בוקר טוב. איפה כולן?

בוקר טוב


נכנסתי, כתבתי וכתבתי, פתאום הגיעו אלי כמה טלפונים חשובים והייתי
חייבת להפסיק, כשחזרתי למחשב, הוא גילה התנגדות והייתי צריכה לכבות
ולעשות הפעלה מחדש, אז עכשיו אכתוב במהירות ובקיצור,
אתמול ויתרתי על ארוחת ערב, הייתי שבעה מהארוחה אצל איריס,
מעניין שכבר כמה פעמים קרה שויתרתי על ארוחת ערב ולא ירדתי אפילו
גר' אחד במשקל,
הבוקר הגיע השרברב, הוא לא הצליח לדעת מה התקלה, למרות שביום
שישי, העובד שלו סגר ברז שחשבנו שהוא הבעיה, הזרם נמשך, אז
הוא סגר את השיבר המרכזי של הבניין והוא עם שני עוזרים עובדים
בחוץ, עדיין לא דיברתי איתם (קר בחוץ ולא בא לי לצאת),
עוד מעט אצא כדי לנסוע לאורטופד, שיש לי תור אליו, ראיתי את התשובה
של המיפוי עצמות ולא טוב לי מזה, נראה מה הוא יגיד,
המשך יבוא,
יום נעים
 

מינהר

New member
ציפי, נא לא להיבהל מהתוצאה של מיפוי עצמות.

עשו לי בגיל ששים, וכתבו שם כל מיני דברים. בסהכ מתאימים לגיל. תדאגי רק בקשר למקום שכואב לך.
בהצלחה עם האינסטלטורים.
 

הדסהש1

New member
ציפי לפעמים אנו לא מבינים

מה התשובה האמיתית.רק הרופא יואמר לך את האמת.עכדיו החשמלאי מתקן את לוח החשמל ויתקין את תנור החימום.בהוקר לא התקלחתי כי היה כל כך קר .אני מחכה שהכל יתוקן ואז אכנס להתקלח.בנתיים סיימתי לכבס את הכביסות שעדי הביאה לי.ואחר כל אייבש.יבערב דני יבוא ויקח הכל .מחר בא אליהם הטכנאי לתקן את המכונה.שבוע ימים לבוא טכנאי.אני שכחתי כבר כמה כביסה היתה לי שבנותי היו קטנות.המטפלת היתה והחליפה את המצעים.זה עוזר לי מאוד כבר קשה לי לעשות זאת...
אבל השטיפה שלה לא משהו וקשה לי להעיר .ראתה את הכיריים שהם לא נקיות כל כך .אם לא אבקש ממנה לנקות היא לא מנקה.אני כבר לא יודעת מה מותר ומה אסור לה לעשות....
 
חזרתי מהרופא


הוא קרא את המיפוי ואמר שהכל לא מעניין אותו העיקר שאין משהו יותר רציני
מהעצמות, הוא חשב על גידול וזה לא, אז הוא נתן לי זריקת סטרואידים בברך,
הזמין אותי לעוד חודש בתקווה שהכאב יעבור, אם לא, הוא יתן עוד זריקה
בעוד חודש, הוא גם נתן הפניה לפיזיותרפיה פרטנית לברך ואם כל זה לא
יעזור, הוא מציע לחשוב על ניתוח,
השרברב סיים את עבודתו, עבודה רצינית ורוצה 4000ש"ח, יש כמה דיירים,
שחושבים שזה הרבה, נתתי להם את מספר הטלפון שלו, שידברו איתו
גם הודעתי שאני רוצה להתפטר מהוועד, הגיע הזמן.
אז זה הדיווח להיום,
הדסה, תגידי, אין מצב שעדי תיעזר במכבסה ולא תנצל אתכם?
אחה"צ טובים,
עכשיו אני הולכת לאכול ארוחת צהרים.
 

מינהר

New member
ציפי, נקווה שהזריקה תעזור. לי יש מידי

פעם כאבים בכף יד שמאל. קבלתי זריקת קורטיזון מאורטופד, זה לא עזר. הם לא יכולים לכוון מדויק בלי מצלמת טלויזיה, כמו שיש בבתי חולים. לעומת זה רוקסט פלוס עזר לי. גם נר וולטארן.
 
ציפי , כנראה שאכלנו ביחד .

בשלוש ורבע חזרתי מקניות , סדורים וטיפול 3000 לאוטו .אחרי חודש ללא קניות /סדורים לבית ,, הייתה לי הרבה עבודה . קבלתי ממשרד התחבורה טופס , שרופאת המשפחה צריכה למלא כדי שיחדשו לי את רשיון הנהיגה . מצד שני , הרשיון שלי בתוקף עד 2023 . קצת לא מסתדר לי . אקבע תור לרופאה , ולוואי שאלו תהיינה הצרות שלי .
לכל מי שקונה ברמי לוי : יש לו מבצע של סוכר בשקל ורביעית טונה ב10 ש"ח. מוגבל ל2 פריטים מכל סוג , מוצרים של המותג רמי לוי ותשלום בכרטיס אשראי רמי לוי . היות ויש לי נכד שאוהב מאד טונה , ואוכל כל יום קופסא , אני מנצלת את ההזדמנות וקונה לו הרבה קופסאות . עד כה קניתי 5 רביעיות , המבצע עד קרוב לסוף החודש . אספיק להוסיף עוד .
הזמנתי את הבן ומשפחתו לארוחת צהרים בשבת . היה מאד נחמד וחימם לי את הלב לראות שהילדים התגעגעו אלי . נתתי להם את מה שהבאתי להם , חוץ מאשר לאחד שלא טרח להגיע ,(זה האחד שאוהב טונה ). כנראה שככה זה אצל סבתות , יש להן זכרון קצר בכל מה שקשור לנכדים . טוב רבותי [גבירותי] אני חייבת לסיים . אקבע תור לרופאה ואסע לכלתי לתת לה את הטונה , את שאריות החמין משבת , שהילדים בקשו , ואבקש מנכדי , בעל ידי הזהב , שיחבר את הנייד שלי לדיבורית שבאוטו , [או איך שקוראים לזה] .
שיהיה לכולנו ערב נעים וחמים . שהמחשב לא יעשה שטויות , ויעבוד כמו אדם אחראי .
באאאאאאאאאאאאייוש .
 

מינהר

New member
תמר, צריך גם לעבור בדיקה אצל אופטומטריסט.

רמי לוי אין ליד ביתי, רק יוחננוף. אני מרוצה מהם. אני מעדיפה מטיאס/ הרינג על פני טונה. כמנהג יהודי מזרח ארופה. טונה היא רק לחרום, כשאין זמן לבשל משהו.
החמין- ממה מורכב אצלך?
 
מינהר , פעם אהבתי מאד טונה,

אך מאז שהפסקתי להשתמש במלח , הטונה , פשוט לא טעימה לי . מה שאינני יכולה להגיד על גבנ"צ , שאותה אני עדין כן אוהבת אבל משתדלת להימנע . את הטונה קונה לנכד .
באשר לחמין , ובכן , אינני מומחית גדולה בנושא , וגם אינני מעריצה גדולה שלו . אוכלת כשאין משהו טוב יותר . על הכנת החמין אחראי בעלי , שהוא גם אחראי לחיסולו .השבוע הכנתי כי הזמנתי את המשפחה והוא התעצל . בעקרון זה שעועית יבשה+גרגירי חומוס שמושרים במים למשך הלילה שבין חמישי לשישי . בשישי מרתיחים פעמים את השרויים . מוסיפים עצמות עם בשר/ בשר , חיטה , רבעי ת אדמה , ביצים קשות . מתבלים בפפריקה מתוקה ופלפל שחור טחון, [אפשר להוסיף 3 עד 5 שזיפים מיובשים,הם נותנים טויסט קטן למנה, אך לא הופכים אותה לקינוח , ומים כמובן . זה יוצא מאוד טעים , אבל גם מאוד כבד , לכן משתדלת להימנע .
 

מינהר

New member
החמין נשמע יופי. אפילו מזון בריאות בזכות

שילוב החומוס והשעועית עם הבשר.
 

אדזה 900

New member
הדסה

העוזרת צריכה לצדאוג לסביבה נקייה בסביבת המטופל אבל לא נקיון יסודי.אבל אם היא נחמדה אפשר לבקש ממנה גם דברים חריגים וזה יכול להיות על חשבון דברים אחרים כמובן שהיא צריכה להסכים לכך,לפעמים היחסים טובים ואפשר לבקש.
 

אדזה 900

New member
ציפי

תודה לאל שאיין כלום מסוכן,האם אפשר לקבל את הזריקות גם כשיש לחץ דם.איך שלא יהיה טוב שיש משהו שיכול לעזור.שיהיה רק בבריאות.
 

אדזה 900

New member
תמר

ברוכה הבאה.וטוב שאת פה,בכל מקום טוב ונהדר והכי טוב בבית.אנחנו כל הזמן עשינו גע גע גע כי התגעגענו.עכשיו את צריכה נופשון ,כך הייתי אומרת כשהייתי חוזרת מכל חופשה ולא משנה מאיפה.אבל כמובן שאין כמו לראות את המשפחה כמו שעשית,זה יהיה דלק לעוד זמן.בסך הכל רוצים לראות רק אצלם רק טוב.
 

אדזה 900

New member
מינהר

אני מתה על הרינג,גדלתי על זה בבית ואני מנועה מלאכול את זה בגלל התחלואים שלי.זוכרת איך היינו בוחרים מתוך חבית גדולה את ההרינג הכי הכי ובבית גם הכנו דג כבוש שאין דוגמתו בשום סופר ומעדנייה.מה לעשות - בחיים יש רצוי ולא מצוי ,משתדלת להימנע גם משימורים שיש בהם הרבה מליחות ולהיות כמו משה רבנו להבדיל -רק להסתכל על הארץ המובטחת ולא לבוא אליה.
 
למעלה