חייבת לשתף אותכם היינו היום במקום

timiהאחת

New member
מנהל
חייבת לשתף אותכם היינו היום במקום

שנקרא מדינת הילדים קרוב לביתי המקום נמצא בהוד השרון, מקום ענק מקורה עם מזגן נעים ולא חם,יש במקום מתנפחים,רכבת חשמלית,המון מכוניות,יש שם בית גדול של שני קומות ויש למעלה חדר רופא לילדים לשחק,ובקומה התחתונה יש שם עבודות לילדים להדביק ומגנטים וכו....יש שם מגלשות אחת גדולה לילדים גדולים,ואחת מגלשה בינונית לפעוטות עם מים,יש שם קיוסק שמוכרים שם טבעות עוף שניצלים נקניקיות חטיפים שתיה קרה שתיה חמה,מקום מסודר לשבת,ובחוץ במקום לא מקורה יש בריכה גדולה עם סירות פדלים לילדים,ופינת חי כבשים ברווזים ....מקוד מדהים,כל כך נהנינו .המקום פתוח רק חצי שנה מקום בילוי לילדים ופעוטות משהו משהו והנה כמה תמונות. ודבר חשוב הכניסה לילד בכל גיל 25 שח בלבד. מבוגר לא משלם. וביום שבת הכניסה לילד 35 שח .שווה כל שקל!!!!!!!!והכל מסודר יש מלא כסאות בקיצור משהו משהו..
 
רונית המקום הומלץ מאוד באחת

התוכניות של אודטה. אני (ובטח עוד כמה) לא מכירה את המקום. אולי כדאי שתרשמי שם מלא וכתובת מדוייקת , ואם יש גם טלפון של המקום, בכדי שאוכל לשמור לטאגליינס. נראה שעשיתם חיים תודה ושבוע טוב
 

timiהאחת

New member
מנהל
שוש המקום נקרא מדינת ילדים פרטים :

רכבת חשמלית כלול במחיר פינות ליטוף של חיות. תותחי כדור. חדר יום הולדת גדול. קיוסק -מוכרים שם ארוחה 20 שח.כולל טבעות עוף ציפס ושתיה .או נקניקיה . אטרקציות מים שלא צילמתי מהמצלמה שלי .וכרגע אני לא יכולה להעביר. מתנפחים. בית מעץ לילדים. בריכה עם סירות פדלים היינו שם 6 שעות כן 6 שעות........ פלאפון: 057-7253606 דרך הים 2 מול אולמי אירועים אגדת גן בהוד השרון. מקבלים בכניסה גם כרטיסי אשראי. כניסה ביום חול 25 שח לילד בכל גיל גם לתינוק,להורה זה בחינם. ביום שבת כניסה לילד בכל גיל 35 שח כניסה להורה בחינם.
 

pirge

New member
נראה שמאד נהניתם. תודה על

ההמלצה והאינפורמציה והתמונות המגניבות. אחלה מקום לבילוי.
 
למעלה