צהריים טובים ולוהטים
של יום שני

שי1951

Member
צהריים טובים ולוהטים
של יום שני


אתמול לא הייתי בבית רוב היום הייתי צריך לבקר בתה"ש ביקור שיגרתי למעקב בענייני בריאות.
אך לאור החום
ששרר אתמול (ונמשך גם היום) נסיעה שלוקחת כ30 דקות בממוצע ארכה בין 15-20 דקות בלבד, הכבישים היו די ריקים, איזה משוגע יסע סתם להנאתו בחום הזה, אם הוא יכול להישאר בבית במזגן, (כנ"ל בעבודה למי שעובד). יעלי - כעת משמצאו את הסיבה לצריבות הגרון - את יכולה להרגע - במיוחד אם יש לזה טיפול מתאים - הרבה בריאות
לסיום סיפור שובב - לקירור האווירה
 

yaely222

New member
שי שובביניו

שלום כולם, שלום שי,
לו הייתי קצת זריזה יותר הייתי מקדימה אותך שי,
צדקת שי, עכשיו שאני יודעת מה הבעיה הוקל לי וגם גיליתי אנשים נוספים עם אותה בעיה.
מדברים עכשיו על השארת ילדים במכונית, אני נזכרת, נראה לי שכתבתי על זה בפורום, איך שכחו אותי במכונית. הסיוט הוא דבר שרודף אותי עד היום.
הייתי בטיול "בעקבות הסנהדרין" הגענו לכפר ערבי נוצרי שזה היה שמו. למעלה על הר לא גבוה הייתה כנסיה ולאחר ההסבר ירדנו למטה.
הכומר המסביר ירד למטה עם המכונית, המדריך הציע לי להצטרף אליו וכן הצטפה אחת המטיילות. למטה, נכנס הכומר לשטח חולי, עצר את המכונית ועמדנו לצאת. לקח לי קצת יותר זמן המטיילת יצאה והוא לא שם לב אליי ונעל את הדלת בשלט שלו. התחלתי לצעוק הכול היה אטום והכומר הסתלק. גם המטיילת. לא היו צ'ופצ'יקים במכונית. הוצאתי את הטלפון אבל לא הייתה קליטה, זה לשבת שם ולצפות למוות.
ראיתי את חבריי לטיול יורדים במרחק 80 מ' ממני, כי הוא החנה את המכונית במגרש חנייה עזוב. נהיה לי חם, הזעתי וידעתי שלא כול כך יגלו את העדרי כי אחרי הירידה תהיה הפסקה לארוחת צהריים.
היה נדמה לי שאני רואה מישהו עובר קרוב למכונית, התעשתתי ודפקתי על החלון תוך כדי תנועות. ניצלתי..... היא רצה להביא את הכומר שפתח לי ואמר: "את נחמדה, פשוט רציתי שתישארי כאן"
 

טובי1952

New member
ערב טוב כולם,

יעלי ממש מפחיד מה שסיפרת, תודה לאל שאת פה. שי הפרחים - הנרקיסים שהבאת ממש יפים. בזמננו היו הנרקיסים רק לבן צהוב, היום יש כבר את כול הצבעים. יעלי בקשר לדיאגנוזה של הרופא זה נכון, לי יש בקע בסרעפת ואני מכירה את הסיפור הזה מקרוב. אני מציעה שנכתוב יותר מפעם אחת ביום, מה דעתכם?
 

גיורא126

New member
לפקודתך שי

שלום שי תודה שקראתי לי. אני יושב בצל המזגן כול היום וגם בלילה. חם לי.
רוצה לומר לך שהבדיחה האחרונה שלך הייתה מתוחכמת ומצחיקה. היה לי כיף.
היום קיבלתי 2 מכתבים רשומים ואף על פי שהייתי בבית כול היום, השאירו לי שתי הודעות שאלך לקחת את זה בקצה השני של העיר. מרחם על הדוור בחום הזה ולכן לא אתלונן אבל זה לא בסדר.
 

yaely222

New member
החום הוקל קצת תודה לאל
מוכנה לסבול את החום הזה, בתנאי שהוא יהרוג את הקורונה. מהחום והעייפות ישנתי
רוב היום, מחר אומרים שלא יהיה יותר קריר.
 
למעלה