יום שלישי פעמיים כי טוב בו..

הדסהש1

New member
יום שלישי פעמיים כי טוב בו..

ציפי חזרתי מהדיאטנית מאושרת ירדתי 600 גרם בחודש בסך הכל 5.5 קילו ב3 חודשים
גם הערכים שלי בסדר.בדיאטנית שלי בהריון בחורה נחמדה רזונת.בקושי הרגשתי שהיא הרה.היא אמרה לי שלאחר 2 בנות יש לה בן...זה ממש כייף שישי משני המינים.אצלי רק עדי הצליחה..אבל לי זה לא שינה
רציתי בן למען רמי..דקל שלח תמונה בחוף הים שהם היו..אני שמחהשהוא מבלה כי מחכה לו תקופה קשה לאחר הניתוח.לגבי רמי נראה מתי יסע ליפעת צריך גם לשאול את תום.כי הוא מגיע כל יום הביתה...נראה מה יוחלט...לי זה יהיה קצת חופש .גם אני זקוקה לשקט.אבל זה תלוי בהם.אני מקווה ציפי שיסתדר לך עם המטפל הזמני...בנתיים שיהיה יום טוב .

 
בוקר טוב


אין לי משהו מיוחד לשתף,
הדסה, יופי בעניין הדיאטנית, אני שמחה בשבילך, כל הכבוד לך שאת יודעת
להתאפק, אני לא.
 

yaely2

New member
מנהל
ערב טוב כולם

המון בריאות לכולם

כבר כמה ימים אני מסתובבת עם מכת שמש על הראש בתחילת השבוע שכחתי את הכובע במשרד ממשלתי וכול היום התרוצצתי בלעדיו, אני לא מצליחה להירגע,
הראש בוער לי, וגם בתוך הראש יש לי תחושה כאילו יש לי נחשים, מנסה לנוח וזה קצת נרגגע, קמה קצת והולכת לסידורים והמכת שמש חוזרת לי.

נתנו לי תור לנוירולוג, אבל הוא מקבל רק באוקטובר, ביקשתי תור לרופא אחר אז זה רק באוגוסט. לא יודעת מה לעשות

הדסה וציפי כול הכבוד שאתן ממשיכות לכתוב, מקווה שיצטרפו עוד אחרים

יעלי
 
יעלי , צר לי ................וכו

בקופות החולים , בכללית , מכבי זה בטוח. אני משערת שגם באחרות . יש אפשרות , שלוש פעמים בשנה, לגשת לרופאים פרטיים , שנמצאים בהסדר עם הקופות , לשלם 150 ש"ח בלבד . שם התורים הרבה יותר קצרים , בפרט במרכז .תתקשרי לסניף קופ"ח שלך ותבררי . הרבה בריאות , תמר .
 
למעלה