מה אפשר להכין מחזה עוף
שרשרו

ayeletba

New member
../images/Emo41.gif מה אפשר להכין מחזה עוף../images/Emo41.gif שרשרו

נתקעתי עם כמויות בפריזר. רוצה להכין משהו לצהריים.
 
אולי פשטידה ? לטחון את השניצלים

במקום בשר והשאר אותו הדבר במלית בצל מטוגן ופטריות, תחתית בצק עלים , באמצע מלית ומעל שוב בצק עלים (לא לשכוח לחורר מעט למעלה להוצאת אדים.
 

ayeletba

New member
שושי,

אני מחפשת מתכונים של חזה עוף לא טחון ולא מצופה. חזה עוף נטו ברטבים ותבלינים ותיבולים שונים. חוצמזה 50 אחוז מבני הבית בדיאטה ורוצים חזה עוף "רזה".
 

נירהמ1

New member
../images/Emo41.gifמה אפשר להכין מחזה עוף? ../images/Emo41.gif

המון אפשרויות.
 

big mama 2

New member
היי איילת

מרינדה מופלאה לחזה עוף..... שמן זית 2 כפות קטשופ חצי כוס רוטב סויה שום כתוש לפי הטעם 2 כפות מיץ לימון תערובת טוסקנה פלפל שחור כפית ג'ינג'ר טחון להשרות לפחות לשעתיים ואז לצלות על מחבת פסים. יוצא רך וטעים נוראות. וגם דיאטטי. אגב אני משרה בזה גם את החזה עוף לשניצלים. וגם עוף שהולך למנגל.
 

ayeletba

New member
../images/Emo91.gif חזה עוף בנודלס, קארי וג'ינג

(המתכון תורגם על ידי מספר בישול אסייתי שלצערי איני יודעת את שמו - אכלתי את התבשיל ממתכון זה בבית של אחי בסינגפור והוא מאוד טעים). 350 גר' חזה עוף מושרה בסויה וצ'ילי 225 גר' קישואים 275 גר' חצילים 2 כפות שמן 5 סמ' שורש ג'ינג'ר מגורר 6 גבעולי בצל ירוק קצוצים 2 כפיות טאי גרין קארי פייסט (ניתן להשיג ב"טיב טעם") 400 מל' חלב קוקוס כף מיץ לימון 2 ספלים מרק עוף (475 מ"ל) 115 גר' אטריות ביצים 3 כפות כוסברה קצוצה עוד כף מיץ לימון עוד קצת כוסברה לקישוט מלח ופלפל 1. לחתוך קישואים וחצילים לקוביות. 2. לאדות ולהלבין את קוביות חזה העוף בכף שמן ולהוציא מהסיר. 3. לאדות בכף שמן קישואים וחצילים כ- 3 דקות, להוסיף את הקארי ולטגן יחד דקה נוספת. 4. להוסיף חלב קוקוס, זנגביל, בצל ירוק, כוסברה ומיץ לימון ומרק עוף. לבשל יחד כ- 10 דקות. 5. להוסיף את הנודלס ולבשל יחד עוד 5 דקות. 6. להוסיף את העוף שאר הכוסברה ועוד כף מיץ לימון, לערבב ולהגיש. ניתן כמובן להכפיל ולשלש כמויות.
 

ayeletba

New member
../images/Emo91.gif חזה עוף בקארי מסאלה וחלב קו

600 גר' חזה עוף חתוך ל-6 חתיכות 1 בצל גדול קצוץ דק 1 עגבניה גדולה חתוכה לקוביות כף קארי מסאלה (15 גר') קורט מלח 100 מ"ל חלב קוקוס אופן ההכנה: 1. ב-2-3 כפות שמן קנולה לטגן 2-3 דקות את הבצל, להוסיף את העגבניות ולטגן יחד עוד 2-3 דקות. 2. להוסיף את התבלינים ולערבב. 3. להוסיף את העוף ולטגן יחד כ-10 דקות. 4. לשפוך מעל חלב קוקוס ולבשל יחד 20 דקות (אחרי 10 דקות להפוך את החזות לצד השני). טעים מאוד עם אורז לבן. מקור המתכון: אלתור שלי.
 
ביקשת כל כך יפה, אז הנה המתכון הסוד

המתכון הסודי למרינדה לחזות עוף. ניתן לבשל ע"ג הברבקיו או ע"ג המולטישף. מומלץ מאוד!!! הכמות היא לכ- 10-12 חזות עוף. 1/2 כוס שמן (אני שמה פחות) 1 כוס מים 5 כפות קטשופ 2 כפות חומץ הדרים 2 כפות חרדל 1/2 כפית רוטב טריאקי 1/2 כפית רוטב סויה מלח פלפל אבקת שום (אני שמה כמה שיני שום קלופות שלמות) 2 כפות דבש 2 כפות סוכר 1/2 כוס בירה לבנה ממש יצירת מופת! בתיאבון.
 

silvey

New member
תגובה קצת מאוחרת אבל לפעם הבאה

שמישהו "נתקע" עם חזה עוף או הודו. זה מה שעשיתי בערב שבת:- 2 בצלים יבשים קצוצים מטוגנים ב-1 כף שמן קנולה עד שמזהיב מאוד... מכניסים פנימה 1/2 - 1 ק"ג קוביות בשר חזה ומקפיצים יחד כ-2 דקות. מוסיפים תבלינים כמו פפריקה בשמן, מלח, פלפל שחור גרוס טרי, חוויאג', כמון, קצת שום פרוס או כתוש מערבבים היטב ומוסיפים מים רותחים בהדרגה עד שמקבלים רוטב אדמדם. מכסים, מנמיכים אש ל- 10 - 15 דקות נוספות וזהו. מגישים עם אורז לבן או פירה או פתיתים ועליהם שופכים מהרוטב. לא נשאר לצלם...
 
חזה עוף עם בצל של בישולה

דיאטתי (יחסית) וטעמו מזכיר מעט כבד עוף. טעים מאד וקליל להכנה. 4 חזות עוף 1 כפית פפריקה מתוקה 1/2 כפית פלפל 25 גרם מרגרינה 2 בצלים גדולים פרוסים לטבעות. אופן ההכנה: משטחים את החזות ומתבלים אותם בפפריקה ובפלפל משני הצדדים. ממסיסים במחבת את הרמגרינה ומאדים את הבצילם עד להזהבה. מניחים את החזות במחבת ומטגנים על אש גדולה עד שליבינו. הופכים ומטגנים מהצד השני. מכסים את המחבת ומבשלים על אש קטנה 10 דקות נוספות. הערות שלי: אני משתמשת בשמן ולא במרגרינה. אני כמובן מוסיפה גם מלח שמשום מה לא מופיע במתכון, ובד"כ אני מתבלת ביותר פפריקה ופלפל מהמצוין במתכון.
 
למעלה