כאבים בחדירה וחוסר חשק מיני

שי1988

New member
כאבים בחדירה וחוסר חשק מיני

לפני כשנה עברתי הפלה כירורגית, ומאז החשק המיני שלי נעלם כמעט לחלוטין.
לפני ההפלה הייתי בחורה מאוד מינית, גם לפני הזוגיות וגם עם בן הזוג שלי, אבל מאז משהו השתנה.
מאז ומתמיד אחרי החדירה היו לי מעט כאבים בנרתיק, כמו צריבה מאוד חזקה ולא נעימה, לפעמים יותר לפעמים פחות, אך במהלך הקשר הצריבה החריפה עד למצב בו אני לא נהנית בסקס ורק מחכה שיגמר.
לאחר ההפלה החשק המיני שלי נעלם כלא היה, הפעמים היחידות שהוא מגיע הוא כשאני באוננות עם עצמי (ללא חדירה) או לעיתים רחוקות כשבן זוגי מספק אותי אוראלית.
על חדירה אני לא מסוגלת לחשוב, וגם בפעמים הספורות שניסינו בשנה האחרונה עוד בניסיונות החדירה הראשוניים, כשרק הכיפה מנסה לחדור כבר אני מרגישה את הצריבה בצורה מאוד חזקה.
בעבר אובחנתי בוסטיבליטיס (?) ואני מבינה שתהליך עם מטפל/ת מיני יכול לעזור אך אין לי את הזמן הזה, ואני צריכה פיתרון לפחות זמני שיוכל לעזור, מכיון שהמצב המיני ביני לבין בן זוגי מקשה מאוד על הקשר ועל האינטימיות בינינו. חשוב לציין כי אני עדיין מאוד נמשכת אל בן זוגי ובנוסף עברתי בכל התקופה הזו שינויים פיזיים לרעה מאוד מבחינת מראה וביטחון עצמי, יחד עם עלייה דרסטית מאוד במשקל.
האם ישנם מאלחשים מסויימים שאוכל להשתמש בהם? מה ניתן לעשות?
כמו כן כשאני מכניסה את האצבע קלות, ממש בקצה, יש בחור של הנרתיק גולה כזו קשה שאני תוהה האם היא גורמת לכאב זה.
אשמח לעצתכם ועזרתכם.
 
כאבים צריבה בחדירה וחוסר חשק מיני

שלום לך
ממה שאת מתארת מאז ההפלה את עוברת תקופה לא פשוטה שבה גם הגוף שלך מבטא סימפטומים(צריבה וכאבים, שינוי במראה) וגם רגשית. בנוסף אובחנת עוד קודם כסובלת מוסטיבוליטיס. את מוסיפה וכותבת שאין לך זמן לגשת לטיפול ומבקשת חומרים שירדימו את הכאב שלך.
ממליצה לך בחום לגשת לבדיקה גניקולוגית לברר מה זו הגולה הזו ומה חומרת הוסטיבולויטיס כיום ולבקש לפחות יעוץ רפואי בעניין
ממליצה לך לגשת לטיפול סקסולוגי ולעבד בו את מה שקורה לך סביב המיניות דימוי עצמי ועוד.
בינתיים! רק כעזרה ראשונית, את יכולה להשתמש בחומר מאלחש שנקרא אמלה וניתן לקנות אותו בבית מרקחת בשמן שקדים או זרעי ענבים או קוקס לסכך ולעסות את הכניסה לפות כדי להקל על הכאבים.
 
למעלה