קשר עין

NETTA37

New member
קשר עין

שלום, בני בן ה 7 שבועות (נולד במשקל נמוך 2365 ) יוצר קשר עין ועוקב אחרי עם הזזת פנים אך בעיקר כאשר יושב בטרמפולינה ( 45 מעלות לערך ) יש לציין שמחייך ומתקשר (ברבורים ) אני מודאגת מכיוון שכאשר מחזיקים אותו מול הפנים אינו יוצר קשר עין ומזיז את עיניו לצדדים ולמעלה. בנוסף, כאשר אני מחזיקה אותו בתנוחת ערסול ובהנקה לפעמים יוצר קשר עין ולפעמים לא.
האם תקין? האם יש צורך לבדוק?
 

Arirel18

New member
לפעמים

תינוק לא יוצר קשר עין כי הוא עייף ומנסה להימנע מהגירויים
 
אם את מודאגת
לכי לבדוק!
אמנם כולנו כאן אמהות ומכירות תינוקות, אבל אף אחת מאיתנו היא לא מומחית להתפתחות הילד. ואם את לא רגועה - אז בעיני, התשובות שלנו הן לא מה שירגיע אותך.
אני הייתי ממליצה לך בביקור הקרוב אצל רופא ילדים / טיפת חלב לשתף את הרופא / אחות בחששות שלך. מעבר לזה, אם אני לא טועה, בגיל 3 חודשים יש בדיקה של רופא מומחה בהתפתחות הילד מטעם טיפת חלב - זה בדיוק הזמן להעלות את החששות שלך ולאפשר למומחה לבדוק.
אני חושבת שאחת החוזקות שלנו כאמהות היא "תחושות הבטן" שלנו. אם משהו לא מרגיש לך נכון - עכשיו וגם בעתיד - תקשיבי לעצמך. את מכירה את הבן שלך הכי טוב מכולם.
&nbsp
ואחרי שאמרתי את כל זה....
ממה שאת מתארת התינוק שלך נשמע לי לגמרי בסדר. אמנם כאמא את מאד מעניינת את התינוק שלך ולכן אנחנו מצפים שיצור איתך קשר עין, אבל יש גם גירויים חיצוניים ולפעמים גם בזמן הנקה וגם בתנוחת ערסול הוא לא יוצר קשר עין. נשמע לי תקין.
 
למעלה