• פותח הנושא muga
  • פורסם בתאריך

flaming june

New member
ברור שלא מסכנים את הילדים,

אבל יחד עם זאת, מבחינתי לפחות, כלב=ילד. אין (כן, אין) שום הבדל. אני בטוחה בטוחה בטוחה שקשה לך, באמת, אבל אני רואה כ"כ הרבה כלבים שנמסרים בגלל כשלים בחינוך (אני ***לא*** אומרת שזה המקרה שלך, כן? רק משתפת אותך במה שקורה), וב-99.9% מהפעמים זה בגללנו. כלב זה בע"ח שחי בלהקה. הוא מתנהל ע"פ הקודים של הלהקה שלו. אם הוא חורג מהקודים (למשל אלימות, נשיכות וכו') - חשוב לבדוק למה, כי זה מעיד בדר"כ שהוא שרוי במצוקה כלשהי. הלב שלי נשבר על כל כלב שנמסר. הלוואי שיכולתי לקחת לחזקתי את כל הכלבים. מקווה שבסוף הכל יסתדר. אגב, את מכירה את יובל מנדלוביץ? את יודעת מי זה?
 

skalariya

New member
לא מכירה

גיגלתי עכשיו, אבל לפני לא שמעתי עליו. אני מסכימה איתך בכמעת כל מה שכתבת.... זה פשוט הרגשה נראית לדעת שיש לך כלב שאת הרבה שנים איתו, אוהבת אותו והוא אותך, אבל את חייבת להיפרד ממנו (ולא מדובר רק על מסירה, כמו שכתבתי, המתת חסד לכלבה (בת 14 פודל ענק)לפני כלום זמן ולפני עוד כחודש גם כלבה של סבתי - כלבה הייתה בת כמעת 16 שנים....)
 

flaming june

New member
יובל מנדלוביץ -

http://www.ypitbulls.com/ יש לו גם עמוד פייסבוק. הוא יודע המון על כלבים עם "נטייה" לתקיפה, ואולי כדאי לך לדבר איתו קצת, לשאול אותו מה דעתו. הוא בחור רציני, אמין מאוד ומקסים, ואם הייתי במקומך - הייתי מתייעצת איתו ופועלת ע"פ עצותיו. שיהיה בהצלחה בכל מקרה.
 

Sharp13

New member
הוצאת לי את המילים מהמקלדת


אמא ל-2 ילדים ו-2 כלבים...
 
מסכימה על כל מילה

אמא שגדלה כל חייה עם בע״ח וממשיכה זאת היום עם בני
אין, לגדול עם בע״ח זו מתנה! גם אני ממליצה להתייעץ עם יובל
 
למעלה