מצטרפים חדשים :)

dreamerlikeme

New member
מצטרפים חדשים :)

שלום לכולם!
אנחנו זוג 30+35 שלאחר כמעט 4 שנים של נסיונות ולידה שקטה מצערת החלטתנו לפנות לאימוץ.
קבענו פגישה עם שתי העמותות הפועלות בישראל ובמקביל רוצים להגיש בקשה לאימוץ בישראל.
הבנתי מהשיחה הקצרה שהייתה לי עם העמותות שהאימוצים היום מתבצעים בעיקר מרוסיה ורק ילדים מעל גיל שנה וחצי. האם זה נכון? יש דרך אחרת, לאמץ פעוט בגילאי כמה חודשים?
שאלה נוספת היא האם האחראים על אימוץ בישראל יסתכלו על זה בעין יפה שאנחנו מבררים ופועלים בשתי דרכים במקביל?
מאוד מאוד נשמח לעצות/ המלצות על איזו מהעמותות עדיפות וכל דבר שיעלה ונראה לכם שיעזור מנסיונכם.תודה ענקית מראש לכולם!
 

מעין686

New member
בהצלחה!

לגבי אימוץ חו"ל אני לא מכירה כלל כי הלכנו ישר על אימוץ בארץ
אבל לגבי אימוץ בארץ אנחנו בתהליך כבר שנה ו8 חודשים ואני אשמח לעזור לכם בכול שאלה שתעלה! בנוסף אני כותבת בלוג על ההתמודדות האישית שלי בתהליך וכול השלבים אז אתם מוזמנים להתרשם - "ברקיע החיים"
אני ממליצה שתשלחו טפסים לשירות למען הילד, כי מרגע שנרשמים אז אתם נכנסים לתור. מהניסיון שלנו העו"ס שאחראיות על אימוץ בארץ מאוד פתוחות לגבי כול דרך אחרת להורות, אנחנו הינו עוד בטיפולים כאשר התחלנו את התהליך ואמרו לי בפשטות שאם איכנס להריון נמשיך להיות בתור ונמשיך את התהליך עד הלידה ורק אז מפסיקים לחצי שנה (כמו אחרי אימוץ חצי שנה "יוצאים מהתור")
המון בהצלחה!
 

fatfat

New member
ברוכים המצטרפים (4U)

אז אתחיל דווקא מהסוף: בשירות למען הילד יקבלו בהבנה את זה שאתם פועלים ומבררים בכל המישורים. וכפי שכתבו לכם כל עוד לא יהיה לכם ילד ולא משנה מהיכן או איך, תמשיכו להיות בתור בהמתנה לאימוץ.
ועכשיו לחלק הפחות מעודד. בשנים האחרונות יש מגמה של ירידה דראסטית במספר הילדים שהם ברי אימוץ גם בארץ וגם בחו"ל. בארץ כיום זמן ההמתנה הממוצע לאימוץ של תינוק או פעוט עד גיל שנתיים הוא כשבע שנים. כמובן שיש מקרים שזה ייתקצר (נניח אם מדובר בילד שזקוק לגיור ואתם זוג דתי ואין זוגות דתיים שקודמים לכם בתור הוא יימסר לכם), אבל זה המצב, כשלחברה שלי שפנתה במטרה לאמץ נאמר שבשנה האחרונה אומצו בארץ רק חמישה תינוקות.
מחו"ל כיום האימוצים הם רק מרוסיה וגם משם יש ירידה משמעותית במספר הילדים שמופנים לאימוץ, התהליך יותר ממושך ומגיעים ילדים גדולים יותר כששנה וחצי הם בין הצעירים שהגיעו.

מאחלת לכם בהצלחה בכל אפיק שתבחרו ומציעה לכם לבדוק גם אופציות נוספות כמו פונדקאות, אומנה לטווח ארוך ועוד.
 
למעלה