שאלה חשובה, ולא בענייני אוכל...

שאלה חשובה, ולא בענייני אוכל...

אני משוכנעת שדנתם בנושא המון פעמים בעבר ואשמח אם תפנו אותי למקום הרלוונטי. אם למישהו תהיה סבלנות להסביר לי אשמח עוד יותר... ולעניין: התמונות המעטות שהעליתי פה היו סרוקות (העוגות יומולדת , למי שזוכר) היתי מאוד שמחה להעלות תמונות ממצלמה דיגיטלית אך הם כבדות ולא ניתן לצרף בדרך הרגילה. איך עושים את זה בלי להסתבך???
לאט ובעדינות עם ההסבר...
תודה מראש
 
קצר ופשוט

תשלחי לעצמך את התמונה מתוך המצלמה לאווטלוק שלך. כבר בהתחלה ייפתח לך חלון (למעלה בצד שמאל ושאלה- להקטין? תקישי אישור על העיגול עם ההקטנה עכשיו התמונה כבר מוקטנת , בדרך לתיבת הדואר שלך. כנסי לדואר שלך, תפתחי את התמונה ותעמדי עליה, תלחצי עם עכבר ימני - שמירה, תשמרי אותה איפה שאת רוצה.
 

מיכל63

New member
יש דרך עוד יותר פשוטה...

לכוון במצלמה לגודל הכי קטן... גם אפשר לצלם יותר תמונות וגם להעביר ישר לפורום בלי להסתבך... זה קלי קלות לכוון במצלמה,ממש לא בעיה...
 
מצוין. נראה לי שאצליח להסתדר עם

2 הדרכים.
אנסה הערב להעביר עוגה לפסח שעשיתי- מצוינת. תודה- תודה- תודה
 

chanit

New member
אם את צריכה דרך שלישית, פשוטה-אנא

כתבי, בשמחה
 

baronm10

New member
הקטנת תמונות בדרך קלה ע"י -הצייר-

הקטנה והעלאת תמונות לפורום וואלה 1.פתח תוכנת -צייר - 2. בסרגל העליון ללחוץ על -קובץ- ולאחר מכן על -פתיחה- 3. לסמן את התיקייה הרצויה וללחוץ על -פתח- . 4. לסמן את התמונה הרצויה מתוך התיקייה וללחוץ על -פתח- . 5. לאחר שהתמונה נפתחה בגודלה המקורי יש ללחוץ בסרגל העליון על -תמונה- ולאחר מכן על -מתיחה- . 6. בחלון שנפתח יש להקיש בחלונית מול -מתיחה אופקית- 30 אחוז ןבחלונית מול -מתיחה אנכית- 30 אחוז ולאחר מכן על -אישור- 7. במצב זה התמונה הוקטנה ל30 אחוז מגודלה המקורי ואפשר להעבירה לפורום .
 

bigjack

New member
הדרך הכי פשוטה והכי קלה../images/Emo91.gif

יש תוכנה קטנה ולא מזיקה שנקראת image r powertoy הורדתי אותה מחיפוש בגוגל (מי שרוצה את הקובץ שישלח לי מסר עם המייל שלו ואשלח לו) אחירי ההורדה עושים התקנה קצרה ואז כל מה שצריך לעשות הוא פשוט, מוצאים את התמונה שרוצים להקטין, לוחצים עליה קליק ימני (מבלי לפתוח אותה בכלל), בוחרים ב resize picture ולוחצים עליו עם קליק שמאלי, נפתח חלון קטן ושם בוחרים את הגודל הרצוי (קטן, גדול, בינוני.....)מאשרים בok והתמונה המוקטנת מופיעה באותה תיקיה ביחד עם התמונה המקורית. ניתן בצורה זו לסמן מספר תמונות ולהקטין את כולן ביחד. מאד פשוט לשימוש ומאשז שאני מעלה תמונות לפורומים אני משתמש בה. והיתרון הוא שלא מצלמים באיכות נמוכה במצלמה.
 
בוקר טוב וחג שמח...../images/Emo162.gif

שוש, אולי כדאי להעביר את כל ההסברים למאמרים (כמובן לחכות להסבר של שנית, איפה את???) וכך, להבא, שיגיע/ תגיע עוד איזה
כמוני שזקוק לעזרה- כל הדרכים פרוסות לפניו. תודה לכולם על הרצון הטוב והעזרה.
 

chanit

New member
הי,מוטי הקדים עם הסבר מדוייק ומפורט

בדיוק לזה התכוונתי. תודה לך. ממתינה לתמונות שלך
חנית .
 
אני נורא מתרגשת, הפעם הראשונה

שאני מעלה (בזכותכם) תמונה מצולמת. עוגת שוקולד ואגוזים לפסח (ללא קמח)
 
המתכון

עוגת אגוזים ושוקולד חב' מרגרינה 6 ביצים מופרדות 2/3 כוס סוכר 200 גרם שוקולד מומס 100 גרם אגוזים/ שקדים טחונים להקציף חלבונים+1/3 כוס סוכר לערבב: מרגרינה+חלמונים+1/3 כוס סוכר ולהוסיף את השוקולד המומס לאחד עם הקצף, להוסיף את האגוזים ולאפות. ניתן למרוח קרם שוקולד פשוט
 
למעלה