עיתון באנגלית

nicetry

New member
עיתון באנגלית

שלום לכולם, אני מעוניין לעשות מינוי על עיתון באנגלית כדי לשפר את אוצר המילים. בעברית אני קורא את עיתון הארץ. מישהו יכול בבקשה להמליץ לי על עיתון טוב ומעניין באנגלית? תודה מראש.
 

Geek God

New member
מנוי זה נחמד אבל למה לא לנצל את האינטרנט?

ואם הארץ עיתון טוב ומעניין אז: http://www.haaretz.com/ אם אנ'לא טועה, ישנה גם מהדורה מודפסת באנגלית שמשולבת עם אחד העיתונים הבינלאומיים באנגלית.
 
אני אגיד לך למה לא

כי הפונט שלהם, אינעל אביהם, קטן רצח. והאתר לא מגיב ל- font size >>>> מנצלת למחאה כללית: מתכנתי אתרים, תפסיקו כבר להשתמש בפונט 9, זה לא קריא, ותתחילו לתת לגולשים הזדמנות נורמלית לשנות את גודל הפונט בהתאם לצרכיהם!!!!!!!!!!!!! וכי לי אישית, כשאני קוראת אנגלית במחשב הריצוד מפריע לי הרבה יותר ואני מתעייפת הרבה יותר מאשר כשאני קוראת בעברית, או כשאני קוראת אנגלית מודפסת. כמובן שזה מאוד אינדיווידואלי.
 

nicetry

New member
../images/Emo127.gif

ותודה לכל השאר. רק כדי שאבין: ההראלד טריביון זה התרגום לאנגלית של הארץ?
 

Geek God

New member
דומני שזו המהדורה הבינלאומית

של ה- Herald Tribune יחד עם מאמרים מתורגמים מהארץ
 

Geek God

New member
טוב.. טוב...

בלי עצבים! גם אני אוהב לקרוא מן הנייר ולא מן המסך OK... (אגב, אני מניאק, משתמש בכל מיני דברים שמאפשרים לי לעקוף את מתכנתי האתרים האלה ובנוסף, חוסם גם את כל הפרסומות האלימות שאתרים ישראלים משופעים בהן)
 
../images/Emo13.gif

הי, אל תתרגש. אני מנצלת כל הזדמנות שהיא כדי להביע את דעתי על אתרים שמעוצבים חרא מבחינת הנגישות שלהם - שזה אומר כרגע איזה 80-90% מהאתרים. ככל שהדעה הזאת תופץ, בעיני, כן ייטב, כי מתכנתים יקלטו את המסר ויתחילו לעשות משהו בעניין. זה לא קשה, לעצב אתר שיוכל להגיב לפקודת "שנה גודל פונט" רק צריך להיות מודעים לזה מראש.
 
למעלה