אימוץ חו"ל

ALEXLAN

New member
לגבי רוסיה

שלום לך,
אני ואשתי היינו בפגישה לאחרונה לגבי אימוץ חול, אמנם אנחנו נשואים אבל במקרה נאמר לנו בפגישה שרוסיה מוכנה לאפשר אימוץ לזוגות נשואים בלבד.
לגבי שאר המדינות אין לי מידע.
בכל מקרה שיהיה בהצלחה!
 

idanbl

New member
כן - מאל סלבדור

דרך עמותת טף, אך הגילאים נעים בין 7-8
בהצלחה!
 

משתפרת

New member
התשובה הזו ממש לא רצינית.

באתר משרד הרווחה
http://www.molsa.gov.il/Populations/Youth/Adoption/International/Pages/MT01_02_06.aspx
יש שורת קישור "מספר ילדים שנמסרו לאימוץ באמצעות אימוץ בין ארצי בין השנים 2006 עד 2015". לחיצה על הקישור תביא לטבלה המצורפת, שמראה שמאל סלבדור הגיע בסך הכל ילד (או ילדה) אחד, בשנת 2012. וזהו.
על 2016 שמסתיימת היום עדיין אין נתונים.
 

fatfat

New member
משתפרת זה לא בהכרח סותר.

התהליך באל סלבדור ארוך ולוקח שנתיים ואף יותר. בנוסף אפשר לאמץ משםבעיקר ילדים גדולים (הכוונה ליחידניות וזוגות מעל גיל 40). לכן סביר שלא הרבה רצו לאמץ משם. אני הייתי פונה לעמותה שיש לה אישור לאימוץ מאל סלבדור ומבררת מה קורה עם האימוצים משם.
 

אביבה722

New member
הלב נחמץ למראה הנתונים

כל כך הרבה אנשים שרוצים לאמץ, כל כך הרבה תינוקות וילדים שזקוקים להורים, וכל כך מעט אימוצים. במקום לאפשר אימוץ של כמה שיותר ילדים שנותרים ללא משפחות וברובם יתגלגלו לפשע, זנות ודלות, מקשים על האימוץ. כל כך הרבה אנשים שרוצים לאמץ ולתת לילד כל כך הרבה, ובראש ובראשונה אהבה וחיבוק, ולא יצליחו לעשות זאת בגלל מדיניות מטופשת שלא מתחשבת כלל בצורכי הילדים.
 

משתפרת

New member
לא מזיק לבדוק

אבל לא הייתי תולה תקוות בתהליך שהביא ילד אחד בלבד במהלך לא מעט שנים, וגם זה קרה לפני כמעט 5 שנים. במהלך 5 השנים הללו לא הסתיים אף לא תהליך אחד (שאמור להמשך שנתיים). זהו קצה חוט, אך החוט רופף מאד.
 

KallaGLP

New member
הבעיה היא שגם אם תאורטית התהליך פעיל,

בפועל הייתי חושבת 100 פעם אם להיכנס לתהליך כזה כשניסיון העבר מצביע על נתונים כל כך לא מעודדים. אפשר להשקיע שנים של ציפייה בתנאי חוסר ודאות ומתח ובסוף לצאת בידיים ריקות.
 
למעלה