שבת שלום
שמשית וחמה

שי1951

Member
שבת שלום
שמשית וחמה


יעלי - בקשר למה שכתבת על תופעת הבריאות המוזרה, כמצוטט: נתקלתי בזה בין תחילת פברואר לאמצע מרץ, מופיע צריבה קלה בגרון, ל3-4 ימים ואז נעלם, וחוזר אחרי שבוע לעוד כמה ימים ושוב נעלם וכך עד אמצע מרץ (ללא חום וללא תופעות נוספות), באמצע פברואר ביקרתי את רופאת המשפחה בקשר לעניין אחר, בדקה את הגרון ואת דרכי הנשימה והתשובה זה סוג של הצטננות קלה ולא יותר. תופעה מוזרה, אני כותבת את זה כאן אולי מישהו נתקל בזה. הגרון כואב לי עד כדי בעירה, לפני 10 ימים התקשרתי אפילו למד:א והשיבו לי שזה לא קורונה. גרגרתי במי מלח ו...עבר. ככה 3 פעמים, מסכים למה שכתבת בקשר לצחוק בגילאים שלנו. יצחק -
על פרשת השבוע. ועל ההתמדה.
 

yaely222

New member
גם היום שמח וגם היום עליז ...

היום התקדמתי עוד יום אחד לעבר הסרת המסכה. היא מציקה לי המסכה, היא חונקת אותי ועכשיו אני שמחה שהיום יותר מאתמול צמצתי את ההמתנה להסרתה ויש לי פחות ימים לחכות.
שי, תודה לך על השיתוף ממש הוקל לי לשמוע שגם אתה נתקלת בתופעה בריאותית כמו שלי. עוד הוקל לי שסידרו לי למחר תור לרופא א.א.ג.
יצחק מזמינה אותך ואת סימה לשוב ולכתוב פה גם בענייני דיומא.
 

גיורא126

New member
תודה ליעלי ותודה לשי,
כול הכבוד יעלי על ההסתכלות שלך על החיים. הייתי מסיר בפנייך את הכובע שלי אבל אני מתבייש בקרחת.

שי, תודה לך שאתה פה בנוסף לדברים המצחיקים והמעניינים שאתה מביא. למה אני כותב זאת? כי אם לא היית פה יש סיכויים שגם אני לא הייתי פה. לבד עם נשים? זה לא נעים לי בגלל שאני לא מכיר אותן. אני מקווה שאחרי שתיגמר המגפה, ונהיה בלי מסכות כמו שיעלי כתבה, נוכל להיפגש ולדבר ולא רק לכתוב.
נראה לך יעלי?
 

tamarsharoni

New member
נתקלתי בהרבה אנשים שטינם עוטים מסכה .

רבים מתלוננים שקשה להם לנשום איתה . בעלי הלך השבוע פעמים להסתפר , במספרה השכונתית . הספרים כמובן בלי מסכות . כשביקש מהם לעטות מסכה אמרו שהם חייבים גם לנשום . רק בפעם השלישית הסכימו להתמגן . לי עצמי המסכה לא מפריעה לנשום , למעשה כבר התרגלתי אליה והיא אלי ואנו ביחסים הדדיים , יעני "את אל תציקי לי , ואני לא אסיר אותך , והסדור הזה עובד מצויין . אני משתמשת בה בכל יציאה מהבית , [ממוצע פעם בשבוע] , מה שכן , היא , המסכה , קצת מגרדת לי באף , אבל לא בצורה קריטית , לא גורמת לי להסיר אותה .
 

yaely222

New member
שבת שלום כולם,

תמר, המסכה מתחילה להציק לי לאחר זמן רב כמו חצי שעה ואילך. ביום חמישי הלכתי לרופאה, הדרך אליה 20 דקות וכול הזמן אני הייתי עם מסכה. הגעתי אליה נכנסתי לחדר ובאופן אוטומטי כדי לנשום הורדתי את המסכה רק מהאף. הרופאה הזו שכול כך אוהבת אותי התחילה לצעוק עליי, היא אישה מבוגרת ואולי חששה. לאחר שהיא נרגעה היא הייתה צריכה לבדוק לי את הגרון, מסכנה. קרעה מגבת נייר ושמה על המסכה שלה וככה הסתכלה לי בגרון. לא ראתה כלום.
 

טובי1952

New member
שבוע טוב לכולם


שלום כולם, המנגינה של שבוע טוב שהביא שי בעבר, מתנגנת לי באוזן.
גם לי היו ויש סיפורים על המסכות, אנשים מאמינים שלהם זה לא יקרה, ואנשים אחרים מאמינים שלהם זה לא יקרה כי ה' שומר אותם. אני עוטה/חובשת מסכה בכול מקום, לא נוח אבל לחטוף קורונה עוד יותר לא נוח. לפני יומיים היה התאריך הלועזי של יום העצמאות, רק היום הבחנתי בכך. הרבה אין מה לספר אנחנו לרוב בבית כי כול המועדונים לקשישים עדיין סגורים. יעלי משתתפת בשמחתך על עוד יום שעובר ומקרב אותנו לשחרור מהמסכה.
 
למעלה