נסיכת הנילוס ברוטב עגבניות פיקנטי

silvey

New member
נסיכת הנילוס ברוטב עגבניות פיקנטי

ד ג " א ד ו ם " ש ל " ס ב ת י ק " . מתכון של אמי ז"ל, שכך מכנים אותו הנכדים...שלה... 1.5 ק"ג נסיכת הנילוס פרוסה למנות אחרי השריה במי לימון לרבע שעה. 2 בצלים בינוניים קצוצים 2-3 כפות שמן זית 1 ראש שום קלוף וחתוך לפרוסות 3 גזרים פרוסים דק , בערך 1/2 ס"מ 3 פלפלים אדומים חתוכים לקוביות גדולות 2 עגבניות בשלות פרוסות ( לא הכרחי, רק אם יש ) 1/4 צרור פטרוזיליה / כוסברה קצוצה 2 קופסאות רסק עגבניות = 200 מ"ל יחד 3 כוסות מים רותחים 3 כפות קטשופ מוכן 2 כפות מיץ לימון טרי מלח או אבקת מרק לפי הטעם פלפל שחור גרוס טרי לפי הטעם 1 כף גדושה פפריקה מתוקה בשמן פלפל ירוק / אדום חריף לפי הטעם אופן ההכנה :- • מטגנים בצל בסיר שטוח ורחב עד להזהבה , מוסיפים שום ומערבבים , מוסיפים גזר תוך ערבוב למשך 10 דקות, מוסיפים את הפלפלים לעוד 10 דקות . • מוסיפים עגבניות, רסק, קטשופ, פטרוזיליה, מים, פלפל חריף, לימון ותבלינים ומערבבים היטב. • כשהרוטב מוכן מניחים את פרוסות הדג, מכסים ברוטב ומבשלים כשעה לספיגת טעמים. • אם הרוטב נוזלי מידי לוקחים 1-2 כפות קמח תפוחי אדמה, מערבבים היטב בכוס עם חצי כוס מים קרים ושופכים לרוטב עד שמסמיך. אם סמיך מידי, מוסיפים, כמובן, מים רותחים.
 

ayeletba

New member
סילבילה..

המתכון מרוח על כל הדף והפרסומת לקליק מסתירה חצי. נראה לי שיש בעיה בהקלדה וגם התמונה לא נפתחת..
 

ayeletba

New member
מקפיצה

כי המתכון ממש נראה לי
.
 

m i c h a l i

New member
ושוב...

סילבי לדעתי הבעיה היא בשם המתכון שכתוב עם רווחים. לידיעה כללית, כל רווח שווה בערכו לעשרה תווים או יותר (לא זוכרת בדיוק) אז אם עושים הרבה רווחים בשורה היא "עולה" על הפירסומת וגם לא רואים את הקובץ המצורף.
 

silvey

New member
../images/Emo51.gifעל הטיפ, בפעם הבאה אבדוק

טוב יותר את הכתוב. אני פשוט מעתיקה אותו מספר המתכונים שלי שיצרתי במסמכים שלי כדי שיישאר משהו לדורות הבאים...אני מצרפת שוב מאתר אחר. לנוחיותכם...
 

ayeletba

New member
הודפס. ינוסה ושאלת דג ../images/Emo19.gif

מה המקום האופטימלי לקנות דגים לא קפואים חוץ משווקים פתוחים כמו שוק הכרמל. אשמח להמלצות באזור השפלה והמרכז.
 

silvey

New member
אנחנו קנינו את הדגים ב"חוות הדגים"

שבכפר אז"ר, ליד תל השומר. נכנסים לכפר אז"ר מכביש גהה, עוברים את המשתלה ונוסעים שמאלה. כל תושב ידריך אתכם. דוקא נסיכת הנילוס היתה קפואה אבל בדיוק הביאו קרטונים מלאים בסחורה ויכולנו לבחור. יש שם בריכות של דניסים ולברקים ובורים וקרפיונים ודגים ואביזרים לבישול סיני. הם מגדלים במקום את הדגים החיים. הילדים יכולים ליהנות מביקור במקום... הם עושים הזמנות בטלפון. ובעל הבית נחמד מאוד...אם תרצו, אחפש את הכתובת המדויקת ואת הטלפון שלהם ותוכלו לשאול ישירות.
 

silvey

New member
הטלפון שלהם הוא 03-5350645

והם נקראים "חוות דגים כפר אז"ר". דגי אמנון טריים עלו 24.90 ש"ח, הבורי הטרי עלה 34.90, ונסיכת הנילוס עלתה 32.70 (הקפואה).
 

mbar30

New member
כן כל הראש יש לחתוך ל2 מהאמצע

כדי שהשומים יתנו מטובם לתבשיל
 
למעלה