשונה שנוסעת איתה בפעם הראשונה.. קצת לחוצה מזה. אשמח להמלצות וטיפים.
תודה מראש.
 
אין ממש סיבה לחשוש.

אם חם נשארים בצל, ובאופן כללי מלבישים בגדים קצרים, שותים הרבה, הולכים לבריכה וכו'. אנחנו גרים בישראל, ולא צריך להגיע עד אילת כדי שיהיה ממש חם - והילדים שורדים... ואם תשימי לה בגדים ארוכים בבריכה והם יירטבו - יהיה לה הרבה יותר קר כשהיא תצא מהבריכה.
 

הייבי

New member
מצטרפת לחייבת להגיב

באמת אין מה לדאוג. אנשים מגדלים תינוקות באילת. לדעתי, בשיא הקיץ החום בשילוב הלחות של המרכז הרבה יותר מעיקה. בכל מקרה, חשוב לשתות הרבה. להימנע מלשהות בשיא החום בחוץ. ללבוש בגדים קצרים ומאווררים. אין שום מניעה ללכת לבריכה בבגד ים. חשוב להימרח בקרם הגנה, לחבוש לקטנה כובע וגם כאן להקפיד לשתות ולהימנע משעות הצהריים. אני לא חושבת שיציאה מבריכה לחום הקיצי יגרור צינון. חשוב להתנגב טוב לפני שנכסים רטובים למקום ממוזג. ככה כן ניתן להצטנן. וטיפ קטן- לתכנן הרבה הפסקות. להיות מוכנים לזרום עם הקצב שלה שלא תמיד תואם את הקצב שלנו. והדבר הכי חשוב שאני למדתי הוא להתכונן מראש לארוחות לפי השעות של הקטנים. לא להיתפס ברגע האחרון חצי שעה לפני שהם רעבים שאין לכם מושג מה אתם רוצים לאכול ואיפה.
 
הייבי סיכמה את זה מעולה !
החשש בנסיעה עם תינוקת בפעם הראשונה הוא מובן לגמרי.
תנהגו לפי הכללים המוכרים - שהייה בצל, קרם הגנה, שתיית הרבה מים וזה יהיה בסדר.
בגדים ארוכים לבריכה זה רעיון פחות מוצלח בעיני כי דווקא אז ביציאה מהבריכה אפשר להתקרר. אני מעדיפה לקחת איתי יותר בגדי החלפה, וביציאה מהמים להוריד את בגד הים כדי שיתייבש ולנגב אותה ולהחליף לה לבגדים יבשים.
כמו שהייבי כתבה, לחופשה עם ילדים יש קצב אחר ממה שאנחנו רגילים ובעיני הדרך הכי נוחה היא לא להוציא אותם יותר מדי מהשגרה , אלא להתאים את עצמכם לשגרה שלה מבחינת שעות ארוחות ומנוחות.
יהיה לכם כיף !!!! אני בטוחה בזה
 
איזה כיף- נסיעה לאילת! תעשו חיים


לגבי הנסיעה עצמה- הייתי עושה נסיעה עם עצירות בדרך- תקבעו מראש אבל גם תהיו גמישים. הנסיעה עצמה ארוכה ולא פשוטה אבל עם תכנון טוב או טיסה
- זה יכול להיות נעים וכייפי.
&nbsp
לגבי אילת- חם שם אבל יש ארטיקים ויש בריכה ואפשר לשרוץ שם. פשוט להלביש בבגד ים ארוך כדי לשמור מפני השמש ולהיות מוכנים עם מגבת כשיוצאים מהמים.
&nbsp
תנסו פשוט לזרום עם מה שקורה, להביא הרבה בגדי החלפה.
 
למעלה