גול עצמי

גיורא26

New member
גול עצמי


שלום כולם ובוקר טוב עדיין, אני הבטחתי ואני מנסה לקיים. אני חושב שבלבלו את העם היושב בישראל. אתמול נכנסתי לשופרסל השכונתי, היה תור לא גדול, אבל איש אחד רצה להיכנס ולא נתנו לו כי לא הייתה לו מסכה. האיש טען שאמרו בטלביזיה שלא צריך מסכה בציבור, הסביר לו השוער שהסופר זה לא בציבור, השופרסל זהו מקום פרטי, ביקש מהשוער שיעשה לו טובה ויארגן לו קנייה רק של חלב ולחם, אחד האנשים התנדב לקנות לו, אינני יודע אם באמת קנה. ויכוחים מכאן עד השמיים. אני שואל האם אי אפשר להסביר דברים כך שגם הזקנים יבינו?
 

yaely222

New member
אבל זה גול מבורך
יגאל אני שמחה שזה קרה לך, כי כולם הרוויחו וגם אתה. אנחנו נהנים לשמוע את הקורות אותך ואתה מתאמן בכתיבה.
ההנחיות ממש לא ברורות. אמרו שלשום שלא צריך מסכות במקום ציבורי והנה מורה בפתח תקווה חלתה ושלחו הביתה 2 כיתות אותן היא לימדה. מצד אחד רוצים להסיר את המסכות מצד שני הסכנה עדיין קיימת. המורות לו היו חובשות מסכות לא היו נדבקות
אני מבובלת. אתם בעד או נגד הסרת המסכה?
 

שי1951

Member
ערב טוב
של יום שרב
שכנראה מתחיל להישבר


גיורא - הרפתקאות "מעניינות" תיארת לנו (בשופרסל) אבל לא כדאי לקחת בצורה כבדה מידי, אני מקווה שהיית שם עם מסכה
תמיד כדאי להיזהר (גם אם המסכה לא ממש מגנה עליך, היא מגינה על הסביבה ממך). יעלי ,טובי, וגיורא - שמח שנהניתם אתמול מהשירים (ועוד...) נקווה שסוף השבוע יהיה נעים וקל יותר מבחינת מזג האוויר.
 

טובי1952

New member
מישהו התעמר בי היום


שלום כולם, היום קרה לי דבר משונה. רציתי למחוק אות ממילה והמחשב הוסיף לי 2 סימנים. ניסיתי למחוק את המילה + 2 הסימנים ולא הצלחתי ניסיתי ניסיתי ואז עשיתי הפעלה מחדש. לאחר ההפעלה הסתדר העניין אבל צרה חדשה כול 2 אותיות נכנסת ה ם' למילה ומקלקלת אותה.למשל שםלום.עכשיו לקחתי סכין חד והרמתי את הקליד של ה "ם" עושה רושם שעזר. גיורא, מעריצה את הנחישות שלך. שי נקווה שאתה צודק. אומרים שבשבוע הבא יהיה גשם.
 
למעלה