מסיבת קבלת ספר תורה

זושי1

New member
מסיבת קבלת ספר תורה

לבת שלי נערכה היום בבית הכנסת מסיבת קבלת ספר תורה...והנה מה שאני הכנתי לכבוד המסיבה: עוגת שוקולד פרווה: (מתכון: יעל מוינה) על כל עוגת יומולדת: כוס ו-3/4 קמח תופח כוס ו-3/4 סוכר כוס שמן 5 ביצים שקית סוכר וניל 3 כפות קקאו קליפת לימון או תפוז חצי כוס יין (אני שמה מיץ ענבים של קידוש) כפית קפה נמס לערבב היטב לצקת לתבנית אפיה אם רוצים עוגה גדולה מכפילים כמויות- מצליח תמיד לציפוי: הכי טוב לשים בבן-מרי שוקולד מריר פרווה ולהמיס כשנמס לגמרי להוסיף בזרם דק שמן רגיל, עד שהתערובת מבריקה להסיר מהאש ומיד לצפות את העוגה יש לציין שהכנתי כמות כפולה, שהספיקה הן לבסיס והן לגלילים של "ספר התורה". קרם השוקולד פרווה (פנינה המקורית: תפוז) 300 גרם אבקת סוכר 200גרם מרגרינה 6 כפות אבקת קקאו כף תמצית וניל 6-7 כפות מים חמים להכניס למג'ימיקס את אבקת הסוכר והמרגרינה ולהפעיל את המגימיקס תוך כדי להכניס פנימה את התמצית וניל בקרעה קטנה לערבב את הקקאו עם המים החמים עד למרקם משחתי להוסיף למגימיקס ולעבד עד לאחוד החומרים. פנינה
 

זושי1

New member
לחמניות דבש שקדים וצימוקים

המתכון לבצק: 1 כף שמרים יבשים. 2 כפות סוכר 100 סמ"ק מים חמימים. בקערה: 4 חלמונים 1 קג' קמח רגיל כפית מלח 4 כפות דבש רבע כוס צימוקים שטופים ומיובשים. עוד כ 350-400 סמ"ק מים חמימים מערבבים את כל החלקים יחד לבצק חלק וגמיש...ולשים כ 6-7 דקות עד לקבלת המרקם המבוקש. לאחר תפיחה והכפלת הנפח, תולשים את הבצק ל 13-12 חלקים ויוצרים מכל חלק נקניק ארוך ומקפלים בהתאם להסבר המצוייר המצורף (תודות למשה מחולון שסייע לי בכך).
 

זושי1

New member
מה בדיוק עשינו עם הלחמניות

עטפנו כל לחמנייה בנייר צלופן וקשרנו בחוט...ושמנו בפנים פתגם חמוד....
 

זושי1

New member
כן, זה בצק סוכר..עברתי קורס

אצל פנינה המקורית...לפני שנה, ומאז החיים חולקו ללפני הקורס ואחרי הקורס....מדהימה המלאכית הזאת איך שהיא מלמדת....וכשבאמת רוצים ללמוד...
 

ד2003

New member
העוגה נפלאה והלחמניות כל כך מגרות,

איך יוצרים את צורת הלחמניות? כתבת "ויוצרים מכל חלק נקניק ארוך ומקפלים בהתאם להסבר המצוייר המצורף (תודות למשה מחולון שסייע לי בכך)." אשמח לראות הסבר מצוייר זה. תודה ובוקר נהדר לכולם.
 

wan

New member
זושי

איזה יופי כל הכבוד. ותודה שאת תמיד טורחת ומשתפת בכל מעשה יידיך להתפאר. ומזל טוב לילדה. איזה יופי קבלת ספר תורה זה רגע מרגש לילדים . אני זוכרת עד היום.... אפילו רקמנו מבד כריכה מיוחדת.. מי זוכר?
 
למעלה