בוקר אור ליום חדש..היום אשתדל לא לעשות כלום

הדסהש1

New member
בוקר אור ליום חדש..היום אשתדל לא לעשות כלום

פשוט לנוח כי הגוף אומר לי שהוא זקוק לרגיעה..ציפי את ממש מספיקה הרבה ולא מרפה..כך גם יעלי...תודה על ההתיחסות..

 
בוקר טוב


עוד מעט אני נפגשת עם הפיזותרפיסטית שלי במכון בקופ"ח, אני לא מצליחה
בקבוצה, המדריכה שם מקסימה, אבל אני לא יכולה לבצע את כל רוב התרגילים
שהיא נותנת ואני מרגישה שאני מבזבזת שם את זמני, אני חושבת שאני צריכה
טיפול פרטני, אני כבר טופלתי כמה פעמים אצל הפיזותרפיסטית הזאת והיא
מכירה אותי טוב, לא תמיד הצלחתי גם בטיפול אצלה, אבל זה יותר טוב מהקבוצה
ואני אתן לזה צ'אנס, כמובן אם היא תסכים.
יום נעים שיהיה לכולנו
 

הדסהש1

New member
נפלאות תיקון מכונת כביסה..

יש לי מכונת כביסה ווירפול 4 שנים ועושה את עבודתה נאמנה.רק יש לה בעינ אחת שהיא רוקדת הזמן הסחיטה..כבר קנינו עגלה שעליה הושבנו את המכונה ועליה את המייבש
וזה לא עזר כל כך..כל פעם שבא טכנאי אומר משהו אחר.היום הוריד את העגלה פירק את הכיסוי העליון וראה שהבולמים השתחררו וזה גורם לזעזועים.וכמובן אין עכשיו במלאי
אני צריכה להמתין עד שיבואו להחליף את בולמי הזעזועים..נקווה שזה יהיה מהר בתחילת השבוע..אני ביטחתח את המכונה ל 5 שנים כך שיש לי עד סוף 2018..
זה השתלם לי כי אני לא משלמת על התיקונים....עלה לי ל 5 שנים 500 שקל...כבר הוחלף התוף.ועכשיו בתיקון הזה...בנתיים הוא הציע לעשות ביטוח כולל לכל מכשירי החשמל בבית ל 3 שנים 3.600 שקל...אנו לא עושים כי הכסף לא זמין אצלינו .
 

מינהר

New member
נדמה לי שגם המכונה שלי וירפול, עם פתח עליון.

יש לי אותה שנה וקצת. בינתיים בסדר. עשיתי דומני ביטוח ל-3 שנים. אני לא עושה ביטוח לכל המכשירים אצל חברה אחת. כי הם לוקחים את הכסף, ואחר כך אולי לא יהיו להם חלפים ויכולת לתקן. או בכלל יסגרו את החברה. רק אצל היבואן המוסמך של כל מכשיר, אם בכלל.
 

הדסהש1

New member
המכונה שלי בת 4.ופתח תחתון

כי הייתי חייבת להניח את המייבש על מעונת הכביסה מחוסר מקום.פשוט הטכנאי הקודם פישל.לא פתח בכלל את המכונה לבדוק.היום הוא עשה עבודה מקצועית.נקווה שלאחר מכן המכונה לא תרקוד לי בכל חדר האמבטיה....
 

yaely2

New member
מנהל
ואני כול כך איטית

המון בריאות לכולנו,

הדסה, היום יצא לי לשון בצהריים, כיף לא נורמלי.

כשהייתי בכיתה ח' נשלחנו לעבור בחינה פסיכומטרית, בין השאר שאלו אותי מה אני רוצה להיות והשבתי .. אחות. ידעתי שזה מה שאני רוצה. הפסיכולוגית הסבירה לי שאני אדם איטי ומקצוע האחות דורש זריזות. במשך השנים ירדתי מיזה, כי נוכחתי שהאחות צדקה. הייתי ואני עדיין מאוד איטית.
לקבל מחמאה על הספק זה בשבילי פעם ראשונה. כול הפעילות אתמול הייתה באזור אחד ואת הכול עשיתי במכונית.
אתמול היה אצלי יום המעשים הטובים. בבוקר הלכתי למתנס בעמישב, לא נראה לי ועזבתי. הייתה שם אישה נחמדה בשם הדסה שביקשה שאקפיץ אותה עד האוטובוס, המיוחד באישה היה שהיא לקויית ראיה. היא הייתה מלווה בגבר מבוגר ממנה שהתלווה אליה, גם הוא לקוי ראיה. הגבר המבוגר הוא לא בעלה, הם שניהם מקבוצת העוורים ולקויי הראייה. הסבירה לי שאחר הצהריים יש להם שוב פעילות והגבר גר ברמת גן אז היא הזמינה אותו אליה. היא גרה באם המושבות עם בעלה שגם הוא לקוי ראייה.
הסברתי לה שאני נוסעת לסגולה ולא לכיוון תחנות האוטובוס ופתאום הבנתי שהיא רוצה לבוא איתי כמובן שגם הגבר. כך נסעו איתי לכול הסידורים. באמצע היא
אותי אם הייתי ביוחננוף החדש אמרתי לה: אני אוריד אותך ביוחננוף וכשאגמור חצי מהסידורים אבוא לקחת אתכם. בסוף הטיול השנתי הזה, היא נישקה אותי וחיבקה אותי ונשבעה שהיא תעשה הכול להזמין אותי להרצאות של העוורים היא המזכירה של הזמנת המרצים.

יעלי
 
למעלה