בוקר טוב. קראתי את העיתון, ועכשיו

לבקשת אדזה


, המתכון שלי הממש מיוחד, לרגל קרושה, אני מרתיחה בסיר עם מים את הרגל, יותר נכון ברך, כי זה פחות שומני,(הקצב פורס לי את זה), ביחד עם קורקבנים, כשזה רותח, שופכת את המים, מנקה את הקורקבנים ואת הברך, כמובן גם את הסיר, מכניסה שוב לאותו הסיר, את הברך והקורקבנים, מוסיפה גזר בגודל בינוני, שורש פטרוזיליה, גבעול סלרי אמריקאי, מעט עלי דפנה, 4 גרגרי פלפל אנגלי, מלח ופלפל לפי הטעם , מביאה לרתיחה, מקטינה את האש ומבשלת 3 וחצי עד 4 שעות, מכוסה, אבל לא סגור לגמרי, כדי שיצאו האדים, מוציאה את הברך והקורקבנים, מגרדת את כל הז'לטין , זורקת את העצמות, טוחנת במכונת בשר, בתוספת כמה שיני שום, או שום כתוש,מסננת את הנוזלים ומעבירה אל מה שטחנתי, את הגזר ויתר הירק, אני שמה בכלי לאכילה בנפרד, זה מאד טעים,יוצקת את התערובת למיכלים לא גבוהים, פורסת ביצים קשות ומפזרת מלמעלה, חלק אני משאירה במקרר וחלק מקפיאה, כשזה נקרש אני מכסה את זה,כשאני מוציאה מההקפאה, אני מפשירה את זה במיקרו ומכניסה למקרר לקרישה נוספת, בתיאבון.
איש אחד נכנס למסעדה, הוא שואל את המלצרית מה יש לה היום והיא
אומרת: "רגל קרושה, כבד קצוץ,לשון כבושה, מוח מטוגן, מעי ממולא ועוד" אז הוא אומר לה:"לא מעניינות אותי המחלות שלך, מה יש לך להציע לי לאכול"?
שבוע טוב
 

מינהר

New member
ציפי, נחמד מאוד, ביחוד הבדיחה.

אני מכינה רגל קרושה בקיצור. ז'לטין מוכן, קונה במשקל. מערבבת עם מים חמים כדי להמיס, מוסיפה אבקת מרק, שום קצוץ, ומה שבא לי, כמו חתיכות צנון, חתיכות זיתים וכדומה. שמה במקרר. למחרת זה מעדן, שמתאים לקיץ.
 
למעלה