איך מרגילים לשתות מים?

ארול01

New member
איך מרגילים לשתות מים?

הקטן בן שנה ואנחנו רוצים להחליף את החלב שהוא מקבל במשך היום בארוחות ביניים. הבעייה שהוא לא שותה מספיק מים והדרך היחידה שהוא מקבל נוזלים זה בחלב.
התחלנו להציע מים החל מגיל 6 חודשים עם כל ארוחה וגם בין ארוחות, ניסינו 2 סוגי כוסות ובקבוק. הוא לוקח שלוקים מדי פעם, אבל לא מתקרב לכמות שצריך לשתות. הוא מוכן לשתות מים מכוסות של "גדולים", כמובן שהוא לא יכול לעשות את זה לבד וגם עם עזרה חצי מגיע לחולצה.
סה"כ הוא שותה בקבוק בערב, בבוקר, בסביבות 11 ושוב בארבע. היינו רוצים להוריד את הבקבוקים של 11 וארבע ולהחליף בארוחות ביניים.

תודה לעוזרים.
 

הייבי

New member
כוסות והתמדה

אני לא יודעת איזה כוסות ניסיתם אבל אם מדובר בכוסות פטנט לא כל הילדים מתחברים לטכניקה לשתות מהן. שווה לנסות בקבוק עם קש - יש מלא סוגים בחנויות תינוקות וסופר פארם. אם אוהב כוסות של גדולים אולי כדאי לנסות כוסות עם קש מובנה שמונעות את הצורך להטות את הכוס. וצריך לזכור שבניגוד לחלב שהוא מתוק מים הם ניטראלים ולכן פחות שותים כמות גדולה במכה. הרבה ילדים צריכים שיציעו להם את הבקבוק/כוס בתדירות גבוהה כדי שכל פעם יקחו כמה שלוקים עד שיגיעו לכמות הרצויה.
 

ארול01

New member
תודה ננסה קש

 
דוגמא אישית
מעבר לכל מה שכבר כתבו לך -
ילדים לומדים המון (לטוב ולרע) באמצעות חיקוי שלנו המבוגרים.
אם לכם יהיה תמיד בקבוק מים זמין והוא יראה אתכם שותים ממנו לאורך כל שעות היום, וגם לאחר הארוחות - יש סיכוי טוב שהוא יחקה אתכם ויאמץ גם לעצמו את ההרגל...
 
למעלה