התעוררות בלילה - בת 10 חודשים

ruthavri

New member
התעוררות בלילה - בת 10 חודשים

שלום לכולן
הבת המקסימה שלנו חייכנית חמודה אוכלת יפה... הכל טוב חוץ מעניין השינה!
אנחנו כבר 10 חודשים לא ישנו לילה שלם.
לאורך היום מקבלת ארוחות כמו גדולה - ארוחת בוקר, צהריים, ערב וגם פירות בין לבין. ב-16 כשאני חוזרת מהעבודה אני מניקה אותה.
לפני השינה, בערב, אחרי ארוחת ערב ומקלחת אני מניקה אותה ונותנת 120 מ"ל תמ"ל. נרדמת בסביבות 21:00 ... בערך 1 בלילה מתחילה להתעורר. לפעמים מספיק לה שאחזיר את המוצץ ואעמוד לידה (מתחילה לבכות אם אני טיפה מתרחקת). לפעמים נרגעת על הידיים. ולפעמים אני נשברת ומניקה אותה למרות שלא נראה לי שהיא רעבה...
בקיצור אנחנו מיואשים ועייפים וזה כבר פוגע לנו בזוגיות וביכולת שלנו לתפקד.

מה עושים?
 

AlicePJ

New member
נשמע מאוד קשה ומתיש

אני חושבת שאם תשכיבו אותה לישון בשעה יותר מוקדמת זה יעזור מאוד. תשע בערב זה מאוד מאוחר, הבן שלי ביסודי והולך לישון יותר מוקדם. תינוקות צריכים ללכת לישון בשעה שבע בערך. אמנם יש נטיה לחשוב ששינה יותר מאוחרת תגרום להם לקום מאוחר יותר ולישון יותר טוב כי הם יותר עייפים, אבל הנה את רואה שזה לא באמת נכון. תינוקות שהולכים לישון בשעה המתאימה לגילם ישנו הרבה יותר טוב ואיכותי.
אני מציעה שתעשו את זה בהדרגה, אבל תנסו לאט לאט להשכיב אותה לישון בשעה יותר מוקדמת, ולדעתי זה גם יגרום לה לישון יותר טוב ויעזור לה לה, וגם יעזור לכם כי תוכלו לישון כמו שצריך וגם תקבלו את הערב בחזרה לעצמכם.
אני מבינה שרוצים להיות איתה ולבלות איתה אחרי יום שלם בעבודה, אבל לדעתי זאת לא סיבה מספיק טובה לפגוע בשינה שלה (ושלכם). שינה זה נורא נורא חשוב להתפתחות והיא צריכה שינה טובה ואיכותית (וגם אתם!).
 
לא כתבת אם היא נרדמת באופן עצמאי או לא
אבל אם לא- עכשיו זה הזמן לעבוד על הירדמות עצמאית.
דבר חשוב לא פחות הוא שעת ההשכבה שלה. 21:00 בערב זה נורא נורא מאוחר בשביל תינוקת בגיל הזה. לא ציינת כמה היא ישנה במהלך היום, אבל גם אם היא ישנה היטב, היא צריכה ללכת לישון הרבה יותר מוקדם את שנת הלילה.
&nbsp
 
למעלה