נכנסה ללב

ישראל1011

New member
נכנסה ללב

שלום לכולם, מי מכיר את ד"ר דיאמונד גרי וכמה סומכים עליו? דיברנו איתו בקשר לתינוקת שאנחנו בתהליך אימוצה והוא אמר שהמינוסים עולים על הפלוסים, מה דעתכם?
 
בזמנו עבד הרבה עם עמותת הומניקט. ממה שהבנתי ממי שאימץ

באמצעותה והכירו, אפשר בהחלט לשמוח עליו. הוא לא היה מספר סיפורים ו"אומר את האמת כפי שהיא". בזמנו כשהייתי בתהליכי אימוץ, נאמר לי ע"י "טף" שלא יסכימו שאקח אותי איתו לבדיקת התינוקת. היה ברור לי למה.
 

fatfat

New member
לא מכירה אותו אשית

אבל יודעת שהוא רופא עם המון ניסיון בבדיקת ילדים מועמדים לאימוץ. הוא אמין ולא מייפה דברים וגם מאוד מקצועי.
 
תשמע

מדובר ברופא התפתחותי מצויין. כתב ביחד עם איוה ארבל ספר בשם אימוץ על מסעותיו לבדיקת ילדים בחו"ל.התרשמתי ממנו גם משיחה מקצועית איתו בעבר.
אני מציעה לסמוך עליו.
צריך להבין- בתוך ההשתוקקות לילד לא יודעים שקשיים מקשיים שונים עלולים לעלות גם במהלך הגדילה. חלקם קשורים לעבר המורכב,וחלקם- לא. די בהתמודדות עם הצרכים המיוחדים,אפילו רק הרגשיים- גם כך. לדעתי לא כדאי לקחת ילד שמראש יודעים שיהיה איתו קשה מאד. פרט לכך כדאי לא להישאר באמירה אניגמטית על מינוסים ופלוסים- הייתי מבקשת אותו לתאר מהם המינוסים ואולי שואלת לגביהם רופא ילדים נוסף,[לא חייב להיות בקי באימוץ,אך כן בהתפתחות ילדים]. בהצלחה.
 

katanchikit

New member
למה בעצם?

למה לא כדאי לקחת ילד שמראש יודעים שיהיה איתו קשה מאוד?
קשה לי עם האמירה הזו.
יש משפחות שיכולות להתמודד, וגם להנות מגידול ילד עם צרכים מיוחדים.
לא שאני ממליצה לכולם לעשות את זה, אבל גם ילדים שקשה איתם צריכים בית ומשפחה חמה.
כמו שכתבת, במהלך הגדילה עולים קשיים שונים, גם רגשיים, גם פיזיים, ילדים הם לא מושלמים כמו שאנחנו לא.
 

סביון1

New member
ילד עם קושי

דעתי היא שאפשר לקחת ילד עם קושי בתנאי שנכנסים לענין בעיניים פקוחות לרווחה, כלומר יודעים עד כמה קשה עלול להיות ויודעים לענות בכנות ובכובד ראש האם אנחנו ההורים מסוגלים ורוצים להתמודד עם הקושי הזה.
 
למעלה