ילד מאומץ שהוא בן יחיד למאמצים מתגייס לצבא

RonspotNL

New member
מי דיבר על התחמקות?

וברור שזה עניין של פרופיל הרי שאם יש לו פרופיל קרבי הוא בהחלט יכול להתגייס לקרבי יש בצבא תפקידים שונים אבל כשמשבצים חייל לרוב משבצים לפי צורך הצבא והפרופיל ככה הדברים פועלים אני בטוח שאת יודעת את זה בדיוק כמוני


כשאתם לוקחים ילדים לאימוץ אתם לוקחים ילדים ממשפחות ביולוגיות זה מה שאימוץ אומר אני בספק אם האם של בתך המאומצת יכלה להתקשר אם חטפו לה את הילדה (מה שככל הנראה אולי קרה )אני כמו שאמרתי עוקב שנים ובעיקר לאחרונה אחרי הפרשה שהתפוצצה כאן בהולנד אחרי סיפורים שכאלה ואחרים ומסתבר שוב ושוב שהורים ביולוגים לא משאירים ילדים בבתי חולים אלא חוטפים אותם ושמים אותם בבתי חולים אחרים על מנת שלא יוכלו להגיע אליהם או מחליפים בין התינוקות יש הרבה שיטות מסתבר לעמותות השונות .... אני בטוח שבעמותות לא יגלו לכם את האמת או שכן אבל אתם משאירים את הסוד לעצמכם בכל מקרה לשיטתי סחר בילדים צריך לצאת מהחוק וילדים צריכים להיות מאומצים ר ק עם סיבה אמיתית כמו מחלה או מוות של הורים ביולוגים או נטישה אמיתית שקרתה אבל לרוב זה פשוט לא המקרה ואם לא היה סחר בילדים גם לא היו בתי ילדים מלאים אתם האשמים בכך יש ביקוש לסחר בילדים כשהרבה מכם משלמים הון בשביל זה או פונים לשרות למען הורים מאמצים לקבלת ילד וזו התוצאה ... מחיר לכל החיים שמשלמים הילדים וההורים הביולוגיים רק שאתם תהיו במעמד הורים
 

KallaGLP

New member
זה מגוחך!

בתי הייתה בין הילדים הבודדים שאומצו מבית הילדים הזה. כשהיינו שם ראינו המוני ילדים מקסימים בני 4 ו-5 ויותר שעדיין חיים שם וכנראה לעולם לא יזכו לבית ולמשפחה. באמת נראה לך שיש למדינה אינטרס לפרנס אותם במשך שנים בבתי הילדים ואחר כך להוציא אותם למה שרוב הסיכויים יהיו חיי פשע ברחוב? מה האינטרס של המדינה לחטוף ילדים מהוריהם הביולוגיים כדי להחזיק אותם שנים בבתי ילדים? מי מרוויח מזה? ברוסיה לבדה יש מאות אלפי ילדים שננטשים בכל שנה, ומתוכם מאומצים אחוז קטן, אולי עשרת אלפים במקרה הטוב, בעוד כל היתר נופלים נטל על המדינה, שמתחזקת אותם עד גיל ההתבגרות ואז זורקת אותם לרחוב. בחיי שצריך אטימות מיוחדת בשביל לחשוב שמישהו יחטוף כמות כזו של ילדים מבלי שזה יעורר סימני שאלה ומחאה רק כדי לתקוע אותם במוסד ולפרנס אותם. אבל אם זו התאוריה שמשרתת את האג'נדה שלך, מי אני שאתווכח. זה חסר טעם כי פנאטים לא מתעניינים בעובדות או בהיגיון.
ובאשר לחייל בישראל שהוא בן יחיד - אתה בוחר להתעלם מהחוק כאילו שהוא לא קיים, בדיוק מאותה סיבה: כדי לקיים את האג'נדה שלך.
זה היה מצחיק אילולא היה כל כך עצוב שבאמת קיימים אנשים בעולם הזה שמוכנים לנטוש ילדים בבתי ילדים ולמנוע מהם כל סיכוי לעתיד נורמלי או להתעלם מחוק שמאפשר לאימא לשמור את בנה היחיד מפני סכנת חיים רק כדי לקדם אג'נדה אידיאולוגית. ואחר כך עוד להאשים אחרים שלהם לא אכפת.
 

RonspotNL

New member
בטח שיש למדינה אינטרנס להשאיר ילדים אחרי חטיפה

בבתי ילדים הרי זה סוחט רגשות מהורים פוטיינצאליים למה את חושבת שאימוץ דרך עמותה עולה מאות אלפי שקלים? הרי הם מרוויחים מזה זה מכסה על החטיפות וכל הדרכים הלא חוקיות שהעמותות עושות (ואני אומר בזהירות כולל השרות בישראל כי כבר יש סיפורים שיוצאים החוצה על חטיפות באחריות השרות)בשביל לספק את הביקוש לילדים התמימות שלך מדהימה אותי אם היה אינטרנס להוציא אותם לבתים חמים הרי שאימוץ לא היה עולה אפילו שקל אחד בחו"ל וכל מה שהיה צריך לעשות זה בדיקת ההורים פסיכולוגית ופסיכיאטרית ולראות את רמת כושר היכולת להתמודד עם הילדים (מה שאפילו בארץ לא קורה )ובטח שלא היו שקרים כשזה נוגע לעובדות האימוץ כשבנוסף לזה מה לעשות לא לכולם יש מאות אלפי שקלים כמוכם בשביל ילד את חייבת להיות ריאלית החוק הוא פשוט אם לאדם יש פרופיל קרבי הוא יכול להתגייס ליחידה קרבית כשילד מאומץ לא יודע לגבי אחים ואחיות אם יש בעיקר אם לא פתח את התיק ככה שמבחינת הצבא הוא אינו ילד יחיד ואפשר לגייס אותו ליחידה קרבית אם זה נכון או לא את זה את צריכה להפנות לגורמי הצבא עצמו אבל במידה מסויימת זה נכון קשה להורה מאמץ להבין את זה אבל לילד מאומץ בוגר זה בהחלט הגיוני זו בדיוק הסיבה שאתם אולי חסרי ידע ורגש מינימלי לגבי הילדים שלכם ואולי אתם מעולם לא הייתם כשרים לגדל ילדים מאומצים הרי שאם היה לכם רגש מינימלי הייתם בהחלט מבינים את ההגיון פה ...
 

KallaGLP

New member
מרוויחים מזה? בדיחה עלובה ועצובה.

שוב, זה היה יכול להיות ממש מצחיק אילולא היה כל כך עצוב.
בדקת את הסטטיסטיקה על כמות האימוצים הבינלאומייים מרוסיה בימינו ביחס לסך כמות הילדים שחיים בבתי הילדים ברוסיה? אני מניחה שבדקת, אך החלטת פשוט להתעלם כי זה לא מתיישב עם האג'נדה שלך.
נכון להיום מספר האימוצים הבינלאומיים נמדד במאות בודדות בשנה וזאת ביחס למאות אלפי ילדים שחיים במוסדות שם. כיום רוב האימוצים (שגם זה מספר ממש קטן ביחס לכל הילדים החיים במוסדות) נעשים על ידי רוסים (כי האימוץ הבינלאומי כבר בקושי פעיל), ומשפחות רוסיות *מקבלות כסף מהמדינה* על כל אימוץ ילד, ולא משלמות גרוש למדינה. כדי להגיד ששיעור אפסי של אימוצי חו"ל שיש כיום יכול לבדו לממן, ועוד ברווח, את כל האופרציה העצומה הזאת (לשיטתך) של חטיפת מאות אלפי ילדים והחזקתם בבתי ילדים לאורך שנים, ואת התשלומים למאמצים רוסים כדי שיסכימו לאמץ, צריך דמיון ממש פורה וידע אפסי בחשבון פשוט. אבל שוב, למה לא לעוות לגמרי את המציאות בשירות האידיאולוגיה הפנאטית?
מבחינת הצבא הילד הוא בן יחיד לאימו המאמצת ועוד איך, כי לה אין ילדים נוספים וזה הדבר היחיד שקובע - כמה ילדים יש להורה ספציפי. לא סופרים את כמות ההורים שיש לילד, סופרים את כמות הילדים שיש לכל הורה. החוק הזה נועד כדי שאף הורה לא יאבד את הילד היחיד שלו, והיות שגם אם יש לילד הזה אחים ביולוגיים, הם אינם הילדים של אימו המאמצת, מה שכתבת לא רלוונטי. לאימא הזאת יש בן יחיד, וזה הדבר היחיד שקובע את זכותה בחוק להחליט אם לחתום על שירות קרבי או לא. אבל שוב, ברור שזה לא משרת את האידיאולוגיה שלך, ולכן אתה ממשיך לעוות את לשון החוק ומשמעותו ולנסות להציג מצג שווא בשם האידיאולוגיה.
בקיצור, היחיד שמעמיד פנים פה שהוא קשה הבנה (כי אני בטוחה שלא ייתכן שאתה בעצמך באמת לא מבין את גודל העיוות והאבסורד שבדבריך) הוא אתה, ואילולא היה מדובר בעניין כה רציני ועצוב, הייתי פשוט צוחקת. אבל אחרי שראיתי במו עיניי את הילדים המסכנים המעבירים את ילדותם בבית הילדים ברוסיה כי אין להם דורש, נותר רק לבכות.
הצעתי היחידה: סע לרוסיה, תבקש לעשות סיור בבתי הילדים שם, אולי זה בכל זאת יפקח את עיניך ויעורר בך קצת חמלה אנושית כלפי הילדים האומללים האלה שאיבדת כשהתמסרת לאידיאולוגיה הפנאטית שלך. אם כי אני בספק גדול שתטרח, כי זה מנוגד לאינטרסים שלך וגם לא נראה שבאמת מזיז לך משהו בלב.
מעבר לזה, הדיון הזה הוא חסר טעם, כי באותה המידה אפשר היה פשוט לדבר לקיר אטום.
 

RonspotNL

New member
שוב אמרתי

שבשביל אימוץ העמותות דורשות מאות אלפי שקלים לילד( שלכם יש ) לרוב ילד חטוף כשההורה הביולוגי לא נותן את הסכמתו לאימוץ ולא לכל אחד יש יותר מ100 אלף שקל לקניית ילד (וזה סחר בילדים לכל דבר )צר לי אבל זו המציאות זו בדיוק הסיבה שהרבה ילדים נשארים בבתי ילדים אבל הביקוש עדיין קיים אצל עשירים כמוכם רק שהרבה אנשים לא עשירים כמוכם עם מאות אלפי שקלים לקניית ילד וזו בעיה אגב אני בספק אם משפחות רוסיות מקבלות כסף מהמדינה על כל אימוץ ילד הרי שאם זה היה נכון לא היו הרבה ילדים בבתי הילדים ככה שהמציאות לחוד והתירוצים לחוד ....
אגב אם מבחינת הצבא הוא בן יחיד לא הייתה האם המאמצת שמה את הפוסט שפתח את השרשור הזה
מכל מקרה מבחינת הילד המאומץ יש לו אולי אחים ביולוגים מה שאומר שהוא אולי לא בן יחיד וכנראה לצבא זה מספיק וכמאומץ בוגר אני מכיר את התעשייה וסחר הילדים הזה לצערי די טוב אין לי כל רצון לנסוע ולראות ילדים חטופים בבתי ילדים במקום עם הוריהם היכן שהם אמורים להיות אני עוקב מספיק אחרי מה שנעשה גם מבלי לנסוע למדינה לא דמוקרטית ומפגרת בכל מובן החוטפת ילדים בכדי שזוגות כמוכם יהיו במעמד הורים תמורת מאות אלפי שקלים
 

KallaGLP

New member
בכל זאת אנסה:

תנסה לחשב בעצמך כמה עולה למדינה להחזיק ילד במשך 15 שנה במוסד ותכפיל פי 500,000 ילדים שחיים במוסדות בכל שנה נתונה (בפועל יש יותר, אך נעגל למטה בשביל הפשטות).
לזה צריך להוסיף את הכסף שמקבל כל הורה מאמץ אזרח רוסיה מהמדינה על כל ילד רוסי שהוא מאמץ, אבל כדי לא לסבך את העניין, נגיד שיחסית לסכום בסעיף הקודם, הסכום הזה זניח ואפשר להתעלם ממנו.
ועכשיו תחשב כמה מדינת רוסיה מקבלת מכל הורה מאמץ מחו"ל ותכפיל, נגיד, ב-1000 אימוצים בשנה (בפועל יש פחות אימוצי חו"ל, אבל נהיה לארג'יים ונעגל כלפי מעלה). קח בחשבון גם שחלק מהכסף של המאמצים אינו הולך לרוסיה, אלא לעובדי העמותה במדינת המוצא וברוסיה, והפסיכולוגים, העובדים הסוציאליים, המתרגמים, עורכי הדין והנוטריונים של מדינת המוצא. ומתוך סכום הכסף שנשאר אחרי ששילמו לכל הגורמים האלה, שהוא כבר משמעותית יותר קטן, צריך לשלם משכורות לעובדים הסוציאליים, השופטים והפקידים המעורבים בתהליך האימוץ ברוסיה עצמה. כמה כסף בדיוק זה משאיר בסופו של חשבון בקופה של מדינת רוסיה, והעיקר: כמה זה ביחס להוצאות המדינה בסעיף הראשון של אחזקת 500,000 ילדים במוסדות.
עכשיו תנסה לחשוב לבד איך בדיוק זה יכול להיות משתלם כלכלית למדינת רוסיה.
אפילו אילו הורים מאמצים מחו"ל היו משלמים מיליון דולר על כל אימוץ, ואפילו בהנחה שכל הכסף הזה היה הולך ישירות לקופת המדינה של רוסיה, זה לא היה מספיק כדי לממן ולו חלקיק מאחזקת כל הילדים החיים בבתי הילדים של רוסיה בכל זמן נתון. אבל נכון להיום, עלות תהליך האימוץ היא 22,000 אירו, ובזמנו כשאני אימצתי היא הייתה 20,000 דולר, שכאמור גם התחלקו בין כל הגורמים שציינתי, שזוהי פרנסתם.
כדי להניח, לשיטתך, שמטרתם של החוטפים האלה מטעם מדינת רוסיה היא להרוויח מכל האופרציה הזו של חטיפת ילדים ומסירתם לאימוץ לאזרחים זרים, צריך לחשוב שהם מטומטמים לגמרי ואינם יודעים בכלל חשבון, כי אם זו אכן הייתה מטרתם, הרי שבפועל הם היו מגיעים לתוצאות ההפוכות - פשיטת רגל מיידית.
אם תהיה כן עם עצמך, הרי שאין מצב שלא תבין שאין כאן בכלל מה לדבר על להרוויח כלכלית מכל הסיפור הזה, ולכן אין כל טעם לחטוף ילדים ולהחזיק אותם במוסדות בשביל רווח על מסירתם לאימוץ. אם רוסיה הייתה אכן פועלת כך, היא הייתה יורה לעצמה ברגל, כי זה רק היה גורם להפסדים כספיים עצומים.

ולגבי הגדרה מה זה בן יחיד - אין כאן מקום לפרשנות, כי החוק אומר בצורה ברורה וחד משמעית, ואני מצטטת: "כל הבנים והבנות שהם ילדים יחידים *לאחד מהוריהם* או לשניהם מוגדרים בצה"ל כבנים יחידים, כשההגדרה מתייחסת גם לבנות." כלומר, אם מדובר בבן שהוא בן יחיד לאחד מהוריו זה לגמרי עונה על ההגדרה, וזה ממש לא משנה אם יש לו גם אחים ביולוגיים מהורים אחרים, שאינם ילדיו של ההורה המדובר.
אז שוב, אפשר לנסות לעוות את האמת בשם האידיאולוגיה והאג'נדה כמה שרוצים, אבל אף אחד פה לא מספיק מטומטם בשביל לא להבין שאין לזה כל קשר למציאות בשטח.
כל מטרתך היא להוציא דיבה על הורים מאמצים בכל מחיר, ולא אכפת לך בכלל על חשבון מי אתה עושה זאת ואיזה שקרים צריך להמציא בשביל זה.
 

RonspotNL

New member
יש לך בבקשה לינק המאמת את המספרים?

את יכולה להביא לי מספרים מפוברקים (אני לא מאמין לשנייה שמדובר ב500000 )אבל אני רוצה בבקשה לינק המאמת את הטענה שלך לגבי המספרים שאת מביאה כאן ואחר כך נמשיך הלאה
 

KallaGLP

New member
את המספרים האלה (למעשה, גבוהים מהם), אפשר למצוא

בעשרות אתרים ברחבי הרשת, אם רק רוצים לחפש. אפילו בוויקיפדיה.
הינה דוגמה אחת מיני רבות.
והנה ציטוט אחד משם:
The growth of child orphans and foster children is a strong tendency of modern Russia. In 1994 there were recorded 496,300 of these children as compared to 867,800 as of 1 January 2003. Along with this, only approximately 10% of this overall number of children without parental support became orphans as a result of the death or .disablement of the parents; the rest are social orphans
אבל לשיטתך הרי מלכתחילה כל הנתונים שאינם עולים בקנה אחד עם מה שאתה חושב שאמור להיות המספר הם מפוברקים. עצם זה שהמספרים גבוהים זה כבר הוכחה בעיניך שהם מפוברקים, כי רק אתה הרי בדקת וספרת באופן אישי ויודע בדיוק מה המספר באמת טוב יותר מכל גוף סטטיסטי רשמי, אז מה הטעם להביא לך את הציטוטים האלה? אם מראש הם מפוברקים בעיניך, למה אתה מבקש אותם?
 

RonspotNL

New member
מה זה האתר הזה?

לא נראה לי שזה אתר רשמי ( לא צריך של הפרופגנדה הרוסית אבל עדיין צריך מסמך רשמי שבו הוא מדבר על המספרים הרשמיים) שנית מדובר כאן על 2003 אנחנו לידיעתך ב2019 אשמח בבקשה למשהו רלוונטי יותר תודה
 

KallaGLP

New member
בבקשה, הינה מחקר מ-2015.

מתוך כתב עת למדעי התנהגות וחברה:
בין היתר, ציטוט:
at the beginning of the 2013 there were 644757 children left without parental care

ומאמר נוסף מכתב עת מדעי, שסוקר ומנתח נתונים סטטיסטיים רשמיים מרוסיה, מדבר על 613,300 ילדים כאלה ב-2015.
 

KallaGLP

New member
כמובן, כי תוך 3 שנים המספר ירד מיותר מחצי מיליון לאפס, ברור.

לא ציפיתי ממך למשהו אחר. בכל אופן, אני ואחרים כאן לא אימצנו ב-2019, אלא בתחילת שנות ה-2000, ובכל מקרה נתונים של 2019 לא רלוונטיים לגבי רוב האנשים שאימצו כאן בפורום. שלא לדבר על כך שב-2019 והחל מכמה שנים לפני כן האימוץ הבינארצי מרוסיה מעשית כבר כמעט לא קיים בכל מקרה. אז איך שלא מסובבים את זה, אין שום היגיון בדרישה שלך לנתונים דווקא מ-2019 כי מה שרלוונטי לכמעט כל מי שאימץ מישראל זה מה שהיה דווקא בשנים שהבאתי עליהן נתונים.
אתה מבין מצוין שקשה למצוא סטטיסטיקה הכי עדכנית כי מחקרים לרוב עושים לאורך זמן על נתונים משנים קודמות וכי הרוסים מתביישים בנתונים שלהם ולא ששים לחשוף אותם, ומשתמש בזה כתירוץ להתעלם לגמרי מכל הנתונים שהבאתי.
בכל אופן, הכתבה האחרונה שקישרתי אליה הייתה מ-2017, שזה מספיק עדכני לכל הדעות, ומצאתי עכשיו עוד כתבה ברוסית מ-2018 שמביאה את הנתון של 449,333, וזה אחרי שבשנים האחרונות הרוסים בכוונה שינו את צורת הרישום ולא כוללים כלל בסטטיסטיקה ילדים שחיים בפועל במוסדות כמו יתומים, אך הוריהם לא חתמו על מסמך הוויתור הרשמי, אלא פשוט השאירו אותם במוסדות באופן זמני לכאורה, עד שיסדרו את ענייניהם, אך בפועל לא חזרו לקחת אותם כבר שנים - הם קוראים לזה "יתמות סמויה". יש המון כאלה והם לא נספרים בסטטיסטיקה שהבאתי.
כאמור, לא ציפיתי לתגובה אחרת וגם עכשיו אני לא מצפה. לא משנה איזה נתונים ומאיזה מקור יביאו לך, אתה כבר תמצא תירוץ לפסול אותם. רוצה להתעלם ולהעמיד פנים שזה לא קיים? בבקשה. אין לי כל עניין בהמשך של שיח חרשים ואין מה להוכיח.
בכל מקרה, עובדה היא שאימוץ בינלאומי מרוסיה כמעט לא קיים כיום, אבל עדיין יש מספיק ילדים במוסדות, אז מי בדיוק מרוויח מזה?
ובכל מקרה, כל זה לא רלוונטי לחוק של חיילים שהם בנים יחידים, שזה נושא השרשור.
 

RonspotNL

New member
אני שלחתי תגובה ארוכה

והיה שיבוש ניסיון לפני תגובה נוספת
 

RonspotNL

New member
אז ניסיון נוסף

שוב את יכולה להביא מספרים שלא רלוונטיים אבל אם כבר את מביאה טענה תבססי אותה ככה דיון עובד כתבה היא דבר אחד מספרים רשמיים רלוונטיים זה דבר אחר אם הרוסים מתביישים לחשוף נתונים הרי שכנראה הם פועלים לא חוקית הרי זה ברור לך שאימוץ ללא מסמך וויתור של ההורים הוא לא חוקי? גם השרות רודף אחרי הורים ובהרבה מקרים גם מאיים עליהם בלחץ גדול שיחתמו ככה שאני בספק אם הורים השאירו את הילדים במוסדות ללא מסמכי וויתור זה יותר נראה כמו חטיפות כשהמוסדות לא יכולים ולא רוצים להחזיר את הילדים להוריהם ומי מרוויח מילדים במוסדות? העמותות והמוסדות הסוחטים מאנשים כמוך רגשות עבור הילדים האלה על מנת שיאומצו ושהם ירוויחו מאות אלפי שקלים הרי אתם משלמים הון על ילדים שלרוב (גם בארץ)נלקחו מהוריהם ללא כל סיבה על מנת שאתם תוכרו כהורים בכל מקרה לפי הצבא ( וטוב שכך לשם שינוי ) יש לילד המאומץ אולי (אין לדעת עד פתיחת התיק)אחים ואחיות ככה שהוא אולי לא בן יחיד כשזה נוגע למשפחתו הביולוגית ....
 

KallaGLP

New member
ברור שהאימוץ במקרה שההורים לא חתמו לא חוקי,

אבל הילדים האלה לא נשלחים לאימוץ! אתה בכוונה מתעלם ממה שכתבתי וממציא דברים שלא כתבתי ושאף אחד אחר לא כתב. כאמור, הילדים האלה חיים בבתי ילדים במשך שנים ומחכים שהוריהם יבואו לקחת אותם חזרה הביתה. רק שההורים לא באים. אף אחד לא מאמץ את הילדים האלה. כאמור, אימוץ חו"ל אפשר להגיד שכבר בכל מקרה לא קיים, אז איך בדיוק אתה מאשים מאמצים כשאף אחד לא מאמץ בכלל?
אך גם כשאימוץ חו"ל היה קיים, רק הילדים שהוריהם חתמו על אישור ויתור רשמי נמסרו לאימוץ. במהלך המשפט זה אחד הדברים שהשופטת וידאה, כמו גם אם ניסו קודם למסור לאימוץ למשפחה רוסית, לפני שהוציאו לאימוץ חו"ל. יתר על כן, אחרי אישור האימוץ, ההורה הביולוגי, שעוד קודם חתם על ויתור, מקבל על כך הודעה ויש לו כדיין אפשרות לערער עליה תוך 10 ימים, שבמהלכם המאמצים נשארים עם הילד ברוסיה. אם ההורה יגיד שהוא לא מוכן שימסרו את הילד, אז האימוץ מתבטל. שוב, אתה יכול להגיד מאה פעם שמישהו מרוויח מזה שהילדים האלה גרים במוסדות, אך בפועל כולם מפסידים מזה, כולל הילדים, שגדלים ללא הורים.
שוב, התעלמת מכל המספרים והעובדות שהובאו בכתבות ואתה מאשים את המאמצים בכך שהם מאמצים ילדים שהוריהם לא ויתרו עליהם, כשבפועל זה לחלוטין לא נכון. אתה מבין מצוין שהמספרים מראים שאין סיכוי שמישהו ירוויח מהחזקת ילדים במוסדות, אבל אתה עדיין ממשיך לדחוף את האג'נדה ההזויה שלך. כאמור, כמו לדבר לקיר.
ושוב - במה בדיוק אשמים המאמצים כשאין כמעט בכלל אימוצי חו"ל? בטח לא בישראל. איזה ילדים הם "קונים" בדיוק? אני אשמח אם תסתכל בנתונים הרשמיים של אימוצים מרוסיה של השנים האחרונות ותגיד בדיוק את מי הם "קונים" ואיך מישהו יכול להרוויח מזה ולממן מזה על אחזקת ילדים במוסדות.
אבל אתה הרי לא מביא עובדות, רק זורק האשמות שסותרות את העובדות, כי זה בדיוק המשמעות של אובססיה פנאטית.
המטרה שלך בחיים זה מסע הכפשה נגד מאמצים, לא משנה מה העובדות. אני מבינה שזה כואב להכיר בעובדה שהורים ביולוגיים מוותרים על ילדיהם ושמים אותם במוסד, אבל יש הבדל בין להודות בכך שזה כואב ללהעביר את האשמה על כך על כתפי מישהו אחר, שבכלל לא קשור לזה. זה אולי יותר נוח, אבל לברוח מהמציאות לא יעזור בסופו של דבר להפסיק את הכאב, כי עמוק בפנים, בינך לבין עצמך, אתה יודע שזו לא האמת.
 

סביון1

New member
אני רק רוצה להוסיף

לגבי הטענות לחטיפת ילדים. כשהורה ביולוגי פוגש את המאומץ, ברור שלא נוח לו להגיד 'השארתי אותך בבית החולים והלכתי'. הרבה יותר קל להאשים את הממסד בחטיפה, בלחץ ושאר האשמות. כמובן שלא כולם עושים כך. רק חומר למחשבה..
 

RonspotNL

New member
מהסיפורים שאני אחריהם עוקב

(כשעכשיו כאן בהולנד יש חקירה ותביעה בנידון )מסתבר שתמיד יש עקבות ועדויות וראיות והוכחות במידה ויש חטיפה או אימוץ לא חוקי אם זה נוגע לעמותות אם זה נוגע למידע הקיים לגבי המאומץ אם זה נוגע למסמכי האימוץ אם אין למשל כל ידע על הורה ביולוגי מצטער לאכזב אם יש חטיפה יש גם לרוב עדויות וראיות לכך באופן די ביזארי שהאימוץ לא חוקי רק שההשלכות של אימוץ לא חוקי וגם אימוץ חוקי הן לכל החיים ומי שמשלם את המחיר אלה המאומצים בלבד לכל חייהם לא אתם
 

סביון1

New member
אל תצטער, אתה אותי כבר לא תאכזב

ולידיעתך, זה שאתה מאומץ, לא מסמיך אותך לדבר בשם כל המאומצים. ובכוונה לא אתיחס לגופו של עניין, כי ברור לי שזאת ברכה לבטלה.
 

RonspotNL

New member
את האמת שאני כן מדבר בשם כל המאומצים

כי כל מאומץ ומאומצת משלמים את מחיר האימוץ לכל חייהם זו עובדה אם את רוצה לקבל את העובדה הזו או לא זו הבעיה שלך ושלך בלבד ושל הרבה הורים מאמצים כמוך שכרגיל מראים שוב ושוב עד כמה אין לכם מושג כשמדברים על מאומצים ....
 

סביון1

New member
אני לא רוצה להיות גסת רוח, אבל לא במקרה את התוספת שלי הוספתי

כתגובה לקאלה ולא אליך. מזמן הבנתי שכל שיח איתך הוא עקר. מאחלת לך, באמת מכל הלב, בריאות טובה, גוף ונפש. אתה יכול להשפריץ מילים מהמקלדת בלי סוף, להמציא לעצמך סיפורים בלי סוף על אנוכיות המאמצים ומלאכיות הביולוגים. תיהנה. אני מעדיפה לראות את העולם על כל גווניו ומורכבותו, לא בשחור לבן. ובהקשר זה אוסיף רק דבר אחד (ושוב, זה לא באמת מיועד לעיניך אלא לכל האחרים שקוראים פה, אם עוד נשארו כאלה): אף אחד לא טען שהמאומצים לא משלמים מחיר. למאומצים יש הקשיים שלהם וכל עוד נשמה באפינו, אנחנו עושים ונעשה כל שנוכל כדי לעזור להם להתמודד איתם.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה