מתי אתן נותנות אקמולי/נובימול?

בועת sabon

New member
מתי אתן נותנות אקמולי/נובימול?

רק כשהבייבי מעלה חום או גם כש"רק" לא מרגיש טוב?

הקטנצ'יק, בן שנה, קיבל חיסון לפני 5 ימים והתופעות מתחילות היום (כמו שאמרו שיקרה). הוא גם מצונן אז קשה לי להעריך מה יותר משפיע פה. אין לו חום אבל הוא חסר תיאבון, חסר אנרגיה ומקטר יותר מהרגיל. זה לא מצב שמצריך ביקור אצל הרופאה אבל אני מתלבטת אם לתת לו כדי שירגיש טוב יותר.
 

AlicePJ

New member
כשיש חום עדיף לא לתת תרופה להורדת חום

כי החום משחק תפקיד חשוב בלחימה במחלה. הרופאים שלנו ממליצים לא לתת תרופה אם יש חום מתחת ל- 39 מעלות, אלא אם יש אי נוחות והם מרגישים לא טוב (זה לא תמיד בא יחד).
אני יודעת שכמבוגרת אני יכולה להחליט שלפעמים אני מסוגלת לסבול הרגשה לא נעימה ולא לקחת תרופה, אבל אני לא מאמינה בלהחליט את זה עבור הילדים. אם הם מרגישים לא טוב, בין אם יש או אין חום, אני אתן להם תרופה. כשיגדלו הם יוכלו לבחור בעצמם, אבל כרגע אני לא רואה סיבה שיסבלו סתםץ
 
אני נותנת, אני לא בעד סבל... גם האחיות אמרו לי

שאם אני רואה שהתינוקת מרגישה רע מהחיסונים לתת.
גם אני לוקחת כדור כשכואב לי ...
&nbsp
&nbsp
 

בועת sabon

New member
תודה על התגובות. עזרתן


אנחנו גם התבייתנו על נובימול בגלל הכמות הקטנה. אני נוטה לתת כשמרגישים רע גם בלי חום (ולהיפך, אם יש קצת חום אבל מתנהגים כרגיל לא ממהרת לתת). פשוט עם השיניים עכשו, והיה לו גם וירוס ואחריו חיסונים וחששתי שאולי אנחנו נותנים יותר מדי פעמים.
 

yonitcohen002

New member
אני נותנת נורופן בהתאם לרמת האפאטיות

בגדול אני יותר מנסה להסתכל ולראות אם יש אפטיות ופחות שמה לב לחום אלה אם הוא עולה מעל 39. אני גם עברתי להשתמש בנורופן לילדים כי הוא עובד לי הרבה יותר מהר וליותר זמן.
 

MissPegi

New member
נותנת נורופן

הוא משפיע מהר יותר ממשככי הכאבים האחרים ובאמת מצליח להקל ולהרגיע. אם הוא רק נראה טיפה לא מרגיש טוב ואין חום, אני מחכה עם זה קצת ועוקבת.
 
למעלה