ציפייה לאימוץ

ישראל1011

New member
ציפייה לאימוץ

ערב טוב ושבת שלום, בזמן ההמתנה לילד שמאמצים מישהו יודע אם מגיע לנו לקבל תמונות או סרטוני וידאו שלו ? לא בדיוק נותנים לנו מלבד שאלות שעונים מה איתה
 

fatfat

New member
העמותה מעבירה לכם מה שהיא מקבלת

וכיוון שברוסיה ממנה מאמצים כיום לא נהוג להעביר יותר מדי מיד/חומר בתקופת ההמתנה, לרוב לא מקבלים.
אחת הדרכים כן לקבל היא להשאיר מצלמה דיגיטלית/מכשיר סלולרי עם מצלמה טובה אצל אחת המטפלות/מנהלת המקום ולבקש ממנה לצלם את הילד/ה לעיתים קרובות ולהעביר לכם את תמונות והסרטונים ולשלוח לה תמונות/סרטונים שלכם ולבקש ממנה להראותם לילד/ה, כך שתחזרו לביקור הבא לא תהיו זרים.
 

KallaGLP

New member
אתם יכולים לקחת יוזמה ולפנות למישהו מהצוות באופן אישי.

אני בטוחה שתמורת תשלום שבעינינו הוא לא גבוה מישהו מאנשי הצוות ישמח להשגיח באופן צמוד יותר על הילדה ולהעביר לכם תמונות וסרטונים שלה.
 
באופן כללי

אתה מביא לפורום הרבה שאלות, שעולה מהן קשיים במתן אמון 'במערכת'.
צריך להבין משהו בסיסי- שמסע האימוץ הוא מסע עם הרבה מאד אי ודאות ,וכן שהארצות שאנחנו מאמצים מהן הן עם מנטליות אחרת לגמרי,קשה לתאר עד כמה.
פה בפורום רב רובם של המשתתפים אימצו כבר מזמן. אולי כדאי שתקבל מהעמותה בהסכמה שם של משפחה שאימצה לא מזמן ,כדי שהיא תהיה לך כתובת. כמו כן בשעתו סמכתי על העמותה מבחינת רופא. אולי כדאי שלאור שאלותיך תיצור קשר עם רופא שתדע שהוא אך ורק מטעמך ולטובתך.בנוסף חשוב לדעת- ילד שנעזב /ננטש/ נמסר עשוי להראות סימנים של עברו המורכב לאורך הדרך,במהלך הגדילה . הילדים שמראים סימנים שונים אינם נדירים,גם אם יקפצו מהפורום לומר ש'במשפחה הפרטית שלהם ממש הכל בסדר'. ההירשמות ל'מאמצים אמיצים' היא צעד חשוב. זו קבוצה שלא מאד פעילה בזמן האחרון,אבל הסתכלות בעבר הכתוב שלה מלמדת שאכן יכולים לצוץ קשיים מקשיים שונים,שניתן להתמודד איתם.ללא ספק להיות הורים מצריך המון מאיתנו.יש הרבה חוקרי אימוץ ,לאו דווקא פסיכולוגים כמוני,שמדברים על ראשית החיים של המאומצים כעל טראומה של הילד,.עד כדי כך. עשה מה שביכולתך [כמו להתקשר עם רופא טוב] והבן שאין אפשרות ל'תעודת ערבות' באימוץ ,כמו שגם הריון !!! הוא מסע אל הלא נודע. ביסודו של דבר עומדת המשאלה שלנו להפוך להורים. כאמור יש למשאלה זו מחירים גם בהורות רגילה,על אחת כמה וכמה באימוץ.ילדך יזדקק לך להתמודד עם כל מה שתכלול התפתחותו התקינה.
 
למעלה