נושא של הצעת ילד

vova1408

New member
נושא של הצעת ילד

שלום,אני ואשתי בני 36, עם אצבע על ההדק להתקשר ולעביר סכום ראשון לפתיחת תיק בין ארצי.
אבל אשתי מודאגת מהרגע שנקבל הצעת ילד (ברור לנו שיקח זמן עד שזה יקרה)
החשש שנקבל תמונה של ילד ואין לנו "את זה" לא יודע איך לקרוא לזה.
אנחנו רואים באתרים של בתי ילדים רוסיים ומוכנים לקבל כמאט כל ילד שמופיע
אבל כאשר מדובר בהצעה אחת של ילד אז חסר פה אלמנט של פידבק בלב
כאלו מישהו כבר "בחר" במקומכה.
ברור לי שעמותה לא בוחרת שהם מקבלים הצעה ממה שיש
אבל אשתי חלמה שזה יהיה קצת יותר אינטימי הרגע של המציאת ילד.
האם מישהו יכול לספר איך אתם חוויתם את הרגע הזה מקבלת הצעה עד
החלטה הסופית.
תודה.
 

Noga Lavie

New member
בחירת ילד

איני יכולה לעזור הרבה. אנו מתגוררים בבלגיה, וחוקי האימוץ הם כאלו, שלמרות שנסענו לילדה ספציפית, אנו לא ידענו עליה דבר וארגון האימוץ לא סיפר לנו עליה דבר. אימצנו בקזחסטן, והמגוון האתני האפשרי היה רב. הרחבנו את גיל הילד/ה עד גיל שלוש, כך שטווח הגילאים היה בין חצי שנה לשלוש שנים. ואנו לא ידענו דבר מעבר למינה, וגם את זה לא היינו אמורים לדעת.

עם כל הקסם אותו מתארים לפני האימוץ של "הפידבק בלב", למתי מעט זה קורה באמת ברגע המפגש. אך מה שבוודאות קורה הוא שלצד הילד שנבחר יש ילד(ים) שלא.

לא יודעת איך זה יהיה עבורכם, אך עבורנו זה היה נפלא שלא היינו צריכים להכריע גורל של ילד כלשהו להשאר בבית ילדים, בעוד בתנו הופכת לנסיכת בית מפונקת. אם היו נותנים לי לבחור בין שני ילדים, לא רואה עצמי מסוגלת להכריע מי מהם יקבל בית ומי ישאר מאחור. אם הייתי צריכה לעבור זאת, סביר להניח שמראה הילד האחר היה רודף אותי כל חיי.

הגענו לפגישה איתה כמו שמגיעים ללידה, מבלי להכיר אותה מראש. בסופו של דבר, בחלקיק שניה בו הילדה חצתה את סף הדלת לפגוש אותנו היא הפכה מילדה-קזחית-בת-רבע-לשלוש לבתנו, והאיש אהב אותה עד כלות. לי לקח יותר זמן, ולא כי לא היה קליק, אלא שזו אני ופשוט לי לוקח זמן להתאהב ביצור חסר ישע התלוי בי. כששלושה שבועות (בערך) לאחר אותה פגישה התברר לנו כי כמעט קיבלנו ילדה אחרת, לכאורה אטקרטיבית יותר, החוורתי כסיד. בשלב ההוא כל רמז לכך שהייתי מקבלת ילדה אחרת מבתנו הוציא אותי משיווי מקשל, כי היא כבר הייתה בתי, ולא יכולתי (כמו גם לא רציתי) לתאר לעצמי בת אחרת.

מקווה שזה עוזר לכם במשהו בהבנת ההליך.
 

fatfat

New member
אני מאמינה שילד לא בוחרים

אז באימוץ יש מידה מסוימת של בחירה כמו מין הילד, גילו ועוד כמה פרמטרים אבל בגדול גם באימוץ אין יותר מדי בחירה וטוב שכך.
 

KallaGLP

New member
זו לא אמורה להיות בחירה ומלכתחילה אין לחשוב על העניין

במונחים של בחירה. יש זכות סירוב, שזה כבר הרבה יותר ממה שיש בלידה, אבל לא מעבר לכך. לדעתי כדאי לשנות גישה ולחשוב על זה כמו על הריון שבסופו נולד ילד שפרט לכמה פרטים יבשים (מין, גיל וכד') לא יודעים עליו דבר. תחשבו על זה כמו על לידה - אין לכם אפשרות לבחור או לדעת מראש איזה ילד יוולד לכם וזה המצב הנורמלי והרגיל. מקסימום, אם תרגישו שאתם לגמרי ובשום אופן לא מסוגלים להתחבר, תמיד תוכלו לסרב לאמץ את הילד,
 

vova1408

New member
תודה לכל העונים

תודה לכל העונים, אשתי ואני קצת נרגענו, נקווה לטוב ומחר נתקשר לעמותה.
 
למעלה