לכל אחת מאיתנו

אצלי הם מתים על הממליגה שאני מכינה

על המלאי [עוגה מקמח תירס], על המוסקה , ואופירי אוהבת את הקוסקוס שלי . כן כן אני מכינה קוסקוס אורגינל ולא משקית. יש עוד מלא דברים שהם מאוד אוהבים - הא ומנש מת על השטרודל שאני מכינה.
 

galgooll

New member
../images/Emo140.gifאני קצת נדחפת../images/Emo9.gifאפשר מתכון?

למלאי-שנים שלא אכלתי.....
 

effyba

New member
או.קי. הבחירה נפלה על:לחמניות טריות

ישר מהתנור..סלט ביצים (עם בצל טרי ובצל מטוגן) שהולך נפלא עם הנ"ל..שניצלים פריכים ומתובלנים בכל מיני טעמי "גן עדן"..עוגת קצף וקצפת..
 

bigjack

New member
אז ככה זה נראה לי

שלמקום הראשון הגיע בשנים האחרונות החומוס שלי לרמה שכולם מתפעלים ממנו. (אני עדיין עוד לא הגעתי לטעם שאני רוצה
) אחריו תבשילי הקדירה למיניהם שאני מכין כל הזמן עם או בלי אורז, גורמים לכולם להרים גבה מההפתעות של הטעמים שבפנים. ואח'כ באים החריימה והמפרום וממש לאחרונה התחלתי להפתיע גם עם לחמים, בייגלים ולחמניות
 

pirge

New member
ביגי,את החומוס להכין עם מיכל אחד

של יגורט. ותספר לי על זה. רק לי.
איך בכלל אפשר לבחור מאכל אחד? אחד? לא הגיוני. שאלתי את הבת שלי....נדה. אמא, היא אמרה לי...אין אחד.יש המון. גם אני חושבת כך. לא נראה לי שאוכל לענות.
 

bigjack

New member
יש לי עוד רעיון לניסוי

בגלל שאני אוהב את החומוס של מפגש הסטייק ולא מצליח להבין איך הם משיגים את הסמיכות שלו (ממש במרקם של חלווה למריחה) חשבתי ביחד עם חבר לנסות להוסיף מעט קורנפלור מומס לתערובת ולראות מה יצא. מבטיח לנסות גם כמות קטנה עם יוגורט.
 

12רוניתי

New member
קוסקוס בראש וראשונה ובעיקר קבוע

כל יום שישי אחרת הם ירגישו שזה לא יום שישי.
 
בעלי מטורף על הדג החריף שלי../images/Emo26.gif

כל-כך פשוט להכין וכל-כך טעים, ללקק את האצבעות...אני מכינה אותו כל יום שישי: בסיר גדול מסדרת שכבות פרוסות עגבניה בתחתית הסיר מעליהם פרוסות גמבה מעליהם רצועות פלפל ירוק חריף עליהם מניחה מנות של דג נסיכה (שהושרו כמובן במלח ולימון לפחות שעה) על הדג מניחה פרוסות של לימון מפזרת שיני שום שלמים וצרור כוזברה לוקחת כוס ומכניסה בו 2 כפות פפריקה מתוקה, 1 כפית פפריקה חריפה, מלח, פילפל. ממלא את הכוס בשמן. מערבבת היטב עד ליצירת רוטב ללא גושים. שופכת לתוך הסיר. ממלא את אותו הכוס במים ושופכת לתוך הסיר. מביעה לרתיחה. מכסה במכסה. כשעה וזה מוכן. לטרוף עם חלה טריה.
 

סאמאיה

New member
אמא מטורפת, אפשר לקבל כמויות?

הכי חשוב של הדג השאר כבר אפשר להסתדר. (כי נתת כמות מדוייקת של תבלינים שחבל שיהרס לי בגלל כמות לא נכונה של דג) תודה מראש...
 
אני קונה פילה דג נסיכה קפוא ../images/Emo26.gif

בינוני וחותכת אותו לפרוסות (יוצא כ-5 פרוסות). בעיקרון מתכון הוא ליח' אחת של דג. עוד נקודה חשובה, כשתשפכי את המים פנימה, זה יראה כאילו זה מעט מדי נוזלים. אל תתפתי להוסיף עוד מים, אחרת הרוטב יהיה נוזלי מדי. במהלך הבישול הדג עצמו מפריש המון נוזלים וכך יוצא רוטב סמיך וטעים.
 

choopi3

New member
מאז שחליתי בקדחת הלחמים - אי אפשר

לעצור אותי, יוצאים לי לחמים די טעימים, אני מנסה על המשפחה וחברים כל פעם משהו חדש. יש לי תנור ישן - כמו שאומרים: הרצפה עקומה....אם היה חדש היו יוצאים לחמים יותר יפים!
 

pirge

New member
אין כמו מאפים תוצרת בית. תיכף אוציא

מהתנור פרעצל שמיניות. נראה שיצאו נפלא.
הפעם הכנתי את השרוכים לפרעצל יותר דקים.
אז זה נראה ממש כמו הפרעצלים האמיתיים. תיכף...... צהריים טובים לכולם.
 
../images/Emo20.gif איזה כיף לקרא אתכם

אחרי טיולים רבים ומציאת מתכונים ,נהדרים שמחה שאני כאן.
 

ayeletba

New member
אצלי - הכל קשור בעוף:

מרק עוף מרקוסקוס חמין עוף ו..שניצלים תוצרת בית שהם חזה עוף עם ציפוי של חברת "פרג". גם ספגטי מופלאים. עוגות, תתפלאו, לא הולכות אצלי (רק אצלי הן רצות בבטן.. שאר בני הבית לא משתגעים על עוגות - תנו להם עוף! חחחח).
 
למעלה