עזרה ברעיונות ליום הולדת

עזרה ברעיונות ליום הולדת

בוקר טוב רציתי לבקש את עזרתכן. אני מתכננת לערוך לביתי מסיבת יום הולדת בבית אחרי פורים והחלטתי שהנושא יהיה בישול. כמות הילדים כ-20 פחות או יותר והגיל-9. אני רוצה לעשות 4-3 "תחנות" שבכל אחת מהן מכינים משהו אחר ובסוף אוכלים את מה שהכינו. משך יום ההולדת שעתיים. חשבתי שתחנה אחת תהיה כדורי שוקולד. מה עוד כדאי לעשות? כמה תחנות כדאי לעשות שיספיקו הכל? וצריך לקחת בחשבון שלא מגיעים מיד בזמן ועד שמתחילים וכו'. אשמח מאוד לקבל רעיונות כי אני שוברת את הראש. חשבתי שעדיף דברים בלי אפיה כי אני מפחדת שלא אספיק עם כולם. תודה מראש ויום נעים
 

טטיק

New member
מזל טוב

1. פיצות על חצאי פיתות - אפשר לקנות רוטב מוכן,פירורי גבינה וכמה צלוחיות עם תוספות (זיתים, פיטריות, טונה, תירס...) 2. סלט פירות פשוט מתפוחים, תפוזים ובננות - לחתוך להוסיף קצת סוכר ואפשר גם מיץ תפוזים שהם סחטו. 3. ביצים קשות מקושטות - לצייר על הקליפה או ללא קליפה עם קיסמים וירקות. 4. שיפודים - לשפד על שיפודים ירקות טריים (מלפפון, עגבנית שרי, גמבה, גזר), או סוכריות גומי ומרשמלו, או פירות יבשים או מה שבא. 5. לחתוך לחמניה לעיגולים למרוח עליה שוקולד למריחה ועליו לפזר המון סוכריות צבעוניות - להיט! מקווה שעזרתי קצת. בהצלחה. נראה לי ש-4 מוקדים זה מספיק.
 

clcl

New member
יצירה ממוצרי מזון - כן משחקים באוכל

יצירה ממוצרי מזון - כן משחקים באוכל! לא משחקים באוכל? היום דוקא כן! מגוון רעיונות לפעילויות יצירה עם הילדים, כשחומרי הגלם הם מוצרי מזון. לא מדובר פה בהפיכת החביתה לאטרקטיבית על ידי הוספת עיניים ופה, אלא עבודות יצירה ממש. "הלול"
 

effyba

New member
"תחנה" נוספת יכולה להיות הכנה של

עוגיות עם חותכנים. מכינים בצק מראש, מחלקים לילדים חותכנים מפלסטיק והם מעצבים עוגיות שתאפנה בתנור הביתי. עוד רעיון - להכין פיצות מפיתות - עליהן מורחים רוטב עגבניות, גב"צ מגורדת ולאפייה. אנחנו הכנו בשנה שעברה עם הילדים אצל איילת אזני המן וזו היתה חוויה נהדרת.
 

דנייאלה

New member
מזל טוב, ורעיון:

פעם רובנס הציעה פה שני רעיונות, שניהם עובדו ויושמו בכיתה של הבת שלי (כיתה ד') על ידי.... בעלי.... כל הכיתה עבדה במקביל, ונרשמה הצלחה מסחררת. מומלץ מאוד: 1. עוגת גבינה: לרסק פתי בר חומים (או עוגיות אחרות שאוהבים) ולהניח בתחתית של כוס חד פעמית שקופה. להקציף במיקסר- 1 גבינה לבנה (250 גר'), 1 שמנת מתוקה, 1 אינסטנט פודינג וניל. להניח את התערובת על שברי הביסקויטים. 2. ג'לי עם סוכריות גומי: מכינים ג'לי בטעם שאוהבים ע"פ ההוראות שעל הקופסא. מכניסים לכוס חד פעמית שקופה, ומכניסים פנימה 2-3 סוכריות גומי-גם. מקררים ואוכלים. את שני המתכונים כתבתי עם הוראות מאוד ברורות לילדים, עם תמונות מתאימות (שיוכלו גם לקחת הביתה וליישם....) אם תרצי, אוכל לשלוח לך את הקובץ של המתכונים. ***** קחי בחשבון שילדים מטבעם אוהבים להשתולל, ואם תחלקי לקבוצות עבודה של עד 5 ילדים בקבוצה (כלומר 4 תחנות) מבוגר (אפילו נער/ה) בכל קבוצה בכדי שתהיה להם הדרכה. אם אין באפשרותך לקבל עזרה, תצטרכי לתת הוראות מפורטות ביותר לכל תחנה, שכל הדברים שיכינו יוכלו להתבצע כמעט לבד. (כדאי אפילו לכתוב את הכל בצורה ברורה) ****גם אני לא בעד דברים עם אפיה, לא בגלל ההספק כמו בגלל שתצטרכי להיות עסוקה גם בתנור ולא בטוח שתתפני לכך. בסך הכל רעיון מצויין תחנות בישול, חוויתי, והם גם לוקחים יצירות אכילות הביתה, וגם יכולים להכין בבית בעצמם. מזל טוב ובהצלחה.
 
תודה רבה לכולכן על הרעיונות ושאלות

איך נראות לכם התחנות הבאות- 1. כדורי שוקולד- שהייתי שמחה למתכון ללא כל בישול, מהיר וטעים. 2. למרוח פרוסות בגט/לחם בממרחים שונים ולקשט אותם עם ירקות בצורת פרצופים וכו'. 3. שיפודי ממתקים. 4. אריזת השיפודים עם נייר צלופן וסרט צבעוני. וזהו. ככה נראה לי יהיה זמן גם לאכול, וגם לשחק משחק אחד או שניים. מה דעתכן?
 
מספר פעמים יצא לי לעשות עם

ילדים פעילות בנושא אוכל (בישול, אפייה) והרבה פעמים שלחתי אותם הביתה עם תבנית חד פעמית שבתוכה העוגיות/ לחמניות/ עוגה לא אפויים ועליהם אותם לאפות בבית. הילדים יוצאים עם משהו (יפה גם לצרף מתכון מעוצב לדברים אותם אתם מכינים) וההורים יכולים להתרשם מהנעשה ביומולדת.
 

רובנס

New member
כדורי שוקולד ללא בישול

שמים בשקית נילון בקוויטים או ואפל לימון או אחר ומרסקים עזרת מערוך מוסיפים ממרח שוקולד מרוכך במעט מים חמים מכינים כדורים וטובלים בשתי קעריות אחת עם קוקוס והשניה עם מזרה שוקולד או סוכריות
 

דוריתתת

New member
אפשרי גם לאחר ריסוק הביסקוויטים...

לחמם בסיר 200 גר' שוקולד מריר + 1 שמנת מתוקה....ואת זה לשפוך לקערה עם הביסקויטים..... לערבב... ליצור עיגולים...... קערות.... הכדורים יוצאים מדהימים.... ממליצה בחום....פשוט וקל! דורית
 
למעלה