האם מיידעים על הולדת אח/ות ביולוגי

fatfat

New member
האם מיידעים על הולדת אח/ות ביולוגי

נשאלתי וכיוון שאין לי ניסיון עם אימוץ חו"ל:

האם בעת אימוץ ילד מרוסיה העמותה מבטיחה ליידע את ההורים המאמצים במקרה שיוולדו אח או אחות ביולוגי/ת לילד שמועמדים לאימוץ (או אח/ות קיים/מת שהופכים להיות ברי אימוץ) ולתת למשפחה את האופציה לאמץ גם אותו/ה?
 

KallaGLP

New member
לא זכור לי שהבטיחו ליידע אותנו.

אך לא בדקתי מעולם אם באמת חייבים חוקית או לא. באמת מעניין מה התשובה אם מישהו יודע, אם כי אני נוטה להאמין שאין חוק המחייב זאת. אני מניחה שהכוונה שלך לרוסיה, כי זה אימוץ החו"ל היחיד שיש נכון להיום.
 

fatfat

New member
ההתמקדות ברוסיה כיוון שהשואלים

נמצאים בשלבים האחרונים של אימוץ משם כשהם יודעים שכבר כיום לילד/ה יש אח/ות ביולוגית שעדיין לא ברי אימוץ כשהם היו שמחים לאמץ את שניהם/שתיהן יחד ושאלו גם לגבי אחים עתידיים.
 
תשובה שקיבלתי מהעמותה בנושא לפני כשנה

"השאלה האם יידעו אתכם והאם תהיו בעדיפות ראשונה לאמץ אח/ות ביולוגיים של ילדכם המאומץ תלוייה במדיניות של רוסיה ולא בעמותה. עד לפני כשנה היה נהוג ברוב המחוזות ברוסיה, שכאשר נולד אח ביולוגי לילד שאומץ, רשויות המחוז מחפשים את המשפחה/משפחות המאמצת/ות של אחיו, ומיידעת אותם שיש עוד אח לאימוץ, ואף נותנת להם עדיפות ראשונה. מאז שמדיניות רוסיה השתנתה בנוגע לאימוצים בין לאומיים, רוב המחוזות פחות מקפידים על כך. רשויות המדינה מעדיפות שילד שנולד יאומץ על ידי משפחות רוסיות, גם אם יש לו אחים ביולוגיים במדינות אחרות. אין זה אומר, שבמקרה ספציפי זה או אחר, לא יידעו את המשפחה המאמצת בישראל ויתנו לה עדיפות באימוץ".
 
למעלה