פסח
מתקרב-

פסח
מתקרב-

האם העובדה שיש לכם תינוק/ת או בכלל ילדים משפיעה על הבחירה אם לארח או להתארח? האם מתחשבים בכם מבחינת שעת הארוחה בגלל שעות השינה של הילדים או הצורך בלעשות את שגרת הערב?
 

הייבי

New member
עונה

אצלנו האפשרות לארח לא עלתה בכלל. עושים חג אצל סבתא שלי, כמו כל שנה. לא ביקשנו התחשבות בשעות. מתחילים עם כניסת החג - אין אפשרות להקדים בגלל שעון קיץ. הגור עוד קטן - חודש וחצי- אז מקסימום ישן בעגלה והדרדס בן 3.7 כבר מחזיק יפה אם רק יישן קצת צהריים או ינמנם בדרך. בשנים קודמות כשהדרדס היה יותר קטן אז יצאנו איתו באמצע לסיבוב בעגלה שיירדם כשזה נהיה לו קשה/מאוחר מדי
 

winterfell

New member
כשהגדול היה קטן

היינו הולכים לסדר אצל סבתא של בן הזוג. הרכב מצומצם מאוד - סבתא, אמא ו"דודה" (חברה טובה) של בן הזוג, ואנחנו. הסבתא כבר היתה בגיל שבו גם רוצים ללכת לישון ב-19:00... אז היינו מתחילים מוקדם מסיימים מוקדם, ושגרת הערב לא הופרעה יותר מכל ארוחת שישי.
כשהוא היה בן 3 הסבתא נפטרה והזמנו את חמותי לסדר אצל ההורים שלי. שם יש הרבה מוזמנים ולמרות שביקשנו להקדים לא ממש התחשבו... הילדון החזיק מעמד יפה.
השנה גם נהיה שם והקטן יצטרך להתמודד. לפחות השנה רוב בני הדודים מתארחים אצל הצד השני, אז נהיה במתכונת מצומצמת יותר (10-15 איש).
 
אצלנו

כרגע מתארחים או אצל אבא שלי או אצל ההורים של בעלי (השנה אצל אבא שלי) וזאת מכיוון שלשאר בני המשפחה הבתים פשוט קטנים מדי מכדי לארח.
אני ממש מחכה שיהיה לי בית עם פינת אוכל גדולה ואוכל לארח בה (כרגע מנצלת את החצר בימים שמאפשרים אירוח אבל זה לא משהו שמתאים לערב חג).
אצלנו שומרים על מסורת ולכן הארוחה היא לאחר בית כנסת כך שאין אפשרות להתחשבות מבחינת שעות. זה לא פשוט אבל מסתדרים. מקסימום התינוקי נרדם עלינו אבל ברוב המקרים הוא מסתקרן מדי ונהנה מהחברה של האנשים ולא נרדם.
 

בלונד23

New member
חשוב מאוד לגבי האירוח/התארחות

אני מקפידה להתארח לחג רק במקום שיהיה נוח לתינוק. אצל חמי וחמותי למשל זה דחוס וקטן ואין חדר שקט כדי לישון, תמיד היה קשה עם הגדולה, הרבה בכי...
השנה התארחנו אצל הצד השני ששם מרווח ונעים לשינה, והיה מעולה, נשארנו עדש מאוחר.
 
למעלה